IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Mislukte trades Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-09-2003 21:14 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 15 september 2003 20:46 schreef Yot het volgende:
U raad het reeds: nooit meer wat gehoord. En al mijn e-mails en PM's worden subtiel genegeerd...
Mocht je 'm nog 'tegen komen'... help 'm er even aan herinneren dat hij de hoofdredactie nog een live review schuldig is

I'm not being rude. You're just insignificant.

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 15-09-2003 21:21 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Ik wacht al een aardige tijd op een Staalhart bestelling. Op zich is er nog prima emailcontact, maar ik wil m'n bestelling na een maand of 3 toch wel graag compleet krijgen.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-09-2003 21:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ach hij is altijd druk, nu met stage en nieuwe releases...

Je moeder.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-09-2003 21:31 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

whahaha, ik wacht nu al sinds UVA op mijn spullen.

Op de een of andere manier kan ik het van hem wel hebben.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 15-09-2003 21:32 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Ja, klopt, had ik vernomen. Maar ja, een tapeje opsturen is toch niet zo'n moeite. Maar komt wel goed denk ik zo, de rest had ik ook ontvangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Waldkauz op 15-09-2003 21:33]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-09-2003 21:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

er zijn weinig mensen die een ergere hekel aan rippoffs hebben als hij dus dat komt wel goed hehehe

Je moeder.

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 15-09-2003 21:33 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Yot
Usericon van Yot
Posted 15-09-2003 22:28 by Yot Wijzig reactieProfiel van YotQuote dit berichthttp://www.deleterious.nl

quote:
Op 15 september 2003 21:33 schreef karnivoor het volgende:
er zijn weinig mensen die een ergere hekel aan rippoffs hebben als hij dus dat komt wel goed hehehe

nou dat laat ie dan niet al te fanatiek blijken... Maar goed ik heb ze telefoon nummer, dus ik kan aardig vervelend worden

Ik zie trouwens dat heer felix een aardige reputatie aan het opbouwen is.

[Dit bericht is gewijzigd door Yot op 15-09-2003 22:31]

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 15-09-2003 22:43 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 14 september 2003 22:55 schreef karnivoor het volgende:
voor zover iuk weet wou hij hem niet verkopen maar stuurde je toch geld... jammer dan...

Nee we hadden een prijs afgesproken en toen ik het geld had overgemaakt kwam hij met zo'n wazig verhaal dat het shirt verbrand was. Hij zou het geld terug overmaken, maar dat is niet meer gebeurd.
Jammer... ik heb tot nu toe altijd het idee gehad dat iedereen op ZM wel te vertrouwen was

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2003 15:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 22:28 schreef Yot het volgende:
nou dat laat ie dan niet al te fanatiek blijken... Maar goed ik heb ze telefoon nummer, dus ik kan aardig vervelend worden

Ik zie trouwens dat heer felix een aardige reputatie aan het opbouwen is.

Grmbl ... Felix is niets anders dan iemand die de metalscene gebruikt om er zelf rijker van te worden. En maar duur doen over respect en vriendschap.

campske666
Usericon van campske666
Posted 16-09-2003 15:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 15:43 schreef Jenje het volgende:
Grmbl ... Felix is niets anders dan iemand die de metalscene gebruikt om er zelf rijker van te worden. En maar duur doen over respect en vriendschap.

repspekd ?...vrndieshacp ?...
Wat zijn dat weer voor elven-termen ?

SQT
Usericon van SQT
Posted 16-09-2003 15:49 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 15 september 2003 22:43 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Nee we hadden een prijs afgesproken en toen ik het geld had overgemaakt kwam hij met zo'n wazig verhaal dat het shirt verbrand was. Hij zou het geld terug overmaken, maar dat is niet meer gebeurd.
Jammer... ik heb tot nu toe altijd het idee gehad dat iedereen op ZM wel te vertrouwen was

Tuurlijk niet, weet jij veel wat voor achterbakse kwartels hier allemaal rondlopen. Je moet doen wat je niet laten kunt, maar ik zou niet zonder meer iedereen vertrouwen.

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 16-09-2003 15:51 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Laat ik ook 's een duit in het zakje doen:

Inside Lie (hier wel bekend) had een soort mini distributie dingetje genaamd "graf records". Ik stuurde hem in goed vertrouwen cd's ter waarde van 170 euro. Helaas had meneer problemen met de postbank waardoor er niet betaalt kon worden. Enkele maanden later bestond heel graf-records niet meer... Na enig bellen zou hij minstens een maand geleden met een oplossing komen. U raad het reeds: nooit meer wat gehoord. En al mijn e-mails en PM's worden subtiel genegeerd...

Waarom ga je er dan niet eens naar toe?? Iemand moet toch wel zijn adres hebben?? Ik zou er zeker naar toe gaan.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 16-09-2003 15:52 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 22:43 schreef MetalTuupLimburg het volgende:

Wat een kutsmoes. Welke halve gare steekt er nu een shirt in de fik

Ik bedoel, neem dan een goede smoes.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2003 15:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 15:52 schreef telluriet het volgende:
Wat een kutsmoes. Welke halve gare steekt er nu een shirt in de fik

Ik bedoel, neem dan een goede smoes.

The dog ate it ?

campske666
Usericon van campske666
Posted 16-09-2003 15:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 15:52 schreef Jenje het volgende:
The dog ate it ?

While burning ?

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 16-09-2003 16:03 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 15:52 schreef Jenje het volgende:
The dog ate it ?

Ja, of zoiets als: Mijn moeder heeft het verkeerde wasmiddel gekocht, hij is nu zo klein gekrompen dat ik m niet meer kan vinden.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 16-09-2003 16:22 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Laat ik ook 's een duit in het zakje doen:

Inside Lie (hier wel bekend) had een soort mini distributie dingetje genaamd "graf records". Ik stuurde hem in goed vertrouwen cd's ter waarde van 170 euro. Helaas had meneer problemen met de postbank waardoor er niet betaalt kon worden. Enkele maanden later bestond heel graf-records niet meer... Na enig bellen zou hij minstens een maand geleden met een oplossing komen. U raad het reeds: nooit meer wat gehoord. En al mijn e-mails en PM's worden subtiel genegeerd...

Kent er niemand een stel brede ome Willems ofzo, die voor een aardig prijsje hem en zijn spullen even willen verbouwen?

Want wat ik lees wat hij allemaal geflikt heeft...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2003 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet je naar Zeeland afreizen.

Maar er zijn idd nogal wat mensen die hem graag een onderdeel van de deltawerken zouden willen maken.

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 16-09-2003 17:02 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 16:24 schreef Jenje het volgende:
Moet je naar Zeeland afreizen.

Niet zo ver rijden voor mij!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2003 17:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 17:02 schreef svartsyn het volgende:
Niet zo ver rijden voor mij!!

Doe em de groeten dan

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 16-09-2003 17:05 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Laten we voor Inside Lie, de Kat in de Zak (van RTL4 (stom programma)) bellen, die lossen ook altijd van dat soort problemen op!

Serieus: volgens mij heb ik hem ook keer 2 cd's (ach, ze waren toch van CoF ) gegeven en niks teruggekregen
K**********************************K!

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 16-09-2003 17:12 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

hij is intestterror ook nog 200 euro aan promo's schuldig..

11.45: restate my assumptions

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 17:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

NU weet ik waarom InsideLie bekend staat om zijn groete verzameling.......

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 16-09-2003 17:13 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 17:12 schreef Chelman het volgende:
NU weet ik waarom InsideLie bekend staat om zijn groete verzameling.......

Maar iemand heeft z'n adres toch nog wel?

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com