|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
nog leuker: quote:Oh yeah, he'll surely TAKE it already |
|
wauw |
|
quote:kan erger: quote: quote: quote:All your base are belong to us! |
|
quote:OMG |
|
quote: Hmm dan wacht ik dat ff af ik stond net op het punt geld op te sturen hehe Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: |
|
quote: ehm? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
niets, ik dacht even te hard op. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 23-09-2003 9:03] |
|
Ik heb mijn cd van Kots uiteindelijk wel gekregen, duurde ongeveer een maand. Hij had weinig tijd i.v.m. examens zei hij. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:Ik heb ook rijkelijk lang moeten wachten op een zending van Kots (Emperor mini) maar hij heeft me wel tussentijds steeds per mail op de hoogte gehouden (drukte vanwege examens, etc..) maar uiteindelijk is het aangekomen.. Lijkt me prima te vertrouwen die kerel.. |
|
quote: Twee keer bij hem besteld, 2 keer lang geduurd, maar je krijgt ze wel en inderdaad altijd info per mail gekregen. |
|
Same here. Maar je krijgt je stuff wel 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
NL Metalscene meeting in Zeeland? |
|
quote: haha, ik zie het al voor me. "100+ rellende metalfans breken huis af" |
|
quote: Die 25 euro krijg ik van de gebruiken "Fallen Angel" zoals ook te lezen was, niet van Felix. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
quote: Okee, bedankt voor de reacties, dan wacht ik nog even. |
|
quote: wat een gelul! als 'ie je op de hoogte kan houden via mail, dan kan 'ie ook wel even een cd'tje op de bus doen... |
|
kots is een betrouwbare trader alleen niet de snelste inderdaad maar heb altijd alles netjes en goed verpakt gekregen. Op 22 september 2003 23:28 schreef Yot het volgende: attila - cd vol mp3's. ZwareMetalen - 1 x Live recensie - 1 x Interview Count Usher Mayhem/Zyklon-B - Split Mercyful Fate - Last Live Show Emperor - As the Shadows Rise Emperor - 3 rehearsals Hank Sherman - Demo's op 1 CD Immortal/Ulver - Split Molestor: 25 x Molestor - Caged Hate cd. JuronymouS: 32 euro, of de spullen die ik had besteld. Yot: 20 x INRI - Entangled in a Paradox cd t.w.v. 170 euro Moordlustige Hamster: 2 cd´s van CoF gestuurd, niks terug gekregen Vazal: 5 cd's Haatstrijd: drukkosten 100 covers Je moeder. |
|
Nou, van Satans Elite gelukkig eindelijk het CD'tje ontvangen. Er zit een barst in, maar het doet het iig. |
|
quote: nee nog steeds niet gehad... maar het rare is dat ik nog 4 pakketjes verwacht die er inmiddels al weken langer over doen dan normaal... -edit: beetje late reactie...- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-09-2003 18:43] Je moeder. |
|
mijn koninkrijk voor een kissie bier ? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Laatste mail van HgarrothwulfF: "ligt aan mij en me bank: heb moeten wachten op nieuwe overschrijfformulieren, maar alst goed is en ik die lui daar mag geloven, hebbe ze ze morgen of overmorgen voor me in de bus gestopt... " vreemd, zo'n bank die na anderhalve maand nog steeds geen overschrijvingsformulieren hebben opgestuurd. Als ik hem was zou ik toch maar een andere bank zoeken En de eerste keer dat ie zei dat hij het geld terug zou overmaken was weer bijna anderhalve maand dáárvoor [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 10-10-2003 16:42] |
|
hijs gewoon lui hahahaha Je moeder. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |