|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja weet ik maar Ducrot vind ik een slappe ouwehoer eigenlijk maar dat commentaar van die renners is vaak wel mooi. |
|
Was een leuke rit daarstraks. Jurgen VDB Faustian Spirit of the Earth |
|
wanneer worden de eerste dopinggevallen bekendgemaakt? signature |
|
|
|
quote: Inderdaad Die rijdt ijzersterk zeg! |
|
Inderdaad. en Gesink ook natuurlijk, leuk dat Belgie en Nederland in deze tour beetje meedoen. |
|
quote: Toch ga je het denken als je notabene Vino vandaag weer zo kan rijden na een dag als gister. Op een of andere manier kleeft dat natuurlijk nog aan hem. Wel een fantastische zege Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja die doping weet niet wat ik er van moet denken. Volgens mij gebruikt bijna het hele peleton wel wat. En dan nog is het een combinatie van talent, uithoudingsvermogen etc. Het is echt niet zo dat je ineens een enorme superman word door wat doping, het blijft de beste die wint denk ik. |
|
quote: Inderdaad. Vino is altijd een ijzersterke coureur geweest, maar ik hoop dat hij nu echt clean rijdt. Geweldige zege idd Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat een vreemd gedoe van Schleck en Contador... Faustian Spirit of the Earth |
|
zeg es signature |
|
Ze stonden bijna stil op die slotklim... meer naar elkaar kijkend dan naar wat er in de koers gebeurde. Nogal lame vond ik. Faustian Spirit of the Earth |
|
Moeten ze vooral vaker doen, dan wint Menchov de Tour |
|
Ik vond het wel mooi, die surplace, elkaar beetje afbluffen. Ze kennen elkaar door en door, en weten dat de strijd om het geel toch echt tussen hen zal gaan. Hoezeer ik het Menchov ook zou gunnen. Vind het een leuke tour tot nu toe, het lijkt in ieder geval weer eens gewoon om wielrennen te gaan. Zin in de komende bergritten Oh, en dat uitfluiten van Armstrong door de fransen bij de finish.. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 19-07-2010 11:49] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Fransen zijn sowieso kut. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
heftige etappe zo! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ai ai Schleck, nu gaat hij toch serieus uit z'n pijp moeten komen morgen en donderdag... Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat zijn Spanjaarden toch een onsportieve winnaars. Dat je de Gele trui pakt ok, maar probeer in ieder geval te doen ALSOF je baalt van de manier waarop het is gegaan. |
|
Hoezo? Materiaalpech is toch gewoon onderdeel van het spelletje? |
|
Goh ja, hij had misschien iets minder uitbundig kunnen zijn. Maar idd, materiaalpech hoort erbij en al dat wachten altijd is ook maar gezeik. Faustian Spirit of the Earth |
|
Als Contador had gewacht, dan zou dat een teken zijn dat hij Schleck later in de Tour nog wel denkt te kunnen bijhalen. Door te demarreren op zo'n moment laat wel zien dat Contador Schleck hoog heeft zitten als wielrenner. En inderdaad, materiaalpech hoort ook bij het spelletje. |
|
Dat wordt wel makkelijk gezegd, dat dat bij het spelletje zou horen. Tourwinnaar word je natuurlijk niet in je eentje en een overwinning is ook een overwinning voor de materiaalmensen -- maar een ketting die eraf loopt, daar valt niet zo veel aan te doen. Ik vind het bepaald niet sjiek om dan te demarreren, erg onsportief. Als je het op zo'n manier moet winnen, nogal armoedig. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-07-2010 19:59] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Op manier wordt het tenminste wel spannend morgen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Uitermate raar dat Contador zo staat te liegen trouwens. Valt me enorm van hem tegen! Ik wordt Schleck fan denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |