|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vond ik Arsons doodsverwensing op metalfan toch leuker, niet origineel.. maar wel leuker. Ja. |
|
quote:Er zijn ook veel dingen leuker dan jij .... heel veel dingen |
|
ehmm married with children? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Ja daar heb je volkomen gelijk in, we zijn het eens Jenje.. is dat eventjes eng. |
|
Ik voldoe graag aan verwachtingen |
|
Ik vond het anders vrij onverwachts hoor. Ben helemaal onder de indruk, ja nu nog.. nou en of. |
|
Tja ... ik weet het |
|
Jenje braaf! Nu dit toch een nieuw lultopic is geworden, zeg Jenje, jij gaat toch zeker niet naar de doom avond in Hoogeveen.. nee toch? |
|
... daar is een topic voor ... Wat ik overigens wel komisch vind is het verhaaltje wat op de SOD site stata over de oprichting .. en dat de site nu dood is ... |
|
quote: Joh, er zijn wel meerdere topics |
|
Is dit topic nu nog niet dicht? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Oh gelukkig, jij bent er niet iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Je moeder. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ach ja zo gaan die dingen... Overigens ik wil jou niet in mijn bed None of us are saints - Albert Fish |
|
kansloos geneuzel. Dit Slotje wordt mede mogelijk gemaakt door MindlessMayo. "Mindless Mayo, altijd een stoere opmerking paraat " Bruce Banner |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |