|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Oowww, ik wordt echt naarrr als ik dit allemaal lees! T lijkt wel alsof iedereen van het VWO het hier met vlag en wimpel haalt ggrrr en ik heb t idee dat alles kut gaat!!! Frans was kut, eco ook (maar dat is nog nooit goed gegaan), over Ned durf ik nix te zeggen, gesch was veel moeilijker dan verw8, engels langer en moeilijker (dat vond bijna iedereen) en blabla Alleen tekenen was makkelijker dan normaal :s ik kijk nix na, dan wordt k nog gekker. Suc6 allemaal verder. Morgen lekker Duits dat is wel te doen en dan alleen wiskunde nog dinsdag...oehhhh Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Voor Engels heb ik tussen de 6.4 en 7, eindelijk eens een vak waarvan ik zeker weet dat ik het met een voldoende af zal ronden... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Bij engels heb ik 2 open vragen fout.. meerkeuze weet ik niet meer wat ik allemaal heb geantwoord, dus dat zal wel goed zijn.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Morgen aardrijkskunde waar ik een voldoende op MOET halen. Het wordt steeds enger. |
|
ak = zo focking saai |
|
Ik heb het saaiste nog niet gehad, dat lees ik straks pas... de Nederlanse landschappen. |
|
die landschappen zijn zo vreselijk ja |
|
Wiskunde was echt superKLOTE, ik heb tussen de 4.2 en 4.6 gehaald, en ik moet een 4.6 hebben... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
duits goed gemaakt! 7,6-8,2 HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
weeeee ik heb waarschijnlijk tussen de 5.5 en de 6 voor wiskunde.. en met alles boven de 4.2 ben ik sowieso tevreden. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
wheej ongeveer een 9 voor wisknudde zeer tevreden mee! morgen duits en natuurknudde... damn... dat betekent vroeg opstaan I am the 1%. |
|
Hmmz wiskunde was zeer goed te doen vond ik (wi b1 vwo) rond de 6,5 volgens mij! echt niet verwacht. |
|
Ik heb wiskunde zwaar verneukt, ik ga het niet eens nakijken. bah.. niet meer dan een 3,5 denk ik. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote:Goh dat lijkt op het cijfer van mijn practische opdracht natuurkunde Ik blij dat ik nog (waarschijnlijk) twee jaar moet wachten FREEZE |
|
Aardrijkskunde misschien net voldoende... inmiiddels in een dag al 5310 klachten over die toets dus misschien wordt mijn cijfer nog iets hoger. Engels tussen de 7.1 en 7.7 dus blijft mijn cijfer gelijk. |
|
wiskunde rond de 3 ofzo schat ik... Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
morgen wiskunde en iki ken t echt niet |
|
ik sta voor engels nu een 8 denk ik, makkelijk dat het was |
|
quote:moeilijk was t inderdaad niet |
|
Ik had vandaag examen voor mijn VCA Veiligheidscursus... kat in het bakkie, hooguit 2 foutjes |
|
Engels makkelijk???? changed to 'ouwe' |
|
Jep, ik heb heel veel goed. Mijn cijfer is tussen de 7,7 en 8,3. |
|
Huh?? Mijne tussen 4.1 en 4.7? changed to 'ouwe' |
|
quote: ja... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |