|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
idd mooie site! |
|
laatste schoonheidsfoutjes nog weg gewerkt... en heerschen met die handel None of us are saints - Albert Fish |
|
Hehe, verder een erg mooie site. Edit: Vooral het bloemetje natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-03-2005 15:09] |
|
Nou, die lui van Shadows of disgust kunnen maar beter niet over heavy metal schrijven. De recensies van Solitaire & Airged Lahm slaan nergens op, en de live-recensie van Vortex is ook belachelijk. Wat een onzin. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hehe, Inactive Messiah krijgt een positieve recensie. Volgens mij de enige die ze hebben gehad hahaha.... spelfout weggehaald... |
|
nou, persoonlijk vindt ik de SoD recensies stukken beter dan die troep van ZM haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
laat ik me dan maar wijselijk buiten deze discussie houden... overigens hoort elke band zonder blastbeats en grunt een kut review te krijgen! None of us are saints - Albert Fish |
|
Bloemetjes? Oow je bedoelt de zon, bestaande uit scalpels... niets is wat het lijkt None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Voordat er onduidelijkheid ontstaat; Dit slaat niet op de kwaliteit van SOD. Daar heb ik niks op aan te merken. Viel me gewoon effe op dat deze band daar een positieve review kreeg......Thats it.. spelfout weggehaald... |
|
nee gurbe hier lul je je niet uit None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:YES ! ZM wordt gedist door een blekkie, altijd een bevestiging van kwaliteit! |
|
SHADOWS OF DISGUST ZOEKT REDACTIELEDEN Vanwege de gestage groei van Shadows Of Disgust en om onze lezers nog beter te kunnen voorzien van actuele items zijn wij op zoek naar een aantal nieuwe medewerkers. Het gaat hierbij om de volgende functies: Medewerker Metalcore Je recenseert cd's, verzamelt nieuwtjes, doet interviews met metalcore-bands. Medewerker Grind Je recenseert cd's, verzamelt nieuwtjes, doet interviews met grind-bands. Medewerker Doom Je recenseert cd's, verzamelt nieuwtjes, doet interviews met doom-bands. Nieuwsredacteurs Je verzamelt dagelijks metalnieuws en voegt dat toe. Dit kan natuurlijk in combinatie met andere functies. Dit zijn specifieke functies waar we mensen voor zoeken, maar als jij denkt ook wat bij te kunnen dragen aan Shadowsofdisgust.com schroom dan niet en mail eens naar de redactie. Wat verwachten we van de medewerkers - Wekelijks een aantal uren van je tijd waarin je recensies schijft, interviews doet of nieuwsberichten post. - Goede kennis van de Nederlandse taal - Dagelijks beschikking over computer/Internet - Gedegen kennis van het genre waar je actief in wilt zijn en metal in het algemeen Mocht je interesse hebben stuur dan twee door jou geschreven recensies en een stukje over wie je bent en wat je aan Shadowsofdisgust.com denkt bij te dragen naar redactie@shadowsofdisgust.com None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:doe er wat mee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: HOOR JE DAT JENJE!!! HOOR JE DAT!! Suck my piss |
|
Het hangt uitgeprint boven mijn bedje! |
|
Shadows of Disgust is okee. En daar lopen idd meer recensenten rond die weten waar ze het over hebben dan bij ZM... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zitten zeker een aantal mensen die weten wat ze doen. Nadeel alleen vind ik dat de site niet prettig leest ... |
|
quote: jenje dat is allemaal bijzaak None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Klopt E-zines zijn puur bijzaak |
|
quote:hmmm, ik vind de opzet en de structuur van de site juist een groot pluspunt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:De algehele lay out is top, klopt. Maar de teksten van reviews zijn 1 groot blok en dat is irri |
|
ben ik het niet met je eens, het is juist overzichtelijker. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Leuke site dit. Ik bezoek hem elke week wel een keertje. 1 punt van kritiek zijn sommige reviews. Van deze, over Harvest ritual vol.1 van Necrophagia, zakt me bijvoorbeeld aan verschillende kanten de broek van af: Laat ik vooraf zeggen dat ik niet echt bekend ben met de band, ik weet dat 'ie zo ongeveer al zolang als ikzelf bestaat en natuurlijk van de Pantera-guy in de gelederen. Ik heb wel eerder wat van ze gehoord en weet dat ik het zompig en old-school vond. Mijn excuses dat ik zonder grote kennis van hun discografie toch deze CD bespreek want enkel op grond van wat ik hoor dacht ik 'wat is dit??' Een mix van splatter/gore inclusief kenmerkende vocalen, thrashy Necrophobic-achtige stukken en goeie grooves in de lijn van Six Feet Under of Jungle Rot die gaandeweg de CD vordert ontaardt in een bizarre soundtrack. In de eerste nummers lijkt het tamelijk normaal: een lekker ouderwets gitaargeluid, zwaar, droog en heftig met een allesoverkoepelende onheilspellende sfeer. Maar dan. Ineens lijkt daar in het derde nummer na een stoer stuk een ufo te landen. Compleet uit het niks dalen er freaky en spacy geluidjes op om even later weer te verdwijnen. Wat was dat?! En als je dan net als ik denkt dat ze onze planeet misschien weer met rust gelaten hebben komen er weer allerhande buitenaardse klanken op je af, om vanaf dan niet meer weg te gaan van 'Harvest Ritual'. Het heeft wat weg van 'In Times Before the Light' van Kovenant waarbij de remix versie ineens ook van aliens werd voorzien. Misschien is het mijn conservatieve metalgeest, of is dit juist kenmerkend voor de band (…), maar het komt nogal belachelijk over. De bevreemdende hallucinerende toetsen hebben wel een apart effect, maar eerlijk gezegd is het gewoon waardeloos. Grappig, bizar en evil, maar of dat kwalificaties voor een goede (death) metal CD zijn…. Nee, of ik, of deze CD slaat de plank mis. Ik ben bang het laatste. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 30-08-2005 19:31] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Neem wel even in gedachte dat het allemaal vrijwilligerswerk is he ... mensen doen het allemaal voor de kat z'n viool ... Weinigen beseffen hoeveel druk/tijd/moeite erbij komt kijken |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |