|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je reageert iig Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
iets wat van inside lie niet verwacht hoeft te worden geloof ik.. Je moeder. |
|
quote: betrouwbaar houdt in dat je ervanuit kan gaan dat iemand datgene doet wat hij beloofd zonder dat je daar achteraan hoeft te gaan. |
|
quote: Betrouwbaar zijn betekent dat iemand zijn beloftes nakomt. Maar goed: genoeg hierover zo? |
|
*50euro voor Mayhem-War And Sodomy Lp aan Painkiller Records *Ildjarn-Forest Poetry DLp voor Maniac Butcher-Sangue Negro Cd + Warloghe-The First Possession Cd |
|
heb je mn spul al ontvangen? Je moeder. |
|
heb nu wel eindelijk terrorizer in huis. en wat heerscht deze band zeg! |
|
quote: die lui zijn klootzakken, snagger had slechte ervaring met met hun traden, en ze cancelden hun festival ook effe op de valreep "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Trade nooit,heb dan ook nooit gezeik,wel zo prettig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Snagger en ik bestelde samen. Duurde 6/7 maanden voordat we het spul kregen. Mogen we nog blij mee zijn, er zijn genoeg mensen die nooit hun spul hebben gekregen. (natuurlijk zijn er ook een paar mensen die heel snel hun spul kregen van Painkiller, maar dat waren voornamelijk Belgen) |
|
Zoow... die CD van Shun Sacer is ook vanmiddag gearriveerd |
|
kloppen de geruchten over nuclear blast nou dat ze niet zo betrouwbaar zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nog nooit problemen mee gehad Zenial |
|
Ik heb er al zo vaak wat bij besteld en het is altijd goed gegaan. Het komt wel eens voor dat ershirts uitverkocht zijn, zoals een Iced Earth Something Wicked-shirt voor 9,99 of een Sinner-shirt voor 4,99. Maar volgens mij zijn dat gewoon lokkertjes. Je houd dan wel de rest tegoed. Nu staat het shirt van Dark Genesis erin voor 9,99, toch maar weer een poging wagen. |
|
Wat mailorder betreft heb ik ooit 8 euro ofzo verloren omdat die lui van Nocturn Productions mij nooit de baphomet hanger hebben gestuurd die ik bestelde.. achteraf boeide het weinig, want de hangers bleken (volgens een vriend die daar ook eens bestelde) van hard karton te zijn.. |
|
Een zooi cds gekocht via ebay amerika. Kon die dude opeens twee cd niet leveren (waaronder exodus-bonded by blood ) Maar nu krijg ik de twee Assasin albums op vinyl van hem. *zucht* was toch niet mn eerste keus I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Die had je allang moet hebben ! No meat is sweater |
|
ja... inderdaad! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ja, het jouwe is ook onderweg |
|
quote: "Bonded by blood" is toch goed te verkrijgen hier? anders stuur ik je wle een kopietje op als je die wilt hebben. "Bonded by blood" hoort in iedere metalcollectie! |
|
Traden met XnegativeX is ook tof, hij vergeet dat ik hem nog moet betalen |
|
quote: ik had natuurlijk juronymOUs moeten typen. mijn nieuwe keuzes komen er binnekort aan. |
|
quote: hahaha, ja inderdaad. Het is mij ook al paar keer gebeurt dat ik hem geld in z'n handen duwde in dat tie me aan zit te kijken van 'dude krijg ik geld van je?' The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |