|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:op collegenet.nl kun je het wel zien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:liever niet |
|
ik heb geschiedenis (vwo) best wel verkloot en ik hoor allemaal reacties van mensen die het makkelijk vonden, dat helpt ook niet echt... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Ik vond het ook enorm makkelijk. Mijn duim was rood en deed pijn na al dat schrijfwerk maar ik heb hem wel goed gemaakt. De vwo versie en de havo versie leken trouwens wel veel op elkaar. Morgen economie en is sta precies een 5.5! |
|
w00h00 Scheikunde ging lekker! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
hmm... als het goed is heb ik iig hoger dan een 5 voor scheikunde en dat heb ik nodig dus ik ben heppie "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
vorig jaar hadden wij met scheikunde examen een vraag met de titel "Zware Metalen" dat was wel heersch Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hmmz echt niet gehad. zal het morgen nog wel even vragen aan mijn docent wiskunde of dat ergens handig voor is. Scheikunde ging verder best goed ik ga niet naar de antwoorden kijken dit keer. Geen zin in en het zal zeker wel voldoende zijn. Nederlands was al rond de 9 als ik een beetje fatsoenlijk kan nakijken en muziek rond de 6. goed voor een 8 en een 7 op mijn lijst. |
|
Aan wiskunde (a, havo) is irritant dat al die dingen die je op je rekenmachine kunt doen niet in het boek staan. Ik heb net de samenvatting gelezen en weet het meeste nog wel op wtee moeilijke hoofdstukken na dus dat moet lukken. Ik kon me toch niet meer inhouden en heb gekeken wat ik voor manangement en organisatie heb, en dat is al ik geluk heb als eindcijfer een 6 en als ik pech heb een 5 dus het valt allemaal nog mee. Morgen economie, spannend! |
|
quote:join the club |
|
quote: Succes morgen! |
|
Heeft er iemand wiskundeb12 gedaan vandaag? changed to 'ouwe' |
|
quote: Heey jij ook al Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: dit keer stond er alleen ergens in een zin in een tekst die erbij zat zwaremetalen, maar heel klein dus het viel niet op. Het scheikunde niveau daalt Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik heb uitgerekend dat ik voor scheikunde tussen de 5.2 en 5.7 heb gehaald, en ik moet een 5,5 hebben, dus dat wordt afwachten... Ik was trouwens wel verbaasd dat ik nog zoveel in kon vullen, en ik heb geen reet gehad aan wat ik allemaal in mijn rekenmachine had gezet "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
HIEPERDEPIEP HOERA! Scheikunde VWO was een eitje! Ik zit tussen de 7 en de 7,5...blijdschap alom!! Nou latijn nog morgen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: jaja.. de zware metalen vervuilen de bodem.. quote: Hehe, dat had ik ook.. en ik had er echt erg veel ingezet.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
volgens mijn berekening moet ik met streng nakijken een 5.5 voor scheikunde hebben gehaald. Ik heb een 5.3 nodig, dat zou dus genoeg moeten zijn. Stap 1 is gehaald, nu nog zorgen dat natuurkunde minimaal een 4.7 wordt. en wiskunde...dat wordt echt een onvoldoende Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Voor scheikunde heb ik minstens een 7 en voor natuurkunde ben ik ook niet bang.. Wiskunde wordt wel een probleem, waarom moest ik dan ook zonodig wiskunde B1,2 kiezen bij Natuur en Gezondheid.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: wiskunde wordt bij mij ook drama! maar goed, je mag 1 vak in je profiel verkloten, dus dat wordt dan maar wiskunde I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: sukkel! Wat heb je nogmeer in je vrije deel? Alleen WiB 1,2 en Latijn? of ook Eco oid? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Latijn, WB1,2 en Filosofie.. Filosofie puur omdat ik he terg leuk vond toen ik het in de derde had en het me nu nog steeds goed af gaat.. Wetenschapsfilosofie is verdomd interessant. Mocht het examen onverwachts toch heel erg tegenvallen kan ik het alsnog op het allerlaatste moment laten vallen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik heb het leren opgegeven omdat ik me niet meer kan concentreren, morgen maar weer verder. |
|
Die zwaremetalen opgave heb ik nog geoefend ik heb even de antwoorden doorgekeken en het zit wel snor denk ik zo. aantal vragen die ik verwacht had fout te hebben heb ik goed en een aantal vragen die ik verwacht had goed te hebben heb ik gedeeltelijk fout met name berekeningen. Hmmz |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |