|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Inside-Lie verhandelt bijvoorbeeld ook mp3's via z'n website. Mensen die deze mp3's hebben aangeschaft zullen me dunkt niet staan te springen om een officiële klacht in te dienen. Nu, ik heb alle e-mail-correspondentie bijgehouden. Temeer omdat er toch een tweetal cd'tjes bijzaten die me destijds een aardige duit hadden gekost. Hij zou dit sturen: Mayhem/Zyklon-B - Split Mercyful Fate - Last Live Show Emperor - As the Shadows Rise Emperor - 3 rehearsals Hank Sherman - Demo's op 1 CD Immortal/Ulver - Split Ik heb 'em dit gestuurd: At the Gates - Slaughter of the Soul Ildjarn - Det Frysende Nordariket Ildjarn - Forrest Poetry Marduk - Live in Germania 2LP (lim.) Ancient - God Loves The Dead Armagedda - Final War Approaching When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ehrm, kan je niet gewoon bij de politie aangifte doen van oplichting? Zijn adres was dacht ik bij sommigen bekend dus wat is het probleem nu? [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 22-09-2003 15:36] |
|
Heb ik al over gedacht, hoor. Alleen, volgens mij gaat me dat vooral geld kosten. Die gozer woont in Zeeland, ik in Nieuwpoort (België). Ik ben momenteel al in een tweetal rechtzaken verwikkeld en ik kan me geen derde permiteren. Ik dacht dat iemand een knokploeg had voorgesteld? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hmmm, volgens mij hoeft dat niks te kosten toch? Als iedereen collectief aangifte doet bij de politie dan dacht ik niet dat je daar kosten ging dragen? Misschien een idee om eens alles duidelijk en overzichelijk op een rijtje te zetten dan kan ik wel bij een bevriende politieagent vragen wat de mogelijkheden zijn. |
|
Hm, misschien. Wel, mijn lijstje heb je al. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Mogelijk is het interesant om eesn op een rij te zetten wat I.L nu aan iedereen schuldig is? attila: cd vol mp3's. hij heeft vanmij een promo cd van de laatste meshuggah hiervoor gekregen (een jaar of zo geleden heb ik mijn materiaal opgestuurd en natuurlijk nog niks gekregen). |
|
attila - cd vol mp3's. ZwareMetalen - 1 x Live recensie - 1 x Interview I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
attila - cd vol mp3's. ZwareMetalen - 1 x Live recensie - 1 x Interview Count Usher Mayhem/Zyklon-B - Split Mercyful Fate - Last Live Show Emperor - As the Shadows Rise Emperor - 3 rehearsals Hank Sherman - Demo's op 1 CD Immortal/Ulver - Split When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik had meneer ooit iets van 6 cd's gestuurd, en die zijn "nooit aangekomen" .. De cd's die ik van hem zou krijgen heb ik natuurlijk nooit gekregen. |
|
Zet er maar bij!!!!! Godver!!! Ik dacht dat ik de enbige was die problemen had met die gozer, blijkt nu dat hij dus meer mensen in de zak heeft gezet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
attila - cd vol mp3's. ZwareMetalen - 1 x Live recensie - 1 x Interview Count Usher Mayhem/Zyklon-B - Split Mercyful Fate - Last Live Show Emperor - As the Shadows Rise Emperor - 3 rehearsals Hank Sherman - Demo's op 1 CD Immortal/Ulver - Split Molestor: 25 x Molestor - Caged Hate cd. sebinsagoil |
|
W8 maar tot iemand van Intestterror of Karnivoor online is geweest ... |
|
attila - cd vol mp3's. ZwareMetalen - 1 x Live recensie - 1 x Interview Count Usher Mayhem/Zyklon-B - Split Mercyful Fate - Last Live Show Emperor - As the Shadows Rise Emperor - 3 rehearsals Hank Sherman - Demo's op 1 CD Immortal/Ulver - Split Molestor: 25 x Molestor - Caged Hate cd. JuronymouS: 32 euro, of de spullen die ik had besteld. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Count, zijn dat allemaal losse cd's? of was het net zoals bij mij, een cd vol mp-3's? Ik hoop maar het laatste anders is het echt erg. |
|
Helaas allemaal losse cd's. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
genoeg materiaal en gedupeerden om die gast aan te klagen lijkt me, ga ervoor gasten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: overigens jenje, ik heb jullie "conversatie" eens nagelezen op vampire. zeer grappig hoe I.L.(eigenlijk meer O.L: Outside lie) wordt aangepakt. wat is die I.L. toch een zeldzaam raar mannetje, of iemand die geestelijk volledig in de war is (een reden waarom ik tegen knokploegen etc ben). Overigens,wel aardig van vampire dat hij daar opgevangen wordt. Hier zal hij zijn gezicht wel niet meer durven tonen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-09-2003 16:23] |
|
Die idioot verdient gewoon klop, kloar. Gelukkig heb ik geen zaken met m gedaan |
|
quote:Hmja, vind het maar raar hoe hij constant de conversatie naar een ander onderwerp probeert te draaien. Ach, hij zal over een jaartje ook bj Vampire wel die streken uithalen, their loss |
|
wat is zijn nick daar dan, zie em niet in het lijstje? [edit]iets beter kijken Gok dat het X-Inside-Lie-X is? wel typisch... :p[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 22-09-2003 17:06] |
|
x inside lie x ofzoiets |
|
Als alle gedupeerden eens kijken of ze de door hem aangeboden shit nog zien staan op zijn site (of spul wat zij aan hem hebben gegeven maar waar nooit iets voor terug is gekomen): http://www.inside-lie.tk/. Gewoon via [ Enter ] naar binnen en dan [ Music ] en kijken onder tape trading... |
|
he leuk! een gastenboek : lezen : http://guestbooks.pathfinder.gr/read/inside-lie schrijven : http://guestbooks.pathfinder.gr/sign/inside-lie |
|
[edit]okee, dat was hem dus NIET[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 23-09-2003 9:50] |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |