|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wauw ziet er heerschend uit! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 16-10-2003 11:31] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Should your metal hearts be lost Find your way at........ SHADOWS OF DISGUST!!! mmm Typt wel lastig met 1 hand. Mooi werk dames en heren! Ik gaat me meteen ff aanmelden! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
That's the spirit... We hebben veel naar mensen hun opmerkingen geluisterd en zelf kritisch naar de oude site gekeken...en we zijn nu een heel stuk tevredener...jullie hopelijk allemaal ook.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
In vergelijking met de oude site in ieder geval een stukje overzichtelijker en ook mooier om te zien. Wel een beetje gay volgens mij die lui die de site maken... Een forum op de site trekt w-aarsch-ijnlijk wel meer publiek dus dat is denk ik een goede ontwikkeling! [Dit bericht is gewijzigd door Rob Guts op 16-10-2003 12:09] Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
ik vind die doos van de mederwerkers pas gay!! wat een gare foto zeg |
|
Ben jij dan blij dat Wim een Morblast shirt aan heeft op de foto... Zal wel weer zo'n homeaux band wezen You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
nee jij kijkt lekker vrolijk! |
|
quote: Ze kan het anders wel lekker You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ja dat is wel een ramp hoor... Volgens mij valt ze inderdaad op mannen, zo1 is het dan wel weer... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Ik had t tegen Rob jongeuh!!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Morblast??? Nou volgens mij zijn die lui niet zo heel gay. Ik wou dat ik half zo cool was. Maar volgens mij heeft Wim wel een primeur met dat shirt. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Toen ik net keek was ik nog een man, dus dat zal idd You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: koken? |
|
quote: hallo beetje naar zijn piemel zitten kijken!!! dat is niet metal |
|
quote: Ik geloof dat alleen die zanger een enorme homo is, maar voor de rest zullen t wel coole lui zijn.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
DMTR Zegt dat je lekker kunt afwassen, klopt dat? Ik heb nog wel een vaatje staan. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: nee, DMTR plezieren You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Inderdaad, die nieuwe zanger is een uberhomo, maar de 5-string masterkiller maakt veel goed. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
ja was dat niet die zanger die ooit tijdens een optreden van Nile ac hter ons weggekropen zat omdat ie op de vlucht was voor zijn ex-vriend None of us are saints - Albert Fish |
|
|
|
Ja dat was ook zo.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
GAY! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Correctie, Jan is nog nooit bij Nile geweest, maar hij is wel homo. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: ja maar dat is de nieuwe zanger, ik had het over de oude.... None of us are saints - Albert Fish |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |