|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wil ook niet per sé met hem traden, maar hij heeft een stuk of 8 CD's die ik wel wil en dat zou betekenen dat ik in 1 keer van een hele hap CD's op m'n tradelist af ben. Bovendien wist ik pas waar ie vandaankwam toen ie z'n adres mailde, aan emailadressen is het vaak niet af te lezen... Maar ik heb'm al gemaild dat de deal niet doorgaat, tenzij hij eerst stuurt. |
|
quote: Kun je mij even mailen op nordstormproductions at yahoo.com Kut, of ben jij van die Ancient EP ? Ik zit net de rabobank te checken en die betaling is al LANG binnen, maar die heb ik nooit meegekregen. EDIT: nee,je bent niet van de Ancient ep, want dat was een betaling, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 03-02-2004 18:21] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Is het mailtje aangekomen? |
|
Je cd is de deur al uit. laat me even weten wanneer hij aankomt. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
mark thompson 5 bell street owaka south otago new zealand blijkt een rip off... Je moeder. |
|
Sla m in elkaar! Zenial |
|
als jij mn vliegticket betaalt Je moeder. |
|
Mark de Vries vries_13@hotmail.com Blijkt via marktplaats cd-rretjes te verkopen zonder dat duidelijk te vermelden, zodat je dus in de veronderstelling bent een origineel te kopen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Les 1 bij online traden met onbekenden: Vragen of het om een origineel gaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is er deze keer dus bij ingeschoten... Desalniettemin one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ha een INside-lietje! |
|
voor de gedupeerden van felix/inside lie: al wat ontvangen in de tussentijd of is hij nog steeds depressief over zn vriendin die het uitmaakte? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Nog altijd niets ontvangen. Des tijds toen iemand hem aanviel op het Vampire-forum liet hij me weten dat hij het in orde zou maken en toen zei hij dat hij mijn geld had terug gestuurd (bijna een jaar na de bestelling die ik had gedaan), uiteraard heb ik daar nooit wat van gezien en reageerde hij ook niet meer op mails. Hij zal dus nog wel depressief zijn? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Felix post zo nu en dan wel op de frontpage ... zou ie nog op dit forum durven te verschijnen? |
|
lezen vast wel en posten misschien ook nog wel vanachter zn veilige computertje MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
1 van de mods wil daar vast wel even naar zoeken? Toch? Twanniemannie? |
|
Kan je die gast niet gewoon aanklagen met een man of wat ofzo? Volgens mij zitten alleen hier al wel haast 10 gedupeerden (mooi woord) Life doesn't get much better than this! |
|
Heb jij wat zwart op wit staan dan? E-mails zijn overigens niet rechtsgeldig ... |
|
quote: Ik laat me niet in met dat soort mensen uiteraad Maargoed, dan blijft de knokploeg over, succes ermee, lijkt me toch maar een iels ventje ook. Life doesn't get much better than this! |
|
Ach die worm durft toch nergens zijn kop te vertonen .. hij moet de mensen die hij nog geld schuldig is betalen. ZM heeft ie gewoon voorgelogen en daar baal je als e-zine gewoon van. |
|
Hehe, zat ff op die site te neuzen "NOTE: I am very busy - I am still at school, I have a job and I do lots of trades, so don't expect me to send your discs fast. I'll do my best! You always get them, I am NOT the kind of guy who ripp people off! Don't worry !!" Waar maken jullie je druk om, hij is gewoon druk, het komt vnzelf wel!! Zijn Engels is erbarmelijk trouwens. Life doesn't get much better than this! |
|
Hey dat stond er een jaar geleden ook al ... Staat er niet bij dat ie depressief is omdat zijn vriendin hem gedumpt heeft? |
|
quote: Mwah, hij keek niet erg vrolijk uit zijn ogen Hij heeft het vast erg zwaar, niet zo hard zijn voor die jongen. Jezus is ook voor zijn zonden gestorven hoor!! Life doesn't get much better than this! |
|
NHa, now he can meet his maker |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |