![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar had ie gelijk in! None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Op 19-12-05 heeft Marjolein het volgende geschreven: Nee jullie zijn dood, uit de lucht, vertrokken, heen gegaan.. tenminste, dat staat te lezen Op 19-12-05 heeft Hendrik Attema het volgende geschreven: Geen idee waar je dat gelezen hebt, dat staat er dus nergens! Wat een mysterie, zou RIP ergens anders voor staan dan.. spannend spannend. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-12-2005 15:47] ![]() |
|
quote: Hoe je daar nu weer bijkomt? Hij is dood en binnenkort begraven. None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Zie mijn edit ![]() |
|
moet ik het nu echt gaan uitleggen of is er iemand anders die dit even inkopt? None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Ja doe maar even, lijkt me wel leuk namelijk. ![]() |
|
Als jij nu eerst eens begint met lezen... None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: quote: Wat meer uit de woorden dood kun je halen tegenwoordig? (ah ex redacteur.. spannend verhaal?) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-12-2005 15:59] ![]() |
|
Het zal toch geen tmdc soap zijn om meer visits te trekken ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Nee hoor de SITE is dood, afgelopen, etc. None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Die naam Mindless Mayo is niet voor niks gekozen merk ik. None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
BOEIEND Je moeder. ![]() |
|
quote: Volgens mij is het gewoon een publiciteitsstunt zo te lezen. Bedoel vreemde mailtjes, tegensprekende berichten op fora, ex redacteur en niemand die een helder antwoord kan geven. *tmdc tune* ![]() |
|
quote: Knap van jou!! Maarre nog geen antwoord.. ![]() |
|
En ik maar naar MP3's zoeken in dit topik. ![]() Het is dus geen band, ok. ![]() ![]() |
|
Shit je hebt het door... en nu komen we op 1 januari met de nieuwe naam... verdorie niet gedacht dat je erachter zou komen ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Heh verdorie, had gehoopt dat het uiteindelijke verhaal spannender zou zijn. Trouwens, wat ben jij een lekker ding zeg ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Maar dit probeer je dus al enkele posts lang op onduidelijke wijze duidelijk te maken? ![]() |
|
lekker belangrijk allemaal ![]() |
|
quote: Nee niet, maar meneer wilde graag interessant doen. Waren we allemaal maar zulke insiders als hem.. ![]() ![]() |
|
Is er een ignore functie trouwens? ![]() |
|
quote: Ja, in je hoofd ![]() ![]() |
|
Oke dan nog een keer en als Mindless (Dat jij de gevatte grapjes van WhiteMetakGay niet snapt kan ik niet helpen) dan even ophoudt te oudwijven: Shadows Of Disgust bestaat niet meer... niks meer niks minder! None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
is dat dan zo moeilijk om dat meteen te zeggen? Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |