|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Onaangekondigde ZM-meeting in zeeland I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Wees blij, als je je niet kunt voorstellen dat iemand je belazerd betekend dat dat je het zelf niet zult doen |
|
Ik heb geloof ik ook nog niks terug gehad met m'n trade met Inside-Lie, helemaal vergeten (Volgens mij zit er een "geheime boodschap" in zijn naam ) |
|
Onvoorstelbaar dat metal-fans elkaar besodemieteren! Tot nu toe heb ik (op 1 videoband na) geen onbetrouwbare sujetten getroffen. Dat wil toch ook wel wat positiefs zeggen, ik heb inmiddels zoveel geruild dat ik de tel kwijt ben. |
|
quote: Ik krijg een beetje genoeg van dit verhaal eigenlijk. Hij lult rustig verder hier, zit ook in de redactie en schrijft reviews, en blijkbaar denkt-ie dat mettertijd iedereen het zal 'vergeten' of zo. Ik vind persoonlijk dat de rijen gesloten moeten zijn tegen rip-offs, bloedzuigers van vertrouwen binnen de underground zijn het. Ik heb nog geen rectificatie gezien, alleen maar een excuusverhaal over depressie et al. En blijkbaar krijgen een hoop mensen nog spul van hem. Als je tijd hebt om redactiewerk te doen moet het helemaal makkelijk zijn om je ruil/verkoopzaken voor elkaar te krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 20-05-2003 23:20] |
|
Zijn werk in de redactie heeft niks te maken met zijn overige activiteiten. Felix doet er goed werk en helpt ZM flink. |
|
quote: Okay, dan verschillen wij daarover van mening -- in mijn visie wordt een rip-off gedoogd. |
|
Een paar maanden geleden zou ik een CD van Rotting Christ + een bonus CD met The Gathering etc, en nog een andere CD waarvan ik niet meer weet wat het was van iemand overkopen. Nadat we tot een prijs waren gekomen, heb ik geen bankrekeningnummer e.d. meer ontvangen. Wie was dat??? |
|
SLAAAAAAAAAYOOOOOOOOOOOOOOORRRR!!! (reactie op Bolle Jan) [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 20-05-2003 23:32] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: je hebt nog niet betaald dus dat scheelt Je moeder. |
|
Ja dat klopt, maar is toch jammer |
|
quote: Ik! (maar dat gaat niet om een trade, maar een bestelling). Heb nog nooit geruild met Felix, dus daar heb ik (gelukkig?) geen ervaring mee. Ik trade eigenlijk alleen mp3-cd's en doe momenteel zaken met een groot aantal mensen (ook in het buitenland) en is tot dus ver altijd goed gegaan. Soms sta ik wel eens aan het begin van een ruil en dan hoor ik in eens niets meer van de des betreffende persoon, dat is dan jammer, maar dan ben je nog niets kwijt (behalve wat tijd). Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Nee hoor, we kijken gewoon naar zijn prestaties voor de ZM-redactie, en die zijn prima. Hoe zit het trouwens met de ooit beloofde ZM verzamel cd? |
|
quote: Euhm ik heb pas van ene Thyran van ZM een Rotting Christ cd + bonus cd overgekocht. Was hij het misschien? Zenial |
|
quote: Ik had je een mailtje gestuurd met alle info! Het zou kunnen dat t aan mij ligt, mailtjes van mijn hotmail account kwamen toen soms niet aan (o.a. een paar keer gehad toen ik zelf bestelde bij wat mailorders ) hehehe ik dacht toen dat je gewoon geen interesse meer had. Maar goed, excuses, ik had even moeten controleren of je die cd (+bonus cd) nog wilde! Ik stuur je zo een mailtje! |
|
quote: maar goed ook al presteert hij goed, een rip off blijftie. kan je je dat clinton schandaal nog herinneren? als president verder niks mis mee (dat is dan relatief maar niet anders dan anders) maar toch door dat gedoe met dat mens wat verder niks met zn regeerpraktijken te maken had, in de knoei geraakt. Je moeder. |
|
Ik verwacht nog steeds een zestal CD's van Inside-Lie... sinds oktober!!!!!!! De mijne heeft ie destijds direct gehad. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: tering Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Misschien niet helemaal thuis in dit topic, maar ik heb eens bij bol.com een video/cd box van Metallica gekocht (Live shit....) Bij mij aangekomen bleken de videobanden een soort amerikaans systeem te zijn, die ik niet kon afspelen in mijn videorecorder. Dus het hele zooitje teruggestuurd, is nooit bij Bol aangekomen (beweren ze). Uiteindelijk bleven ze gewoon rekeningen sturen, zelfs nadat ik hun het verzendbewijsje had laten zien. Heb zelfs deurwaarder aan de deur gehad. Ongelooflijk, kutpost. |
|
Ik krijg eigenlijk ook nog een cd vol mp3' van Felix. maar ik wil verder geen zout in de wonden strooien, het in principe maar een cd-tje en gezien zijn historie denk ik echt dat je diep in de problemen moet zitten om zo chronisch niet te reageren. dus laat hem de zaken maar eerst eens op orde krijgen. verder wil ik ook een zeer geslaagde trader noemen. Als je een betrouwbare trader zoekt kan ik niemand anders dan juronymus aanraden. altijd op tijd en altijd in orde en een zeer boeiend aanbod. |
|
Ik heb al een maand geleden geld overgemaakt nar filosofem. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen en zijn reacties op het forum als ik hem erop aanspreek zijn zeer laconiek. Hij heeft tot 4 keer toe aangegeven de cd de dag daarna op de post te doen wat tot nog toe nog steeds niet is gebeurd . |
|
quote: Das niet waar. Ik heb 1 x aangegeven het op de post gedaan te hebben. Dat heb ik toen vergeten (ongeveer 1 maand geleden). Vervolgens heb je mij er maandag aan herinnerd en heb ik het ding dinsdag (gisteren) op de post gedaan. Dus .... Ik deed er maandag laconiek over omdat het over 8 euro gaat, en 1 cd-tje. En als je mij een beetje kent, weet ik dat ik wel altijd mijn beloftes nakom. Maar dat kun je niet weten. |
|
Een maand blijft lang natuurlijk... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Voor zover ik je nu ken kom je totaal niet betrouwbaar over. Het gaat niet om het bedrag maar om een stukje correctheid. Iemand die voor 8 euro / 1 cd niet betrouwbaar is zal ik met meer al helemaal niet vertrouwen! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |