|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
quote: Inderdaad, het bestaat immers niet meer |
|
quote: Hersenloze Mayonaise eten |
|
Dus lekker afwachten en wellicht vanaf binnenkort een hoop lol er voor terug [Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 19-12-2005 16:30] You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: dat is iets anders dan een doorstart Je moeder. |
|
Jij hebt ook alles door of niet? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: dat deden we toch, alleen midnless dildo zag ineens dingen die er niet waren None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Nee schat, Mayo kreeg mail waarin die dingen stonden en vroeg hier om verduidelijking wat schijnbaar te lastig was voor meneer Aarsch-inn (als we dan toch namen gaan verdraaien...) |
|
gaf volgens mij meteen aan dat het bullshit was, maar jij snapte het niet... hoef overigens helemaal jouw aarsch niet in... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Nee, je bent me te knap Ja dat gaf je aan, waarop ik een vraag stelde waarom dit dan via de mail kwam en daar kon je geen normaal duidelijk antwoord op geven. Maar goed, slotje op dit topic want het bestaat niet meer |
|
Ja, maar zijn ze nou uit de lucht dan? Of bestaat het echt niet meer? [Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 19-12-2005 16:42] You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Nu moet ik verklaren wat er in jouw mailbox gebeurt... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Volgens mij is het een publiciteitsstunt om hun nieuwe naam te introduceren. None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Nee ik stelde de vraag hier -niet aan jou persoonlijk- hoe het allemaal zat, doooooordat ik mail kreeg van ene meneer Hendrik over shadows of disgust. Wil je mijn naam lenen soms? |
|
Dus als mensen jou mailen met antwoorden op vragen ga je niet terugmailen en vragen hoe het zit, maar op een forum? Hmm... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ... None of us are saints - Albert Fish |
|
Waarom vraag je trouwens om een slotje als je zelf blijft posten in dit topic Mail me maar als je nog problemen heb. Fijn trouwens dat je in de mails prutst! Dat iemand zo gefrustreerd kan raken omdat ze geen prijzen wint... Met vriendelijke groeten, Hendrik Attema ex-redacteur Shadows Of Disgust Hersenloze Mayonaise eten |
|
*SLOTJE* Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Was jij niet dood en uit de lucht? None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Overigens heb ik terug gemailt.. maar nogmaals, hoezo gefrustreerd? Alleen omdat ik vraag hoe het precies zit als de een mailt dat de site niet dood is.. en de ander zegt van wel? |
|
*Gaat er even goed voor zitten. Met een biertje* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, of maak je nou een doorstart? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
zeikwijf None of us are saints - Albert Fish |
|
ah nee joh, hij neemt een nieuwe naam... Kreeg ik nl. een mailtje over None of us are saints - Albert Fish |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |