|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, WickedKimmie is ook al weer terug En een echte studiebol zo te horen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: je kan bij engels en nederlands wel examens van andere jaren doen en met teksten oefenen |
|
Arg, ik had vandaag in geplant om te gaan leren..... En wat heb ik gedaan? Worstebroodjes gevreten en mijn patches genaaid changed to 'ouwe' |
|
WHEEEE over 10.55 uur een RIJEXAMEN wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: tsja, ik sta een 8.3 voor engels en een 7.6 voor nederlands....dusss....daar ga ik lekker niks meer aan doen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:8.7 voor engels en 8.2 voor nederlands maar voor de talen kan je inderdaad vrij weinig doen. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
natuurkunde elektriciteit is echt engels = geramd nederlands gaat lukken geschiedenis, lukt wel aadrijkskunde = makkie wiskunde = probleem |
|
Is er tegenwoordig geen wiskundeA en B ?? |
|
quote: Zelfs wiskunde A1, wiskunde A2, wiskunde B1 en wiskunde B2 Op sommige scholen ook wel respectievelijk wiskude A, wiskunde B, wiskunde C en wiskunde D genoemd. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Jawel, maar niet op de mavo dacht ik |
|
Je hebt tegenwoordig Wiskunde A 1 Wiskunde A 2 Wiskunde B 1 Wiskunde B 2 wat het verschil tussen WAI en WAII is weet ik niet alleen dat WA vooral over kansrekenen en meetkunde gaat en de basis van functies (zo ongeveer) Wiskunde B1 gaat over kansrekenen, meetkunde, heleboel zooi met functies (integreren,differentieren,afgeleide,2de afgeleide etc.) wiskunde B2 is hetzelfde als B1 alleen dan komt daar nog bewijzen van hypotheses bij (bijv. bewijzen van de stelling van pythagoras) en nog meer dingen die je met functies moet kunnen. |
|
je hebt BBL KBL EN TLW en daarna komt havo en vwo |
|
Ik heb in '97 m'n VWO afgemaakt met WA in mijn pakket. Ik han nog nooit een integraal-formule gezien. Ga ik vervolgens HBO Elektro doen word ik doodgegooid met integraalvergelijkingen Elektro was ook een grapje van een half jaar. |
|
quote: Heh, da's wel schrikken ja... ik snap niet dat je ze toegelaten hebben, er is ook nog zoiets als exameneisen, maar ja, misschien hadden ze meer studenten nodig. Zonder wiskunde B kan je het eigenlijk wel vergeten, een exacte studie. |
|
Die zagen m'n WA+VWO en dachten dat dat wel snor zou zitten. Er zaten ook geen integraalvergelijkingen in het eindexamen. |
|
what the fukk is een integraalvergelijking ik zit nu in 5V, dus volgend jaar examen... alles geen probleem, behalve wiskunde A1 |
|
quote: Wiskunde met dit symbool: Zo: |
|
is dat niet 'forte'dwz sterk aanslaan? |
|
Het symbooltje wordt idd ook in de muziek gebruikt, weet niet waarvoor. |
|
quote: Integreren is het tegenovergestelde van differentiëren. OFTEWEL als je een functie (je weet wel, een bepaalde grafiek (parabool, hyperbool, logaritmisch, you name it) in formulevorm) gaat differentiëren krijg je de afgeleide. De afgeleide functie is ook een grafiek, te weten de grafiek van de helling in elk punt van de originele grafiek. Je zou ook in elk punt van de orig. grafiek een raaklijn kunnen tekenen, de helling bepalen van die lijn en van al die hellingen een nieuwe grafiek tekenen, dan krijg je ook de afgeleide. Maar het kan dus ook in formulevorm, zijn regels voor. Integreren is het tegengestelde van differentiëren. Als je bij elk punt van je grafiek zou bepalen wat de oppervlakte onder die grafiek is, en van al die oppervlaktes een nieuwe grafiek zou tekenen, krijg je de primitieve functie (de geïntegreerde functie). Integreren & primitiveren zijn hetzelfde. Ook daar zijn regels voor, al is integreren vaak iets complexer dan differentiëren omdat je terug moet rekenen (in plaats van, het woord 'afgeleide' zegt het al, afleiden). Ik vond wiskunde altijd wel leuk . |
|
Natuurklinde gaat een ramp worden, daar sta ik ook het laagst voor, een 5.8. Dat hele elektriciteits gebeuren is volkomen onbegrijpelijk, en de rest ook eigenlijk "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Joepie de poepie, op mijn herkansing manangement en organisatie had ik 5.8 punten hoger dan op mijn normale toets, er is nog hoop! |
|
quote: got your drift |
|
quote: je hebt toch: wiskunde A 1 wiskunde A 1,2 wiskunde B 1 wiskunde B 1,2 ?? [Dit bericht is gewijzigd door ILOVEMETAL op 07-05-2003 13:31] |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |