|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hmm nee dat is hem niet volgens mij. |
|
Volgens mij is 't die kale knakker, midden onderin. Links van die vent die hoger zit met dat rode shirt... (en rechts van Snagger met het King Diamond shirt) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heeft ie een Graf Records shirt aan ? |
|
quote:Ja, alleen de print is nooit geleverd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
argh.. |
|
quote: Jep, en hij beperkt zich niet toch het oplichten van louter nederlandse mensen. 1 Sun September 14 2003 - 10:53:41 Fullname: Herbert M. CLayton Email: herbert_clayton@hotmail.com Where are your from?: Switzerland Homepage name: Homepage URL: Reference: Just Surfed On It! Comments: What the fuck!!!!! Two and a half months I send you your 7 bootlegs and I still got nothing in exchange here!!! Where are the CDs you was supposed to send??? Fuck! Take contact asap!! Julien Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
damned... echt tijd dat die gast eens een keer geript wordt.. |
|
quote: *zucht* was idd.En die knul op de foto is niet Inside Lie. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
|
|
quote:Nee, die heeft ie wel ontvangen, maar nooit betaald |
|
Maar als er echt zoveel mensen zijn die nog wat van m krijgen, hoe kan die kerel dan ooit nog concerten bezoeken e.d. ? Hij kwam nogal eens in de Baroeg, maar daar heb ik m ook al een tijd niet meer gezien (nou ben ik daar zelf ook al een tijdje niet meer geweest). Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Weinig mensen weten hoe ie eruit ziet ... |
|
quote: valt opzich wel mee, 'slechts' 5 cd's maar wel een cd van ONS die hij uit zou brengen. erg lullig dat de band zelf geen exemplaar heeft van een cd die uitgebracht zou worden. dat maakt me nou niet bepaald blij over die gast ik had ooit wel zn telefoonnummer toen hij ons benaderde voor een split met vinterriket maar toen ging het allemaal mis. telefoonnummer helaas gewist in mn opruim drangen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-09-2003 17:55] Je moeder. |
|
Fijn is dat .. En dat lult hij maar over het metal-gevoel ... |
|
Iets voor de MTM (mislukte Trades Maffia)? Bazzio Attacks!!! |
|
Mwuahahaha |
|
quote: Ik wel.... Alleen heb ik m nooit geld gegeven. Maar als het een beetje een leuke show wordt wil ik m weleens aanwijzen voor de knokploeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Nee hoor, een sub-afdeling van mijn Abbamaffia kan het ook wel afhandelen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Jezus, gezellig daar |
|
Nog steeds "Fallen Angel" de rip off; IK WIL MIJN GELD. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Oeh, die ga ik even pesten de volgende keer dat ik hem zie (hoeveel krijg jij nog van hem?) |
|
deze? Even tussen haakjes, ik wacht ook nog steeds op een cd van Kots, maar ik dacht toch werkelijk dat hij hem op de bus zou doen, aangezien hij mijn adres nogmaals vroeg. Misschien ligt het eraan dat hij in Belgie woont, maar duurt dat echt meer dan drie/vier weken? [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 22-09-2003 18:35] |
|
juustem heeft er niet iemand een duidelijkere foto? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-09-2003 18:34] Je moeder. |
|
even of topic, karnivoor, lp al een keer opgezet? Furious black death metal http://www.sammath.nl |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |