|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Necronynke op 20-10-2003 17:54] |
|
quote: Ik denk al; jij en snel lopen in de stad, maar inderdaad, we hadden belangrijke zaken aan ons hoofd. Dit is wel typisch een geval voor het ZM-ers (of SOD-ers...) in het wild-topic! Maar dat is gay dus we houden het zo. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Ach waarom anders ook snel lopen bij het winkelen? In het ZM-ers in het wild topic staat al dat je zaterdag in Groningen bent gesignaleerd. Trouwens, waarom heb je niet even terug gemaild als je online was, ik moet dat van die akkoorden van Locking The Portals even weten.. |
|
quote: Inderdaad... Ja, Gouillette had het erneer gezet, maar die valt geloof ik ook op mannen dus dat gay klopt wel. Ik was wel bezig gister maar Lycos hield ermee op dus toen had ik er echt geen zin meer in. Inmiddels is het mailtje verstuurd! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Waarom wordt jij geen lid van SOD? Als je bij beide een miljoen leden optelt heeft SOD bijna net zoveel als ZM dus dat gaat al lekker... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Ja. lid worden jij! En de rest van ZM trouwens ook! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: beetje minder drugs guts None of us are saints - Albert Fish |
|
Kom zeg ZM neemt al mijn tijd al in |
|
maar goed dat heeft ook met jouw snelheid van lezen te maken None of us are saints - Albert Fish |
|
Dude ik lees keirap ... Ik heb niet voor niks de #1 positie van posters op ZM |
|
en daar kan ik dan weer niks tegen inbrengen als het aankwam op het meest aantal posts met de minst interessante info dan streef ik je waarschijnlijk wel voorbij None of us are saints - Albert Fish |
|
Tja .. dat is wel weer zo ... Ach .. misschine .. MISSCHIEN vereer ik jullie wel met een bezoekje ... |
|
ik ben in ieder geval benieuwd naar wat JIJ nu van de site vindt, aangezien je eerder (terechte) kritiek op de oude site had None of us are saints - Albert Fish |
|
Ik zal eens een blik werpen Maar wees gewaarschuwd .. ik ben een zeikerd |
|
dat is niks nieuws None of us are saints - Albert Fish |
|
Stukken beter! Alleen .. ik zie niet waar je je kunt aanmelden voor het forum daar .... |
|
misschien wel bij registreer rechts boven None of us are saints - Albert Fish |
|
er staat register, een aangezien de site in het nederlands is betekent het niet aanmelden foutje foutje! indeling is stukken beter zo .. |
|
ja straks denk je nog dat je bij het leden register terecht komt |
|
wel saai forum hoor ... |
|
ja sorry, geen onzin topics |
|
Grmbl geen eens metaltopics .. |
|
Heb er net even een kijkje genomen. Maar in het forum is idd niet veel te doen. Ach ja, daar is de site wellicht ook niet voor bedoeld. Ik vind de site er iig erg mooi uit zien! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
het is ook pas een week online ofzo, bij zm was het de eerste week vast ook niet zo druk als nu toch? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |