|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
sorry voor je dan je alleen uigescheurde zeugen gehad hebt.......... |
|
hee Claw, ga je moeder pesten... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: apart dat jij dat kan als je niet in de onzin topics kan, knap hoor |
|
Haha Ghoulliette toch, ik moet hartelijk om je lachen. Zo te zien en zo te ruiken ben jij zelf ook niet een allersmakelijkst dingetje meer... |
|
je ruikt gewoon knoflook hoor |
|
blaat slotje. |
|
Het gaat niet echt meer over die SOA he, of wel? |
|
SOD |
|
Nouja, nogmaals....ik laat me niet uit de tent lokken door zo'n klein pestventje....dusseh...lekker laten gaan... Ghoullie....tnx voor je hulp... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Woon jij in een tent? Vluchteling... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nou Claw...zo ongeveer wel, haha...ben vanavond net het huis van mij en mn ex ontvlucht dus als ik geen goede vriend had woonde ik nu idd in een tent... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik ontdek nu pas dat ik een s ben vergeten in den titel. en niemand die iets zegt he!! |
|
Ja mutsje....ik wou het niet zeggen... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
---knip--- lamaar.... Maar goed, site ziet er leuk uit, inderdaad wat leeg maar jah... ben benieuwd of dat wat wordt verder [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 07-07-2003 15:44] |
|
Ik vind de indeling niet mooi, en beetje te veel tekst op de pagina's. Erg onprettig lezen. |
|
Jenje, wat de tekst betreft heb je gelijk...de rest is een beetje persoonlijke smaak-kwestie denk ik... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Wat ik erg jammer vind is dat bijvoorbeeld de manier waarop alle dc-reviews worden gepresenteerd, zet er ff een kleine afbeelding neer van de hoes. Ik vind het zo erg onoverzichtelijk. Voor een voorbeeld van de perfect Nederlandstalige e-zine : www.zwaremetalen.com |
|
kan een mod even een s achter shadow(s) plaatsen? thnx!! leuke nieuwe medewerker trouwens |
|
Als ze de naam niet eens goed kunnen schrijven -->> ONTSLAG! |
|
ja maar toen was die persoon nog niet erbij he |
|
oja mods er staat nog steeds geen s bij shadows in de titel, zou dit nog aangepast kunnen worden ivm de search. thnx oja, we zijn bezig met een vernieuwde site, een betere uitgebreidere versie. Dus houdt het in den gaten. Er staan ook nog veel nieuwe stukjes op. |
|
oje check this out: interview met Exhumed |
|
|
|
en met forum |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |