|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Mwah dinsdag mag ook hoor, ook een vrije dag. |
|
goh en nu ga je ons zo vertellen dat je op woensdag, donderdag en vrijdag ook op je luie reet hangt zeker None of us are saints - Albert Fish |
|
vage naam voor een chat topic. Orgyneel dat wel. Suck my piss |
|
quote: dat jij er maar blij mee bent jongen, dat zal onze lieve vader genoegen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: je weet toch! Suck my piss |
|
quote: ik weet niks van jou en dat wil ik graag zo laten None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: al dat claimen heeft geen zin. Suck my piss |
|
edit: niet aardig hihi [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-12-2005 12:18] |
|
quote:Zat Mayo niet in de TBS wereld? |
|
Ter Beschikking van Shadows Of Disgust Hersenloze Mayonaise eten |
|
nou dan heb ik liever iets lekkers ter beschikking None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ja zou ik ook zeggen als ik zo lekker zou zijn als jij.. *bwahahahahahaaa* |
|
Tijd voor een nieuwe voorraad popcorn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Moet je eff weekje mee wachten, dan vakantie tijd |
|
Niet lullig bedoeld, maar duik 100x liever bij Wim in bed dan bij Mayo ... |
|
quote: Ik hou je niet tegen. edit: Daar ben ik uberhaupt veel te klein voor. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-12-2005 21:03] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ook niet |
|
... kruip zelfs nog liever bij Alt in bed dan bij Mayo ... |
|
Doen.. heeft die jongen ook eens een verzetje |
|
Nee, gun ik em niet |
|
quote: Dat is wel erg hardvochtig van je Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Waar is de kerstgedachte? Ook niet aardig! |
|
Ben de fucking terres des homme niet ... als Altje eens een leuter in zijn aars wil dan moet maar een keer met mayo de koffer in. Iedereen blij [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-12-2005 21:09] |
|
Jij bent gewoon als rivella, beetje raar.. absoluut niet lekker. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |