|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ook pas 3 maanden later betaald bij hem. |
|
Ach, hij heeft eigenlijk ook wel geld genoeg |
|
quote: Ik denk dat ik de plaat nog heb. origineel gekocht toen hij uit kwam, samen met venom's possessed. gekocht van mijn moeizaam bijeen gespaarde zakcentjes (die uitvinders van Kazaa en napster moesten nog geboren worden) dat waren pas de dagen (weemoed ) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-05-2003 23:47] |
|
ja maar jij bent ook al ancient I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Maakt niet uit en ik zie de keuzes wel verschijnen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Felix / Inside-lie speelt nog steeds stommetje The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zou Inside lie er dan toch eens in het echt op aan spreken als ik jou was.(bijvoorbeeld op een concert) In klare taal wel te verstaan. |
|
quote:*** stookmodus *** Moet er niet eens een keer een ZM death squad in het leven geroepen worden? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: In z'n nekvel grijpen enzow...volgens mij komt hij nooit achter z'n computer vandaan (behalve voor school enzo dan); áls ie al concerten doet zou ik niet weten welke; ik heb zijn asdres; misschien moet ik em maar eens opzoeken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ZM Einsatzkommando Edit: de ZM Mafia [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 07-06-2003 20:12] |
|
quote: vreemd genoeg zegtie wel wat tegen mensen waarmee hij niet getrade heeft... Je moeder. |
|
quote: Ja vreemd is dat, niet? Hij negeert de mensen waarmee hij een trade heeft lopen; ik snap absoluut niet waarom hij het niet ff afrondt; zo gebeurd; KLAAR! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hij komt geloof ik wel eens hier in de baroeg. Kan wel een paar brede harries op hem afsturen, voor een prijs.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Het gaat me niet om hem maar om de trade; als je ervoor kan zorgen dat hij het beloofde pakje opstuurt kopieer ik voor je de volledige inhoud van de trade bijv. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Je hebt mail I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Je houdt het wel een beetje schoon? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: niet gevonden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lost in cyberspace.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik adviseer je om een enkele topics door te spitten. daar worden enkele glasheldere uitspraken gedaan. |
|
quote: Vreemd, ik heb hem naar je hotmailaccount gemailt en heb geen non-delivery notice gekregen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Mutilator moet niet zeuren, er is niets op gestuurd van jou kant en niet van mijn kant, dus er is niet eens sprake van een trade. En dat ik 'dommetje speel', lijkt me niet gek als ik niet op MSN ben! |
|
quote: Ik zeur absoluut niet; we hebben eind vorig jaar een afspraak gemaakt voor een trade; ik heb het pakket al ruim een half jaar klaar liggen en jij hebt vanaf eind vorig jaar meerdere malen beloofd het pakket klaar te maken -is ook gebeurd vertelde je; dit duurde al maanden- ; op het moment dat we het dan éindelijk na al die maanden wachten zouden opsturen heb ik plots geen contact meer met je. Vind je het gek dat ik na zó ontzettend lang wachten dan afwacht of jij daadwerkelijk wel iets opstuurt? quote: Ik zei 'stommetje spelen' oftewel ik probeer steeds contact met jou te krijgen via emails en msn en krijg nooit antwoord! Nu éindelijk eens een reactie. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-06-2003 19:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zo mail ik Inside-Lie ook al enige tijd met de vraag waar mijn bestelling (die al lang betaald is) blijft, maar ook ik wordt genegeerd. Misschien krijg ik nu ook een reactie??? Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |