|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
De vragen bij latijn vielen me een beetje tegen en de vertaling ging slecht, zoals verwacht. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hmm.fff.. aangezien ze op mijn opleiding niet zoveel op hebben met snelhechters en nietjes heb ik bij het inleveren van mijn afstudeerwerk 2 weken geleden maar gebruik gemaakt van mooie mapjes .. deze waren echter bijna 2 euro p.s. en aangezien ik mijn uit twee delen bestaande werk in viervoud moest inleveren kwam dit op een totaal van meer dan 15 euro! Nu blijkt dat ik het een en ander moet 'herzien' ,, wat resulteerd in nog 15 euro aan mapjes (die andere mapjes verdwijnen namelijk in het systeem wat planning&organisatie heet) .. Lol.. |
|
Nu ik de antwoorden bekeken heb, denk ik dat mijn cijfer zo rond de 4 ligt.. voor een voldoende heb ik een 4.4 nodig.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
net engels gemaakt, het was niet makkelijk maar ik heb hem wel voldoende gemaakt denk ik HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Engels was niet moeilijk, al heb ik waarschijnlijk wel een paar puntjes laten liggen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: idd "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Engels was inderdaad wel goed te doen wel erg veel en best moeilijk teksten. Voor iemand die slecht in engels is lijkt het me best lastig om het goed te maken. (vwo is dit) ik heb rond de 8.9 volgens de normering van vorig jaar |
|
eco was simpel |
|
quote: vond ik weer niet, heb best veel fout. Ook belachelijk: Indien 1 van de 2 antwoorden fout is 0 punten toekennen aaaghr. |
|
quote: waarom niet van dit jaar? bij mij valt het uiteindelijk toch nog wel tegen, wel voldoende, maar niet echt een geweldig cijfer HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Economie ging slecht. Tussen de 5 en de 6 terwijl ik een 5.5 moet hebben... |
|
yeah zeker een voldoende voor engels, net nagekeken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
voor engels heb ik waarschijnlijk tussen 7.3 en 7.9 met een 7.4 sta ik een 8...staat ook wel leuk tussen al die zesjes Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
ik wilde een 8,3 zodat ik een 9 zou staan, maar das niet gelukt HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: *krijgt tranen in zijn ogen* |
|
quote: ga een mier neuken. een 6 is goed zat, als die extra ingestoken tijd had je ook aan leukere dingen kunnen besteden |
|
quote: omdat er dit jaar een cesuur is tussen de 0,8(of 0,7) en de 1,3.. i.p.v. sowieso een 1 vooraf. |
|
quote: neej dank je quote: das waar quote: heb er nooit tijd ingestoken HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik zie de examens niet echt meer zitten maar moet toch nog veel leren. |
|
quote:ken het gevoel HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote:hhmmzz da's minders |
|
quote:he gatver slimme mensen |
|
quote:neej hoor, tis alleen engels waar ik niks voor hoef te doen HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
voor engels en geschiedenis stond ik een 8 op mijn eindlijst (wat eigenlijk wel kut was om dat ik voor mijn examen een 9 voor engels stond ) |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |