![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij heeft iets aan zijn bovenbeen ofzo. Slikt ook pijnstillers heb ik begrepen... ![]() |
|
Potver, dat wordt effe googlen. Ik had toch grote verwachtingen voor rogers deze tour ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik heb die info van het forum van Rondemaster (proloog topic) ![]() |
|
Ah, ik zien het. En pereiro is blijkbaar ook gevallen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
huh? wanneer? ![]() |
|
"Jan Ullrich is tijdens de verkenning van de tijdrit van morgen gevallen. Hij kan morgen gewoon starten. De Duitse Tourwinnaar van 1997 botste tegen de voor hem rijdende auto van zijn ploeg T-Mobile. Dit gebeurde doordat Ullrich niet doorhad dat de auto van ploegleider Mario Kummer remde. Ullrich hield alleen wat lichte snijwonden aan de hals over. Teamarts Lothar Heinrich zei: "Ik denk niet dat Jan er veel last van zal hebben" Ook Phonak-renner Oscar Pereiro Sio viel vandaag. De Spanjaard liep kneuzingen op aan de elleboog, knie en heup, maar kan morgen wel van start gaan." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Kneuzing aan knie en elleboog; ik denk niet dat ik hem zou opstellen in de proloog-lijst... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nee, die haal ik er dan uit. ![]() |
|
Zie overigens nergens iets over Rogers, maar we houden het in de gaten. Voorlopig laat ik hem nog even staan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Aaah, eerste klap is een daalder waard ![]() Blij dat ik Zabriskie erin had zitten. Succes morgen, heren! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Heel netjes gedaan inderdaad. Ik had op Cancellara gehoopt en die wordt dan ook weer op een paar honderden van een seconde zevende en niet zesde. ![]() Maar toch nog altijd gedeeld eerste in de poule! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-07-2005 11:28] ![]() |
|
Nou ja, ik sta bijna onderaan in die poule, ik doelde eigenlijk op de rondemaster poule. Voor de Wedpagina poule komt vbandaag mijn dag nog wel ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
ik sta onderaan ![]() en ik heb m`n team voor vandaag niet gewijzigt omdat ik gisteren geen tijd had, dus ik blijf nog wel even onderaan ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Kut. Ik had Zabriski ook niet. Had ook gegokt op Cancellara. ![]() |
|
Bij Rondemaster had ik gewoon Zabriskie én Cancellara... alleen geen Armstrong en ik miste nog een paar toppers... no text supplied ![]() |
|
Vandaag was een prima dagje! Had de nummers 1 t/m 4 in mijn poule zitten. Gaarne meer van dit soort dagen. ![]() ![]() |
|
Ik ook. Hehe. ![]() |
|
De Belgische wielrennerfanaten zijn ook weer tevreden, Tom Boonen heeft de eerste echte rit gewonnen ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Stand na de eerste 2 dagen: Wedpagina: 1 MARK Z RENNERS 104 2 BURZUM 89 3 LYKLE 89 4 MARK 79 5 SCHAFFELAER 78 6 DE SNELLE HAMSTERS 68 7 DE RAPPE LALBAZEN 64 8 AZZY 58 9 TEAM GEIJSCH 56 Rondemaster: 1 Klasbakken - 1455 -- €53.615.850 2 Gothtronic - 2883 -- €53.338.225 3 Forza Utreg - 6536 -- €52.776.775 4 zwaremetalen - 26204 -- €49.351.075 5 Digerdoden - 26699 -- €49.260.225 [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-07-2005 10:28] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ah, ik ben dus wel ingeschreven ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ow, de 6e plaats. ![]() ![]() Erik Dekker in de aanval met 2 anderen (Bertogliati en Portal). Zo'n 3'55" voorsprong. Goede zaak. ![]() ![]() ( http://www.letour.fr/2005/TDF/LIVE/us/300/index.html ) ![]() |
|
tweede en gedeeld tweede; ik mag niet klagen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 04-07-2005 14:44] no text supplied ![]() |
|
Ik gok nog steeds op een massasprint. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
1 MARK Z RENNERS 152 2 MARK 130 3 BURZUM 128 4 LYKLE 128 5 SCHAFFELAER 116 6 DE RAPPE LALBAZEN 98 7 TEAM GEIJSCH 95 8 DE SNELLE HAMSTERS 94 9 AZZY 81 Jongens, de echte aanval begint pas in de bergen he ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |