|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij zit toch ook bij Vampire? |
|
inside lie is een smerige ranzige kuthippie!!! Trieste gast |
|
quote:woot oke, ik zal hem eens lastigvallen (of wil je z'n msn-adres hebben?) |
|
Natuurlijk is het klote dat iedereen verneukt is door die gozer. Maar als je vaak trade (ook internationaal) zul je tot de ontdekking komen dat er veel en veel meer van dit soort types zijn. TREURIG!! En hij heeft veel meer bands beloftes gedaan (o.a. Archaeus). Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Eigenlijk zouden we een goeie foto van felix moeten verspreiden door de metalscene, met z'n nickname en z'n website('s), om te voorkomen dat ie nog meer gaat naaien. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Jeps, hoezo? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: yep, mijn meshuggah cd is in ieder geval aangekomen, het staat netjes op zijn lijst. "trading"kan beter vervangen worden door "donating". |
|
quote: heeft hij net zo een mooie snor en sik als jij? overigens, I.L kan er niks aan doen. Hij is betoverd!!! De beroemde magier (zat in slytherine)Roel Faut heeft hem betoverd met de volgende spreuk: :p ga lekker door met 3270871260296 cd's te verzamelen. Je komt pas weer bij bewustzijn als je zoveel cd's hebt "gekocht"of op een andere manier hebt verzameld. Hij kan er dus niks aandoen!!! Maar hij is al wel eeneind in de goede richting! |
|
quote: Hij staat gewoon in het telefoonboek, maar als je het niet kunt vinden, wil je zijn telefoonnummer (en adres) wel geven. Die Vazal cd heb ik des tijds trouwens nog wel van hem gekregen (gewoon betaald ook, maar ik bedoel dat hij die wel heeft opgestuurd), maar die is als datatrack op de cd beland, kan hem dus alleen op de pc (of tegenwoordig ook dvdspeler) afspelen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Felix had toch eens een keer foto's gepost met z'n basgitaar in de fototopic? |
|
quote: Even iets heel anders... weet iemand nog wat van deze gast? Ik wacht nu al twee maanden, en krijg steeds minder reactie op mails. Op Ebay begint 'ie negatieve feedback te verzamelen, waarop ie weer reageert door te zeggen dat je dan maar bij Displeased moet bestellen... ik begin me een beetje ongerust te maken over het beloofde CD'tje. Over Inside-Lie, ik heb nooit met'm getrade, maar misschien is het toch wel goed om eens met wat mensen bij'm langs te gaan (of idd op een concert). Niet als knokploeg, maar gewoon om eens face to face te vragen hoe het nu zit? 'm opbellen zal misschien ook wel wat helpen, is toch minder makkelijk te negeren dan een mailtje. Wel een vaag verhaal hoor, gelukkig heb ik niet zo vaak gedonder gehad met trades. |
|
quote: Je moet ook met de juiste mensen traden Op je knie en pijp voor genade! |
|
Idd. En meneer SatansElite van Ebay was dus duidelijk een mislukking. |
|
quote: dat kan ik me ook herinneren, met een mutsje op, zag eruit als n ontzettende poser Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: ik verwacht (logischerwijs, cd's zullen vast wel verkocht zijn) niks meer van hem dus het enigste wat mij rest is zn leven op andere manieren zuur maken. en z'n adres heb ik ook wel als hij onze cd heeft uitgebracht... Je moeder. |
|
attila - cd vol mp3's. ZwareMetalen - 1 x Live recensie - 1 x Interview Count Usher Mayhem/Zyklon-B - Split Mercyful Fate - Last Live Show Emperor - As the Shadows Rise Emperor - 3 rehearsals Hank Sherman - Demo's op 1 CD Immortal/Ulver - Split Molestor: 25 x Molestor - Caged Hate cd. JuronymouS: 32 euro, of de spullen die ik had besteld. Yot: 20 x INRI - Entangled in a Paradox cd t.w.v. 170 euro |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:en dan daar weer wat quotes van: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 22-09-2003 23:39] |
|
quote: Ja wil je nou dat ie knokt of dat je ermee kan filosoferen over het leven? Zenial |
|
quote: PRECIES!!!! wha ha ha. |
|
quote:Persoonlijk prefereer ik het laatste slag mensen en niet lui die als enige school de sportschool gevolgd hebben.. |
|
Geweldig die site. Ennuh je moet niet zoveel vooroordelen hebben over mensen die naar de sportschool gaan. Het is niet allemaal hetzelfde slag mensen. |
|
quote:Lag het nu aan mij of was Felix jouw maat bij de metalquiz? |
|
Heb net 's z'in site bekeken. Alles wat ik 'em gestuurd heb is netjes aangekomen!! De kloothommel! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |