|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Hee Rob, blijf even van de drugs af.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
recensie van Instill en Detonation staat online!!! ps. mods kan de titel van dit topic nu eindelijk gecorrigeerd worden naar Shadows of Disgust |
|
iedereen het leuke interview met collision al gezien, de live recensie van Life of Agony en het interview met Detonation dat een dag oud is? en natuurlijk de tientallen nieuwe cd recensies!! |
|
staan die op ZM dan? |
|
nee natuurlijk niet. die komen niet verder dan berichten over bands die naar 10 jaar hun naam verandren omdat toch niemand ze kent voor kwaliteit en kwantiteit zie topic titel |
|
Hmm.. beetje laat, maar alsnog: leuk forum, alleen nog niet actief genoeg .. |
|
Prijsvraag!!! Check Shadows Of Disgust bij de Specials!!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Check ZM, drie prijsvragen |
|
quote:stoer You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Dat dacht ik! |
|
Om iedereen weereens wat te zeiken te geven--> Op www.shadowsofdisgust.com is het forum vernieuwd en improved. |
|
Ziet er goed uit zeg! Ik heb me maar ff aangemeld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
waarom werken jullie met usernamen en forumnamen, ik krijg altijd dit bericht; naam komt niet overeen met het wachtwoord. heb net een nieuw wachtwoord aangevraagd, krijg ik weer dit; naam komt niet overeen met het wachtwoord. wat nu, ik mag zelf mijn gegevens niet veranderen zonder geldig paswoord... |
|
hm... ik snap daar niets van. Maar je had ook al problemen op het mastodon forum misschien hebben fora iets tegen jou. mail anders even naar Wim of DMTR, dat zijn de technische mennekes. Die kunnen je vast helpen. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 30-07-2004 21:44] |
|
gelukt, heb gewoon drie keer hetzelfde gedaan begrijp er geen zak van. Het is verwarrend om twee inlognamen nodig te hebben, het verschil tussen de zichtbare usernaam en de inlog versie is me compleet onduidelijk aangezien deze ook niet hetzelfde mogen zijn. Maar goed, het forum ziet er wel beter uit. |
|
mooie nieuwe banner |
|
wie heeft die werkelijk fantastische leus/slogan verzonnen? Kan ik daar toevallig een tea-shirtje van bekomen? |
|
haha ik denk dat de redactie die verzonnen heeft. mooie t-shirts kunnen geregeld worden natuurlijk |
|
Binnenkort shirts verkrijgbaar. Hou het even in de gaten zou ik zeggen..op ONS forum You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
shirts?? gaaf man None of us are saints - Albert Fish |
|
Wel komisch dat van jullie beide de avAtar het niet doet |
|
alleen DMTR hoor... None of us are saints - Albert Fish |
|
hmm op het moment dat ik het schreef deed di van jou het ook niet .. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |