IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Mislukte trades Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 15:18 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

erg minder dit, toch ben ik blij met deze topic dan weet ik in ieder geval met wie ik niet moet traden.
maar even iets heel simpels; ik neem aan dat de mensen die hebben getrade met die persoon waar we het over hebben toch zijn adres hebben(telefoonnummer niet te achterhalen?)?..en eventuele kopieen van betalingsoverdrachten richting hem of nog bewijzen van het pakket wat je verstuurt hebt?...of e-mial correspondentie?...wat ik probeer te zeggen als de gedupeerden hier nu collectief de handen in elkaar slaan en samen gaan werken aan een klacht op schrift en dit bij justitie neerleggen of zoiets als de ombudsman wegens nalatigheid en wangedrag als handelende partij, kom je een heel eind lijkt me, toch?
...just a thought..

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 15:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Inside-Lie verhandelt bijvoorbeeld ook mp3's via z'n website. Mensen die deze mp3's hebben aangeschaft zullen me dunkt niet staan te springen om een officiële klacht in te dienen.

Nu, ik heb alle e-mail-correspondentie bijgehouden. Temeer omdat er toch een tweetal cd'tjes bijzaten die me destijds een aardige duit hadden gekost.

Hij zou dit sturen:
Mayhem/Zyklon-B - Split
Mercyful Fate - Last Live Show
Emperor - As the Shadows Rise
Emperor - 3 rehearsals
Hank Sherman - Demo's op 1 CD
Immortal/Ulver - Split

Ik heb 'em dit gestuurd:
At the Gates - Slaughter of the Soul
Ildjarn - Det Frysende Nordariket
Ildjarn - Forrest Poetry
Marduk - Live in Germania 2LP (lim.)
Ancient - God Loves The Dead
Armagedda - Final War Approaching

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 22-09-2003 15:34 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Ehrm, kan je niet gewoon bij de politie aangifte doen van oplichting? Zijn adres was dacht ik bij sommigen bekend dus wat is het probleem nu?

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 22-09-2003 15:36]

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 15:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb ik al over gedacht, hoor.
Alleen, volgens mij gaat me dat vooral geld kosten. Die gozer woont in Zeeland, ik in Nieuwpoort (België). Ik ben momenteel al in een tweetal rechtzaken verwikkeld en ik kan me geen derde permiteren.

Ik dacht dat iemand een knokploeg had voorgesteld?

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 22-09-2003 15:47 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Hmmm, volgens mij hoeft dat niks te kosten toch? Als iedereen collectief aangifte doet bij de politie dan dacht ik niet dat je daar kosten ging dragen? Misschien een idee om eens alles duidelijk en overzichelijk op een rijtje te zetten dan kan ik wel bij een bevriende politieagent vragen wat de mogelijkheden zijn.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 15:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hm, misschien. Wel, mijn lijstje heb je al.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-09-2003 16:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Mogelijk is het interesant om eesn op een rij te zetten wat I.L nu aan iedereen schuldig is?

attila: cd vol mp3's.

hij heeft vanmij een promo cd van de laatste meshuggah hiervoor gekregen (een jaar of zo geleden heb ik mijn materiaal opgestuurd en natuurlijk nog niks gekregen).

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-09-2003 16:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

attila
- cd vol mp3's.

ZwareMetalen
- 1 x Live recensie
- 1 x Interview

I'm not being rude. You're just insignificant.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

attila
- cd vol mp3's.

ZwareMetalen
- 1 x Live recensie
- 1 x Interview

Count Usher
Mayhem/Zyklon-B - Split
Emperor - 3 rehearsals
Immortal/Ulver - Split

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2003 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik had meneer ooit iets van 6 cd's gestuurd, en die zijn "nooit aangekomen" ..

De cd's die ik van hem zou krijgen heb ik natuurlijk nooit gekregen.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Zet er maar bij!!!!! Godver!!! Ik dacht dat ik de enbige was die problemen had met die gozer, blijkt nu dat hij dus meer mensen in de zak heeft gezet.

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 22-09-2003 16:09 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

attila
- cd vol mp3's.

ZwareMetalen
- 1 x Live recensie
- 1 x Interview

Count Usher
Mayhem/Zyklon-B - Split
Emperor - 3 rehearsals
Immortal/Ulver - Split

Molestor:
25 x Molestor - Caged Hate cd.

sebinsagoil

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2003 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

W8 maar tot iemand van Intestterror of Karnivoor online is geweest ...

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 22-09-2003 16:12 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

attila
- cd vol mp3's.

ZwareMetalen
- 1 x Live recensie
- 1 x Interview

Count Usher
Mayhem/Zyklon-B - Split
Emperor - 3 rehearsals
Immortal/Ulver - Split

Molestor:
25 x Molestor - Caged Hate cd.

JuronymouS:
32 euro, of de spullen die ik had besteld.

Op je knie en pijp voor genade!

attila_de_hun
Posted 22-09-2003 16:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 16:08 schreef Count Usher het volgende:
Zet er maar bij!!!!! Godver!!! Ik dacht dat ik de enbige was die problemen had met die gozer, blijkt nu dat hij dus meer mensen in de zak heeft gezet.

Count, zijn dat allemaal losse cd's? of was het net zoals bij mij, een cd vol mp-3's?
Ik hoop maar het laatste anders is het echt erg.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Helaas allemaal losse cd's.

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 16:18 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

genoeg materiaal en gedupeerden om die gast aan te klagen lijkt me, ga ervoor gasten

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

attila_de_hun
Posted 22-09-2003 16:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 16:09 schreef Jenje het volgende:
W8 maar tot iemand van Intestterror of Karnivoor online is geweest ...

overigens jenje, ik heb jullie "conversatie" eens nagelezen op vampire. zeer grappig hoe I.L.(eigenlijk meer O.L: Outside lie) wordt aangepakt. wat is die I.L. toch een zeldzaam raar mannetje, of iemand die geestelijk volledig in de war is (een reden waarom ik tegen knokploegen etc ben). Overigens,wel aardig van vampire dat hij daar opgevangen wordt. Hier zal hij zijn gezicht wel niet meer durven tonen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-09-2003 16:23]

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 22-09-2003 16:23 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Die idioot verdient gewoon klop, kloar. Gelukkig heb ik geen zaken met m gedaan

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2003 16:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 16:22 schreef attila_de_hun het volgende:
overigens jenje, ik heb jullie "conversatie" eens nagelezen op vampire. zeer grappig hoe I.L.(eigenlijk meer O.L: Outside lie) wordt aangepakt. wat is die I.L. toch een zeldzaam raar mannetje, of iemand die geestelijk volledig in de war is (een reden waarom ik tegen knokploegen etc ben). Overigens,wel aardig van vampire dat hij daar opgevangen wordt. Hier zal hij zijn gezicht wel niet meer durven tonen.
Hmja, vind het maar raar hoe hij constant de conversatie naar een ander onderwerp probeert te draaien.

Ach, hij zal over een jaartje ook bj Vampire wel die streken uithalen, their loss

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 22-09-2003 17:04 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

wat is zijn nick daar dan, zie em niet in het lijstje?
[edit]iets beter kijken Gok dat het X-Inside-Lie-X is? wel typisch... :p[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 22-09-2003 17:06]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2003 17:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

x inside lie x ofzoiets

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 22-09-2003 17:09 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Als alle gedupeerden eens kijken of ze de door hem aangeboden shit nog zien staan op zijn site (of spul wat zij aan hem hebben gegeven maar waar nooit iets voor terug is gekomen): http://www.inside-lie.tk/. Gewoon via [ Enter ] naar binnen en dan [ Music ] en kijken onder tape trading...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2003 17:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 22-09-2003 17:21 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

[edit]okee, dat was hem dus NIET[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 23-09-2003 9:50]

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com