|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
geval felix: daarom altijd eerst referenties checken Je moeder. |
|
quote: yep door mij gestart... |
|
Naar aanleiding van het topic op het vampire forum heb ik de heer F. nog maar eens gemaild en gevraagd of ik ook moet inschrijven bij vampire en dan daar voortboorduren op dat topic, zodat hij misschien ook eens zou reageren op dingen die ik hem stuur. Nou, hij heeft daar dus op gereageerd en hij gaat het uitzoeken. Zal mij benieuwen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Blijkbaar heeft HgarrothwulfF aan iedereen op het forum het verhaal opgehangen dat alle spullen die hij verkocht waren verbrand. Zijn er nog meer mensen hier die hun geld nooit meer terug hebben gezien? |
|
quote: Des tijds had hij een shirt van Cirith Gorgor van hem kopen. Hij heeft toen de prijs door gemaild, ik had toen nog een vraag aan hem gemaild en nooit meer van hem gehoord. Heb dus gelukkig het geld in mijn eigen zak kunnen houden. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Raar verhaal. Hij is ook nog eens weg van het forum/niet meer postend. En hij stuurt blijkbaar geen geld terug. Zou hij dood zijn? |
|
quote: Nou, zo te zien lukt het m anders aardig, want er is nog steeds geen knokploegje gevormd. |
|
quote: Zou hij binnen zijn? this user is dead |
|
quote: Misschien was er weer brand :silly: |
|
quote: Hee ik heb op de vorige pagina een begin gemaakt met het vormen van een ploegje, maar er zijn maar weinig aanmeldingen verder. Bovendien heeft hij me weer een keer terug gemaild (sinds een half jaar of zo), dus misschien gaat hij me toch nog een keer iets opsturen? Maar als het te lang duurt, blijft mijn aanmelding voor de knokploeg staan. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Heb een half jaar ook eens iets bij hem besteld, na vele mails van mijn kant is het toen na ongeveer 3 maanden binnengekomen, jammer dat hij in zeeland woont, is te ver weg voor mij. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: nee, hgarrothwulff is een goede vriend van me dus ik weet heus wel of iets waar is of niet Je moeder. |
|
quote: zijn internet is sinds een tijdje dood. vandaar dat hij hier ook nooit meer post Je moeder. |
|
quote: Ik ga niet naar Zeeland om een of andere stumper mank te rammen. Die dude van Rivendell recs. zou nog wat anders zijn, maar dit is echt TE ver weg. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Het kan best waar zijn dat het op de een of andere manier verbrand is, dat is 't probleem ook niet. Als ik nu gewoon m'n geld terug kreeg was het wat mij betreft in orde. Als het inderdaad aan zij internet ligt dat hij me niet terugmailt, zou je 'm dan eens kunnen vragen of ie me het geld terug kan overmaken? |
|
quote: ik heb hem dat wel horen zeggen van de week heel toevallig maar kzie hem waarschijnlijk vrijdag weer, zal het eens herhalen. zal waarschijnlijk ook wel aan zn chronische geldberek liggen dat hij het nog niet over had gemaakt want hij sprak van 'moet ik nog overmaken'. maw: het komt er wel aan, ooit... Je moeder. |
|
Ben benieuwd... Wat een arme stakker als ie die zes euro niet eens meer kan ophoesten |
|
klopt Je moeder. |
|
quote:Het lukt hem anders aardig zo te zien. |
|
quote: Jij hebt dan waarschijnlijk ook niet geleden onder de heer F. of wel? Ach, zeeland is niet eens zo ver voor mij. Maar dat Rivendeel Rec. doet niet veel meer tegenwoordig? Heeft die meneer soms wat bezoek gehad? Site is al in geen eeuwigheid meer bijgewerkt, dat terwijl ik daar toch een fijne Heidenland tape vandaan heb. En Gangrad, je moet er wel wat voor over hebben, zo'n knokpartijtje! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb vorig jaar in oktober zes cd's en een LP opgestuurd naar Inside-Lie. Na maanden heen en weer gemail (klachten van mijn kant, excuses e.d. van zijn kant) laat ie niks meer van zich horen. Als ik die ooit in mijn handen krijg!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Moet je hem nu nog eens mailen en vragen of je het eens via het vampire forum moet proberen om zijn aandacht te krijgen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Gelukkig heeft meneer tijd zat om mee te doen aan de Nationale MetalQuiz I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Heb 'em een week of twee geleden nog 's gemaild, nadat ik doodleuk een mailtje van 'em kreeg met daarop zijn bezigheden tegenwoordig. Geen reactie gekregen natuurlijk. De lul! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |