|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Het hoe en waarom is niet van belang. None of us are saints - Albert Fish |
|
Laat de mensen dan maar vooral lekker speculeren. Ook zo'n ziekte. Ik ga eerst eens genieten van de tijd die vrijkomt Vooral het feit dat je weer naar muziek kunt gaan luisteren zonder dat het direct hoeft te analyseren werkte bevrijdend dit weekeinde. Hersenloze Mayonaise eten |
|
Dat zegt meer over de mensen dan over ons dat ze denken dat er ruzie in de tent is. Ik pak weer es een cd van een jaar of 3 geleden uit de kast. None of us are saints - Albert Fish |
|
Ook op dat punt weken we dus af van de andere zines Hersenloze Mayonaise eten |
|
Wellicht gewoon interesse verloren en wil je je tijd in andere zaken steken? Dat valt volkomen te begrijpen aangezien het runnen van e-zine zeeen van tijd en engelengeduld vereist... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
*zucht* We waren het gezeik van de Nederlandse bands gewoon zat, nou goed? Bij elke kritische noot direct een mailtje, of een ander tranentrekkende reactie. Welke bands? Lekker verder speculeren mensen! Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: TMDC? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee hoor, die maakten ten minste netjes smeergeld over... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Kom dan ook met een officieele verklaring dan kameraad Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Ach was maar een geintje man. Waarom zouden we gaan speculeren? Of wil je dat graag soms? Gewoon kut dat jullie niet meer bestaan that's all. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En Michiel heeft voor ons geschreven, dus nee, niet TMDC... Denk eerder aan heropgerichte Zeeuwse bands of aan Limburgse Deathmetalboefjes Hersenloze Mayonaise eten |
|
Kom dan ook met een officieele verklaring dan kameraad Scheelt weer een hoop gespeculeer [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 19-12-2005 14:21] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Noem je dat melodieuze gedoe death metal? None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ik was ook niet helemaal serieus. Maar ik moest bij bij de uitdrukking "tranentrekkende reactie" gewoon aan TMDC denken... Ik weet ook niet hoe het komt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:LOL Callensih Circle misschien? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-12-2005 14:23] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: melodramatische death dan? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Geen doorzettingsvermogen dus. Jammer. |
|
quote: Ga jij maar eens een e-zine beginnen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Hersenloze Mayonaise eten |
|
Erg jammer inderdaad! Was zeer te spreken over reviews van de (technische) death metal platen.. Ga jij toevallig nog ergens anders voor schrijven Arson? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Er zijn zeker ideeen dat de twee death metal reviewers samen verder gaan met iets anders. None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Lees net in een mail dat dit onzin is.. |
|
ben ik heel benieuwd van wie die mail komt... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Tis net een soap: Op 19-12-05 heeft Hendrik [Shadows Of Disgust] < hattema@gmail.com> het volgende geschreven: We zijn niet uit de lucht, maar dat zul jij niet begrijpen |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |