|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wacht al een aardige tijd op een Staalhart bestelling. Op zich is er nog prima emailcontact, maar ik wil m'n bestelling na een maand of 3 toch wel graag compleet krijgen. |
|
ach hij is altijd druk, nu met stage en nieuwe releases... Je moeder. |
|
whahaha, ik wacht nu al sinds UVA op mijn spullen. Op de een of andere manier kan ik het van hem wel hebben. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ja, klopt, had ik vernomen. Maar ja, een tapeje opsturen is toch niet zo'n moeite. Maar komt wel goed denk ik zo, de rest had ik ook ontvangen. [Dit bericht is gewijzigd door Waldkauz op 15-09-2003 21:33] |
|
er zijn weinig mensen die een ergere hekel aan rippoffs hebben als hij dus dat komt wel goed hehehe Je moeder. |
|
|
|
quote: nou dat laat ie dan niet al te fanatiek blijken... Maar goed ik heb ze telefoon nummer, dus ik kan aardig vervelend worden Ik zie trouwens dat heer felix een aardige reputatie aan het opbouwen is. [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 15-09-2003 22:31] |
|
quote: Nee we hadden een prijs afgesproken en toen ik het geld had overgemaakt kwam hij met zo'n wazig verhaal dat het shirt verbrand was. Hij zou het geld terug overmaken, maar dat is niet meer gebeurd. Jammer... ik heb tot nu toe altijd het idee gehad dat iedereen op ZM wel te vertrouwen was |
|
quote: Grmbl ... Felix is niets anders dan iemand die de metalscene gebruikt om er zelf rijker van te worden. En maar duur doen over respect en vriendschap. |
|
quote: repspekd ?...vrndieshacp ?... Wat zijn dat weer voor elven-termen ? |
|
quote: Tuurlijk niet, weet jij veel wat voor achterbakse kwartels hier allemaal rondlopen. Je moet doen wat je niet laten kunt, maar ik zou niet zonder meer iedereen vertrouwen. |
|
quote: Waarom ga je er dan niet eens naar toe?? Iemand moet toch wel zijn adres hebben?? Ik zou er zeker naar toe gaan. |
|
quote: Wat een kutsmoes. Welke halve gare steekt er nu een shirt in de fik Ik bedoel, neem dan een goede smoes. |
|
quote: The dog ate it ? |
|
quote: While burning ? |
|
quote: Ja, of zoiets als: Mijn moeder heeft het verkeerde wasmiddel gekocht, hij is nu zo klein gekrompen dat ik m niet meer kan vinden. |
|
quote: Kent er niemand een stel brede ome Willems ofzo, die voor een aardig prijsje hem en zijn spullen even willen verbouwen? Want wat ik lees wat hij allemaal geflikt heeft... |
|
Moet je naar Zeeland afreizen. Maar er zijn idd nogal wat mensen die hem graag een onderdeel van de deltawerken zouden willen maken. |
|
quote: Niet zo ver rijden voor mij!! |
|
quote: Doe em de groeten dan |
|
Laten we voor Inside Lie, de Kat in de Zak (van RTL4 (stom programma)) bellen, die lossen ook altijd van dat soort problemen op! Serieus: volgens mij heb ik hem ook keer 2 cd's (ach, ze waren toch van CoF ) gegeven en niks teruggekregen K**********************************K! |
|
hij is intestterror ook nog 200 euro aan promo's schuldig.. 11.45: restate my assumptions |
|
NU weet ik waarom InsideLie bekend staat om zijn groete verzameling....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Maar iemand heeft z'n adres toch nog wel? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |