|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Krijg ik vandaag een cd binnen die ik met Aeolus geruild heb, is het cdtje in stukken gebroken godverdomme. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Mja de hoesjes hebben bij mij de laatste tijd ook erg last van kapot gaan Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ben ook een keer benaderd door iemand uit de Philisteinen, inderdaad ook een adres met Davao City 8000. Hij/zij (vrouwelijke naam) wilde echter alleen originele cd's ruilen, die ik op dat moment niet had. Nadat ik had gezegd geen interesse te hebben, bleef ik mailtjes krijgen en was hij/zij in eens geinteresseerd om andere dingen (mp3's) te ruilen en werd me gevraagd of ik geen cd's wilde kopen. Uiteraard moest ik alles eerst sturen. Niet dus.... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Maar iedereen die met die dude getrade heeft heeft toch zijn woonadres? Dan zou ik mooi even langsgaan daar .. |
|
quote:Als al niemand de moeite neemt Felix ff op te zoeken... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Laat hem anders zn spullen eerst sturen, simpel. Zenial |
|
quote: op fmp forum komt dit adres regelmatig voorbij als ripoff Je moeder. |
|
quote: Dat heb ik gevraagd maar hij wilde niet... daarop heb ik dan maar referenties gevraagd. Ik geef hem straks de keuze, of zelf eerst sturen of geen deal. quote: Hey thanks, daar ga ik eens even neuzen!! |
|
quote: Hmm heb je misschien een link? Ik kan niets over'm vinden nl. |
|
hm goed zoeken hehe fmp forum is in een tijd van een paar weken 2x overnieuw begonnen en ik kijk er tegenwoordig nauwelijks meer maar ik weet 100% zeker dat ik die combinatie van postcode, philipijnen en wisselende namen vaak voorbij heb zien komen. maar ik zal eens zoeken Je moeder. |
|
Volgens mij heb ik een keer iemand hier horen zeggen dat die gast idd onder verschillende namen opereert en dan mensen afzet .. |
|
Ik vraag het wel even op FMP, als ie een bekende ripoff is moet ik er dan snel achter zijn! Hmmz je moet daar door een administrator worden geactiveerd... dat zou hier misschien ook nog niet zo gek zijn... quote: Ja, ik vond dit: http://www.anus.com/metal/about/links/traders/asian_horde.txt [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 28-01-2004 19:10] |
|
Is Heidens Hart een betrouwbare Mailorder? |
|
Ja. |
|
quote: Ja. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Iemand met info over Ancient Nation?heb het al 2 keer gepost,m aar ik ben er nog niks over te weten gekomen, ze zijn lid van the pagan front, zijn de labels die worden gesteund door the pagan front te vertrouwen?weet dat dan iemand? |
|
Ancient Nation is niet te vertrouwen. Ik heb al twee keer gelezen over pakjes die niet aankwamen of totale stilte van hun kant. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Jammer Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: jep, en snel Je moeder. |
|
quote: Ben jij te vertrouwen? Het geld is al twee à drie weken geleden afgeschreven en op mailtjes krijg ik geen reactie. |
|
Wat ik niet begrijp is wat kan nou een kerel in de Fillipijnen hebben wat zo bijzonder is dat zoveel mensen uit europa met hem willen traden? Ik bedoel in Europa kan je van alle wereld regio's het makkelijkst aan allerlei releases aankomen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zeker te vertrouwen! |
|
quote: Gangrad is soms stil op de mail maar ik heb tot nu toe enkel positieve ervaringen mee. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja maar sommige zeldzame released niet. sommige uitzuigers profiteren daarvan door te zeggen dat ze het wel hebben en willen traden. Je moeder. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |