|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
is verwijderd. |
|
Jammer..... ik vond het wel een grapsig forum. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
tja... |
|
tja .. |
|
tja... |
|
tja.. |
|
tja... Oud Vuil. |
|
tsja,....GODVERDomme Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
tsjah.... HOE KRIJE JUM HET IN JUM HARSES! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
tsjaha... Oud Vuil. |
|
echt jammer... |
|
tja.. |
|
tja..tja.. |
|
waarom er was geen donder te doen! de frontpage echter bezoek ik elke dag, goede reviews Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Reden dat forum is verwijderd is omdat de inhoud ervan dusdanig belachelijk was dat het de rest van de heerschende content geen eer aan deed. Zelfkennis noemt men dat None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Warum eigentlich? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Staat boven je. Ik ben niet meer instaat op dergelijke zaken een inhoudelijk antwoord te geven |
|
tja.. |
|
tja... |
|
Daar gaan we weer. Oud Vuil. |
|
quote:Even de marketing-term vertalen voor de leken: "ik was het er niet mee eens, maar was in de minderheid." [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 14-12-2004 17:45] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
of ook al had ik een mening hierover, het doet er niet meer toe aangezien ik geen deel meer uit maak van de metal-elite None of us are saints - Albert Fish |
|
haha. Mijn mening deed er idd niet toe. We kunnen wat dat betreft de tja.. beter vertellen in een ok... ok.. |
|
quote:Oh, aangezien de ZwareMetalen redactie mag beslissen, zet 'm dan maar weer terug. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |