|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
die hebben dan waarschijnlijk ook geen cd speler, dus who cares ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik vind wel dat die werknemers een wat harder door moeten werken, dat geklets dehele tijd |
|
quote: sommige mensen zitten de werknemers constant van het werk te houden, dus dan krijg je dat he You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
zodat andere werknemers die nooit praten daar de dupe van worden None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: |
|
Die Dmtr begint me de keel uit te hangen Wat een aambeienbeffer is die gast |
|
quote: heb jij aambeien dan, en ben je jaloers? |
|
hahaha....oh god....nou Ivoorkust,...je weet me wel stil te krijgen hoor You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Tanzania ligt in het oosten maar je bent wel lief hoor |
|
quote: inderdaad niet echt ivoorkust... Maar goed, Afrika is Afrika, toch? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Ja, dat was ook een grapje, weet je wel ? slimmerik You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Zie je nou wel dmtr, die ghoulliette valt op allerlei sneue figuren, je bent niet de enigste. Jammer voor je...Ik weet wel dat je haar een lekker ding vindt... |
|
quote: oh... niet zo grappig dan misschien? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
enige...moron You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
he sukkel mail me anders even en noem een plaats en een tijd en dan hoeven we dat verder niet hier te regelen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: ikke niet begrijpen? wat heeft die tanzania? Slecht geslapen? Te lang geen sex meer gehad? Jezus! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Stoer! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
de helft stoerder dan op een MSG board gaan schelden None of us are saints - Albert Fish |
|
Ach, ik heb het idee dat het iemand van hier is onder een andere naam om mij uit de tent te lokken en een ban voor elkaar te ouwehoeren ofzo....dus laat hem maar lekker zeuren You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
wat maak ik me ook druk None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: ik vind jou ook lekker sneu hoor, kom maar op!!!! |
|
Ojee, hij heeft door dat ik Ghoulliette een lekker ding vind....en ? so what... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
tja ik ben toch ook gewoon een lekker ding |
|
Och Dmtr, klein jong jongetje van me, jij weet toch het aloude gezegde wat alle vrouwen ter wereld aanhangen? Once you had black, you'll never go back!!! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |