|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:..en hij voor juist die nickname gekozen heeft.. |
|
quote: In elke community heb je van die losers. MIsschien moeten een paar gedupeerden eens een house call plegen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Als iedereen het er over heeft, waarom doet niemand het dan? Onder druk zetten lijkt me een best goede manier om eens aan je centen te komen, en in ieder geval om je cd's terug te krijgen. |
|
quote: Ik heb nooit met hem getrade, heb er dus ook weinig te zoeken........ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gewoon mee gaan, hoe meer zielen hoe meer vreugd. En daarbij, weet hij veel wie hij allemaal heeft genaaid, gewoon wat cd's meenemen en zeggen dat ze van jou zijn |
|
quote: [nee] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 16-09-2003 23:48] Je moeder. |
|
quote: dat shirt was voortbestemd om in de fik te vliegen hehe dat had je ook wel kunnen raden Je moeder. |
|
quote: Nou lekker dan. Hij komt trouwens een beetje erg makkelijk met die naaihouding weg. Kom op zeg, al die smoesje van het komt allemaal goed. Die kerel gaat echt geen spullen/geld meer opsturen. En die reviews van hem lees ik trouwens niet meer. Ik wordt er niet veel wijzer van en er zitten zelfs reviews tussen die nergens op slaan. Ik vind hem maar een slechte reviewer. |
|
Ik heb voor lul een nieuwe website voor mijnheer neukfout gemaakt |
|
quote: HgarrothwulfF zal dan wel Noors voor geldwolf zijn denk ik |
|
karnivoor, moet die sammath lp toch nu wel hebben, bonnetje heb ik hier. 0tolerance, cd gaat morgen op de post, incl 2 euro terug, 5 euro voor een cd is niet veel. nogmaals pardon voor de lange wacht op je spullen. Dit is de eerste keer in TEIN JAAR dat er een paar dingen door drukte zijn misgegaan of het allemaal wat langer duurt. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: op mysterieuze manier doen binnenlandse pakketjes wel vaker langer dan een week erover om hier te komen (laatste 2 maanden zelfs ALLE pakketjes) dus het zal wel komen Je moeder. |
|
Het komt, daar kun je wel van op aan |
|
quote: Wat stond hier? |
|
Ik heb wel een adres van felix (of althans, dat van z'n ouders) Het is alleen erg ver weg voor mij. (In het kader van hoe meer zielen tegen Felix, hoe meer vreugd: stuur ff een mailtje als je z'n adres en/of telefoon nummer wilt hebben) Hij is tegenwoordig trouwens mod op het vampire forum alwaar hij heel lafjes niet reageert op mijn PM's en topics... edit: nu ik dit trouwens zo allemaal lees... Lijkt me leuk om een keer gezellig met een boel mensen (en dan bedoel ik ook veel...) bij hem aan te kloppen. [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 17-09-2003 0:16] |
|
Waarom niet inderdaad. Dat waar hij nu mee bezig is kan geplaatst worden onder 't kopje 'diefstal'. |
|
krijg maar 5 vazal cdr's die hij hoogstwaasrchijnlijk toch al verkocht heeft van hem dus dat zal de moeite niet zijn. probeer liever zn leven onmogelijk te maken op andere manieren zoals op alle (trade)forums die ik tegenkom zijn naam de grond inboren als rip off. veel effectiever. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-09-2003 21:16] Je moeder. |
|
GROOT nieuws!! Felix weet weer hoe z'n e-mail werkt en belooft over twee weken de overgebleven cd's + geld naar me op te sturen. Niet alles natuurlijk, want dat is wel erg veel gevraagd, maar toch een stap in de goede richting! cancel de knokploeg, maar weer (of verschuif 'em... ) |
|
dat wordt hoogstwaarschijnlijk verschuiven dan... Je moeder. |
|
quote: Ik schrijf nu alvast in mijn agenda om over twee weken weer in dit topic te kijken..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Voorlopig ben je nog de enige, dus... Laten we toch maar een knokploeg samenstellen en een datum prikken om eens bij heer Graf-Mongool (shit weer verkeerd, ik bedoel natuurlijk Graf-Records) langs te gaan. Bij deze meld ik me vast aan voor de knokploeg (lijstje!!! ): - JuronymouS Op je knie en pijp voor genade! |
|
vertrouwen siert de mens, maar is doorgaans het gevolg van verregaande naiviteit, dusch: - JuronymouS - Yot uitschrijven kan altijd nog |
|
Meneer de oplichter heeft op Vampire ook al zijn eigen topic http://www.vampire-magazine.com/phpbb2/viewtopic.php?t=138 |
|
quote: Ok prima, dacht in eerste instantie dat je het helemaal niet ging sturen, maar toch toppie dat het uiteindelijk voorelkaar is! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |