|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmz, had ie wel ff kunnen zeggen, maar ik wacht dan nog maar even af. |
|
quote: heb hem in veel ripp off lijstjes zien staan, zit ook op fmp forum Je moeder. |
|
SRP een rip-off? The Goat is zo'n beetje de meest betrouwbare persoon die op het web rondzwerft, en het FMP forum is zowat het meest gaye wat er bestaat. |
|
kheb ook maar wat gelezen en fmp is gay maar heeft vaak aardig wat hetero dingen erop staan Je moeder. |
|
SRP? iig... het gaat om een ebay-dingetje. Nadat ik geld gestuurd had (postbus is op zich beetje verdacht, maar ach 5 Euro) niets meer gehoord en WEL het CD'tje opnieuw aangeboden zien staan op ebay... vandaar het wantrouwen. |
|
Begin juli heb ik HgarrothwulfF geld overgemaakt voor een Immortal-shirt. Een tijdje later kreeg ik van hem te horen dat het shirt verbrand was en dat hij het geld wel terug zou overmaken. Dat is nog steeds niet gebeurd en hij reageert niet meer op mijn mails. |
|
quote: Prozak is weliswaar een enorme jood, maar wel een betrouwbare. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: voor zover iuk weet wou hij hem niet verkopen maar stuurde je toch geld... jammer dan... Je moeder. |
|
Dat is wel humor, geld naar iemand overmaken en dan klagen dat je nog een cd van em krijgt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
mislukte aankoop met Sammath, die gast kwam continu met excuses aan. Ja ik stuur het maandag op, later, ja ik stuur het vrijdag op. Vervolgens na weken nog niks gezien en zou het geld terugstorten. We zullen afwachten, maar ik raad jullie aan om geen zaken te doen met deze gast. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Mooi, daar heb ik iets aan |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Verdomme, ik wacht ook al van 18 augustus op een CD. Maar we hebben zijn adres, kunnen we hem even een bezoekje brengen?? |
|
quote: Toeval of niet, CD is vandaag toegekomen!! |
|
quote: Bestel regelmatig spullen bij hem, duurt vaak wel een hele tijd en je moet er steeds achteraan blijven mailen, maar het is nog niet voorgekomen dat mijn spullen niet zijn gearriveerd (wacht nu sinds begin augustus op spullen en die zouden deze week aan moeten komen). Op je knie en pijp voor genade! |
|
als het goed is heeft iedereen nu alles thuis, Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
ik nog niet Je moeder. |
|
Zeg Kramy, heb jij mijn geld al ontvangen? *beetje offtopic, I know* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ja belachelijk dus, ik heb regelmatig geemaild en vervolgens werd hij het zat en beantwoord tevens geen enkele mail meer. Ik wacht op mijn geld nu. Dit soort praktijken kan ik niet echt waarderen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tsja die gast heeft het ook druk. Ik heb bij m gekocht en je moet m wel ff aansporen, maar het komt allemaal goed |
|
Laat ik ook 's een duit in het zakje doen: Inside Lie (hier wel bekend) had een soort mini distributie dingetje genaamd "graf records". Ik stuurde hem in goed vertrouwen cd's ter waarde van 170 euro. Helaas had meneer problemen met de postbank waardoor er niet betaalt kon worden. Enkele maanden later bestond heel graf-records niet meer... Na enig bellen zou hij minstens een maand geleden met een oplossing komen. U raad het reeds: nooit meer wat gehoord. En al mijn e-mails en PM's worden subtiel genegeerd... |
|
quote: no shit, geen mensen maandenlang met anti-graf records usericons zien posten? Je moeder. |
|
quote: Hier is zelfs een special topic voor geweest en daardoor is dot topic des tijds ontstaan en zoals men aan mijn siganture kan zien, wacht ik ook nog altijd op spullen van (die) Graf-Mongool, ik bedoel Graf-Records. Ook mijn mails en posts worden niet beantwoord. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Echt ongekend he! Ondertussen is hij wel altijd op MSN en schrijft meneertje reviews voor Vampire. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |