IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Nog meer examenslachtoffers??? Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-05-2003 20:37 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 20:34 schreef Lies het volgende:
Verdorie! Ik heb in de humaniora nooit meer dan een dag aan een examen besteed. Meestal een paar uur gewoon.


tsja, ik wil alles nog wel ff doornemen eigenlijk...ik weet wel dat ik het kan, maar toch...even zekerheid kweken


I spy with my little and verrry evil eye.....


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-05-2003 22:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 mei 2003 20:37 schreef WickedKimmie het volgende:
tsja, ik wil alles nog wel ff doornemen eigenlijk...ik weet wel dat ik het kan, maar toch...even zekerheid kweken


Haha, WickedKimmie is ook al weer terug

En een echte studiebol zo te horen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 05-05-2003 22:17 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 20:32 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik heb er al 3 dagen scheikundecursus op zitten en nu dus nog wiskunde, natuurkunde, bio, latijn, eco, nederlands en engels (voor de laatste 2 kan je niks voorbereiden).
Maar goed, ik ga dr voor!


je kan bij engels en nederlands wel examens van andere jaren doen en met teksten oefenen


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 05-05-2003 22:17 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Arg, ik had vandaag in geplant om te gaan leren..... En wat heb ik gedaan? Worstebroodjes gevreten en mijn patches genaaid


changed to 'ouwe'


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-05-2003 22:18 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

WHEEEE over 10.55 uur een RIJEXAMEN


wait for me dragon, we'll meet in the sky


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-05-2003 22:36 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 22:17 schreef ILOVEMETAL het volgende:
je kan bij engels en nederlands wel examens van andere jaren doen en met teksten oefenen


tsja, ik sta een 8.3 voor engels en een 7.6 voor nederlands....dusss....daar ga ik lekker niks meer aan doen.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-05-2003 13:14 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 22:36 schreef WickedKimmie het volgende:
tsja, ik sta een 8.3 voor engels en een 7.6 voor nederlands....dusss....daar ga ik lekker niks meer aan doen.
8.7 voor engels en 8.2 voor nederlands


maar voor de talen kan je inderdaad vrij weinig doen.


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-05-2003 15:35 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

natuurkunde elektriciteit is echt
engels = geramd
nederlands gaat lukken
geschiedenis, lukt wel
aadrijkskunde = makkie
wiskunde = probleem



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-05-2003 15:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Is er tegenwoordig geen wiskundeA en B ??


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-05-2003 15:57 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 mei 2003 15:48 schreef MBMarduk het volgende:
Is er tegenwoordig geen wiskundeA en B ??


Zelfs wiskunde A1, wiskunde A2, wiskunde B1 en wiskunde B2

Op sommige scholen ook wel respectievelijk wiskude A, wiskunde B, wiskunde C en wiskunde D genoemd.



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-05-2003 15:59 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Jawel, maar niet op de mavo dacht ik


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 06-05-2003 16:00 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Je hebt tegenwoordig

Wiskunde A 1
Wiskunde A 2
Wiskunde B 1
Wiskunde B 2

wat het verschil tussen WAI en WAII is weet ik niet alleen dat WA vooral over kansrekenen en meetkunde gaat en de basis van functies (zo ongeveer)
Wiskunde B1 gaat over kansrekenen, meetkunde, heleboel zooi met functies (integreren,differentieren,afgeleide,2de afgeleide etc.)
wiskunde B2 is hetzelfde als B1 alleen dan komt daar nog bewijzen van hypotheses bij (bijv. bewijzen van de stelling van pythagoras) en nog meer dingen die je met functies moet kunnen.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-05-2003 16:04 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

je hebt BBL KBL EN TLW
en daarna komt havo en vwo


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-05-2003 16:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb in '97 m'n VWO afgemaakt met WA in mijn pakket. Ik han nog nooit een integraal-formule gezien. Ga ik vervolgens HBO Elektro doen word ik doodgegooid met integraalvergelijkingen
Elektro was ook een grapje van een half jaar.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-05-2003 19:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 16:11 schreef MBMarduk het volgende:
Ik heb in '97 m'n VWO afgemaakt met WA in mijn pakket. Ik han nog nooit een integraal-formule gezien. Ga ik vervolgens HBO Elektro doen word ik doodgegooid met integraalvergelijkingen
Elektro was ook een grapje van een half jaar.



Heh, da's wel schrikken ja... ik snap niet dat je ze toegelaten hebben, er is ook nog zoiets als exameneisen, maar ja, misschien hadden ze meer studenten nodig. Zonder wiskunde B kan je het eigenlijk wel vergeten, een exacte studie.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-05-2003 19:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Die zagen m'n WA+VWO en dachten dat dat wel snor zou zitten.
Er zaten ook geen integraalvergelijkingen in het eindexamen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 19:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

what the fukk is een integraalvergelijking
ik zit nu in 5V, dus volgend jaar examen...

alles geen probleem, behalve wiskunde A1


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-05-2003 19:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 19:34 schreef aerodis het volgende:
what the fukk is een integraalvergelijking


Wiskunde met dit symbool:
Zo:



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 19:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

is dat niet 'forte'dwz sterk aanslaan?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-05-2003 19:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Het symbooltje wordt idd ook in de muziek gebruikt, weet niet waarvoor.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-05-2003 19:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 19:34 schreef aerodis het volgende:
what the fukk is een integraalvergelijking
ik zit nu in 5V, dus volgend jaar examen...

alles geen probleem, behalve wiskunde A1

Integreren is het tegenovergestelde van differentiëren.

OFTEWEL als je een functie (je weet wel, een bepaalde grafiek (parabool, hyperbool, logaritmisch, you name it) in formulevorm) gaat differentiëren krijg je de afgeleide. De afgeleide functie is ook een grafiek, te weten de grafiek van de helling in elk punt van de originele grafiek.
Je zou ook in elk punt van de orig. grafiek een raaklijn kunnen tekenen, de helling bepalen van die lijn en van al die hellingen een nieuwe grafiek tekenen, dan krijg je ook de afgeleide. Maar het kan dus ook in formulevorm, zijn regels voor.

Integreren is het tegengestelde van differentiëren. Als je bij elk punt van je grafiek zou bepalen wat de oppervlakte onder die grafiek is, en van al die oppervlaktes een nieuwe grafiek zou tekenen, krijg je de primitieve functie (de geïntegreerde functie). Integreren & primitiveren zijn hetzelfde. Ook daar zijn regels voor, al is integreren vaak iets complexer dan differentiëren omdat je terug moet rekenen (in plaats van, het woord 'afgeleide' zegt het al, afleiden).

Ik vond wiskunde altijd wel leuk .


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 06-05-2003 19:51 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Natuurklinde gaat een ramp worden, daar sta ik ook het laagst voor, een 5.8. Dat hele elektriciteits gebeuren is volkomen onbegrijpelijk, en de rest ook eigenlijk


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 06-05-2003 20:07 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Joepie de poepie, op mijn herkansing manangement en organisatie had ik 5.8 punten hoger dan op mijn normale toets, er is nog hoop!


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-05-2003 21:19 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 19:51 schreef Nemesis het volgende:
Natuurklinde gaat een ramp worden, daar sta ik ook het laagst voor, een 5.8. Dat hele elektriciteits gebeuren is volkomen onbegrijpelijk, en de rest ook eigenlijk


got your drift


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 07-05-2003 13:29 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 16:00 schreef NolthuarII het volgende:
Je hebt tegenwoordig

Wiskunde A 1
Wiskunde A 2
Wiskunde B 1
Wiskunde B 2




je hebt toch:

wiskunde A 1
wiskunde A 1,2
wiskunde B 1
wiskunde B 1,2

??


[Dit bericht is gewijzigd door ILOVEMETAL op 07-05-2003 13:31]


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen