|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Mikael Akerfeldt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik ik hoor maar : GGGGGGRRRRRRRRRRRAAAAAAAHHHHHHHHH *BRUL!!! SLAYOOORRRRR!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: die van opeth en katatonia??? die is geweldig. ik ga ook voor lee dorrian-napalm death-s.c.u.m. Oud Vuil. |
|
quote: zeg jij ooit nuttige dingen? ik denk chris barnes, niet alleen in de cc tijd maar ook nu met 6fu Je moeder. |
|
quote: Dat is ook precies waarom ik zijn naam hier post. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: als ik in een nuttige bui ben Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zenial |
|
quote: wastie alweer weg dan? Oud Vuil. |
|
quote: TRUE grrr |
|
george 'corpsegrinder' fisher (Ex-Monstrosity, Cannibal corpse) Chris barnes ( Ex-cannibal corpse, Six feet under) Jason netherton (Ex-Dying fetus) John Gallagher (Dying fetus) John Tardy (Obituary) die gozer van Obscenity o.a [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 04-05-2003 23:51] No meat is sweater |
|
Dave Vincent one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die gast van Deicide vind ik ook erg goed |
|
Dave Vincent idd, en Lord Worm van het oude Cryptopsy. En Tom G. Warrior, natuurlijk. En Frank Mullen (Suffocation).... Craig Pillard op 'Onward to Golgotha'! |
|
die gast van nile vin ik wel erg gaaf!! en van vader ook!!! |
|
Ares Lord Worm Mikael Akerfeld David Vincent Eric Rutan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: "Die gast van..." zegt 'ie tsjongejongejonge.... Da's Meneer Benton voor je. En idd Craig Pilland heeft ook een ongelooflijke strot. (Zou je ook voor Will Rahmer kunnen zeggen maar met Craig hoor op z'n minst de lettergrepen om je aan de hand van de teksten door de tracks heen te leiden) |
|
me moeder daar word je pas bang van Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Jij hebt het begrepen!!! wat een strot heb die vent!!! I Find That I Am Not There... |
|
John Tardy (Obituary) Lee Dorrian op Napalm Death's 'Mentally Murdered' |
|
Hmmm... aangezien hier kennelijk geen slotje op komt... Henri Sattler - Alleen op de debuutcd van God Dethroned "The Christhunt" Ares - op de Aeternus cd "Beyond the Wandering Moon" Peter Tägtgren - op de Hypocrisy cd "Osculum Obscenum" Verder vind ik de grunt van Mikael Åkerfeldt echt niet zo bijzonder. Zijn kracht ligt meer in het combineren van grunts met cleane vocals zoals in Opeth, maar als ie alleen maar grunt zoals in Bloodbath en Katatonia heb ik het echt wel beter gehoord... Zenial |
|
quote: op Osculum Obscenum 'zingt' Masse Broberg (nu zanger Dark Funeral) |
|
quote: Oops Jammer dan dat ie in Dark Funeral niet zo grunt Zenial |
|
ik ben het niet met je eens zenial! Mikael heeft echt een hele gave grunt, luister maar eens naar het nummer op orchid "Under The Weeping Moon" Magistraal! en natuurlijk ligtde karcht ook wel in de afwisseling, maar naar mijn mening heeft hij de beste grunt ever! dank u! I Find That I Am Not There... |
|
quote: idd ja. Heb het altijd jammer gevonden dat ie weg is gegaan bij Hypocrisy |
|
Mikael heeft inderdaad de beste. Het gemak, het volume, de laagheid en zijn uithoudingsvermogen (hij heeft die plaat van Bloodbath in 1 dag ingezongen ) zijn ongeevenaard naar mijn bescheiden mening. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |