|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ik een 4,8 maar dat haal ik nog niet dan maar slagen met een her hoor who gives a fuck; lekker extra profiteren van je schoolgeld |
|
quote: Ik een 5.7 en betwijfel of ik nog zou mogen herkansen. Aardrijkskunde al 5782 klachten in een dag, dat wordt misschien nog wel een voldoende als de cijfers omhoog gaan. Mijn docent zou zoveel mogelijk goedrekenen (hij krijgt een taart als ik een voldoende kom te staan) en hopelijk kijkt de tweede docent niet alles na of in ieder geval niet te streng. Misschien komt het allemaal toch nog wel goed. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 22-05-2003 23:11] |
|
godver, wiskunde was kut! ik zit tussen de 4,6 en 4,9...en ik had een 5 nodig voor een 6 GODVER!!! Naja, dan maar 1 5 op mn eindlijst. Morgen bio...BAH! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik word bang van wiskunde reacties... ik ben al zo slecht in wiskunde en volgens mij lijkt havo en vwo voor een groot gedeelte wel op elkaar. |
|
quote:lol, corrupt zooitje daar bij jou op school! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
stelletje zeikerds, ik stond een 5.0 voor wiskunde en heb het afgesloten met een 7 dus alles is mogelijk Je moeder. |
|
quote: Haha, dat is mijn enige kans. Wiskunde wordt vandaag waarschijnlijk een onvoldoende en economie waarschijnlijk ook. quote: Maar op de examens die ik geoefend heb ging het erg slecht. De vragen waarbij je alleen inzicht nodig hebt lukken wel maar al die vage berekeningen ken ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 23-05-2003 10:01] |
|
het is leuk om te zien dat iedereen zo zit te stressen terwijl ze toch wel bijna allemaal slagen maar goed, vor mij makkelijk praten omdat ik zonder leren geslaagd ben zonder onvoldoendes *ego* Je moeder. |
|
quote: Stress wat is dat? Hmmz je geeft toe dat het makkelijk praten is oftewel contradictie met je uitspraak van ego en niet leren is gewoon luiheid...(of concentratieproblemen) |
|
quote: Ach... zonder stressen kan het ook ... ik heb nog nooit echt erg gestrest in mijn leven en ben ook geslaagd destijds (en hopelijk over enkele weken weer ) |
|
quote: dat heb je goed gezien, daardoor geen stress Je moeder. |
|
Bio VWO was makkelijk! Ik ga het straks even nakijken maar ik heb er een goed gevoel over. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik heb ook net bio gemaakt, maar ik weet niet echt zeker of ik het er wel goed vanaf heb gebracht... Bij biologie is het altijd maar weer afwachten, het kan een 7 zijn, maar ook een 4 "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Ik zit tussen de 6,9 en 7,4 voor bio: net niet genoeg voor een 8 gemiddeld maar wel lekker! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: jezus, dat je je daar nog druk overmaakt. Ik stond bijna voor alles een 6 op mijn VWO examen, sterker nog, doordat ik mijn Economie herexamen afrond met een 6,7 die ik tevens ook nodig had voor compensatie was ik geslaagd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik haal nog steeds enkel 6-en. Elke punt boven de 6 is 40 uur te lang gewerkt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: klopt, mijn huidige lijst word gedomineerd door 6'en zo nu en dan wat 4'en, maar er is altijd nog hertentamen periode "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wiskunde kende ik destijds op de Havo ook niet...ik had een 9,2. |
|
4.9-5.4 voor bio, dat sluit ik in ieder geval af met een 6, want ik moest een 4.6 halen...pfjew "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: oh oh, je wilde toch geen geneeskunde doen hoop ik! (zit je maar te stangen hoor ) |
|
Biologie rond de 7,2 (voorzichtige schatting) kan dus hoger uitvallen. Goed voor een 7. Hmmz alleen die 2 vragen over lenzen waren verrot maar daar had ik toch nog 2 van de 3 totale punten (goed gegokt) |
|
Godverdomme, tijdens Engels examen ziek geworden de laatste 15 meerkeuzevragen B |
|
ik zit tussen de 7 en 8 met bio, met een 7.4 heb ik een 8, dat zou mooi meegenomen zijn, maar anders...who cares? Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Hoei, tussen de 6.3 en 6.8 voor bio, als ik een 6.4 heb sta ik een 7. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |