|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: inderdaad, voor mij is de discussie dan ook zinloos, en voor aardig veel mensen op dit forum gelukkig. Maar anderen vonden het blijkbaar wel nodig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ok. Ik niet. Maar dat moet jij weten |
|
De mens is van nature goed, maar is slecht gemaakt. |
|
quote: Amen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Goed en slecht zijn relatieve termen. Niet echt iets om goed over te dicussiëren. Maar als we uit gaan van "geldende algemene normen"... De mens wordt met een blanco lei geboren. Of erop gekrast wordt of netjes geschreven hangt af van externe factoren. Mochten mensen toch evil worden heeft dat vaak met een neurologische afwijking te maken. |
|
houd er dan rekening mee dat veel afwijkende hersenstructuren gevolg kunnen zijn van gedrag en hoeven niet genetisch aangelegd te zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
Wat een vraag. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Het ligt een beetje aan de persoon. |
|
De meeste mensen zijn erop uit om het goede te doen. |
|
quote:Dit vind jij een aanrader. Oké... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik denk juist dat de meeste mensen als het er opaan komt hoofdzakelijk aan zichzelf denken en kak hebben aan het puur goed doen. Op de momenten dat het er niet teveel toe doet weten we ons uiteraard te hullen in een mooi schilletje schijngoed. Dat dan weer wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gast je weet toch.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik denk dat dit niet klopt. Ik denk dat mensen behoorlijk aan hun gezin en vooral kinderen denken en helemaal niet aan zichzelf EDIT aan XXL [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 05-02-2021 12:22] When your people matter, menstrual health matters |
|
Mijn gezin en kinderen zie ik, zoals het hoort, als deel van mijn eigen ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zp lust ik ernog wel n paar ,) When your people matter, menstrual health matters |
|
Da's bij meer relies het geval. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
te makkelijk signature |
|
dat wel Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Goed gesprek wel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Net deel 1 gezien van de Ruinerwold docu. Je eigen zoon 4 jaar lang in een hondenhok laten slapen omdat ie met de "verkeerde" mensen zou hebben gepraat. Wat een ongelooflijke imbeciel die vent https://www.npostart.nl/de-kinderen-van-ruinerwold/24-03-2021/BV_101404938 ... hoe de hazen lopen ... |
|
Goed en/of slecht denk ik niet, Dom en bang in ieder geval wel. signature |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |