|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik Nederlands Indie + Opkomst van de verzorgingsstaat |
|
Ik de geschiedenis van nederland (1950-1990), nog veel saaier. Ik wou dat ik de sovejet-unie had |
|
Nu maar even leren dan |
|
Ik heb het laten vallen, tot und mit WO II is het leuk, daarna niet meer [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 07-05-2003 16:36] |
|
Ik had vandaag herkansing luistertentamen Duits die ik toch ff van een 5.3 naar een 6.9 heb opgehaald, joehoe Ik vind het echt eng dichtbij komen allemaal blèèèhh. WisA1, Eco1 en Frans gaan echt een probleem worden en je mag maar 2 onvoldoendes hebben, hellup en helaas ontbreekt t mij ook nog weleens aan motivatie... Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote:die heb je toch allebei? ik in iedergeval wel. |
|
Ik ook en vind beide onderwerpen wel leuk. |
|
quote:me three |
|
quote: Ohja , nouja laat ik het zo zeggen. Ik wou dat ik alleen de Sovjet-Unie had. |
|
quote:goh dat is de helft van t leer werk |
|
Ja dat natuurlijk ook, maar Nederland is zooooooooo saai. |
|
In mijn middelbaar onderwijs tijd vond ik Geschiedenis ook een ramp. Vooral het naar de les gaan want die werd steevast verzorg door uber-saaie fuckers. Nu vind ik achteraf toch wel jammer dat ik het na de 3de heb laten vallen. Mja, live and learn he? |
|
quote:ik vind politiek en opbouw van de maatschappij enzo wel boeiend maar ik kan het me voorstellen dat jij het ........... vind zuigen |
|
quote: Hehe, ik word helemaal gek van die knakker Den Uyl en die vrouwenbewegingen, om maar eens wat te noemen. |
|
quote:vooral van die vrouwen bewegingen ja nee al die russise namen zijn feest. |
|
Maar dat compenseren de provo's en krakers natuurlijk wel weer! |
|
jahhh Provo rules!!! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote: dat heerst juist, zeikerd dat geeft een mooi inzicht in de veranderingen in zowel sociaal als psychologisch vlak in nederland, weer wat om je aan te ergeren ikzelf had ook rusland maar met nederlands indië, dat boeit mij dus totaal niet, wat één of ander wazig volk daar veelsteverweg uitspookt.. nederland was daar en ging weg, wat ze ook wilden, punt. rusland was idd wel goaf, de propaganda en (psychologische) onderdrukking [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-05-2003 15:24] Je moeder. |
|
quote:nederlands indie was toch vorig jaar? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote:ik heb een heel leuke geschiedenis leraar vooral omdat we meestal niet hoeven te komen (wil hij uitslapen ofzo) HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
*kick* vandaag examen muziek gehad, was best goed te doen HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
mazzelaar, ik kan dat niet kiezen! Ik moet maandag beginnen met Nederlands |
|
quote: lullig! ik heb morgen alweer examen, frans deze keer... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Kinders, succes met jullie examens! Erna volgt overigens nog een lange lijdensweg met vele andere (ergere) beproevingen! Dit is slechts het begin!!! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |