IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Tour de France Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-07-2010 15:06 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 17:28 schreef Burzum het volgende:

Die uitspraken van hem ook:

"ik had een beetje een honger-klop dus ik ging de afdaling in als een oud wijf in een rolstoel"

"Op het vlakke reed ik met 3 smurfen dus ik kon lekker wind happen"




Wielrennen staat vaak bol van dat soort uitspraken zowel van Ducrot als van renners. Bram Tankink kan er ook wat van.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-07-2010 21:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja weet ik maar Ducrot vind ik een slappe ouwehoer eigenlijk maar dat commentaar van die renners is vaak wel mooi.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-07-2010 1:27 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Was een leuke rit daarstraks. Jurgen VDB


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-07-2010 1:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wanneer worden de eerste dopinggevallen bekendgemaakt?


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-07-2010 2:38 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-07-2010 10:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2010 1:27 schreef cataclysm child het volgende:
Was een leuke rit daarstraks. Jurgen VDB


Inderdaad Die rijdt ijzersterk zeg!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-07-2010 21:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Inderdaad. en Gesink ook natuurlijk, leuk dat Belgie en Nederland in deze tour beetje meedoen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-07-2010 22:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2010 1:45 schreef Hypnos het volgende:
wanneer worden de eerste dopinggevallen bekendgemaakt?


Toch ga je het denken als je notabene Vino vandaag weer zo kan rijden na een dag als gister. Op een of andere manier kleeft dat natuurlijk nog aan hem.

Wel een fantastische zege


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-07-2010 22:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja die doping weet niet wat ik er van moet denken. Volgens mij gebruikt bijna het hele peleton wel wat. En dan nog is het een combinatie van talent, uithoudingsvermogen etc.

Het is echt niet zo dat je ineens een enorme superman word door wat doping, het blijft de beste die wint denk ik.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-07-2010 1:07 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2010 22:24 schreef spectre het volgende:
Toch ga je het denken als je notabene Vino vandaag weer zo kan rijden na een dag als gister. Op een of andere manier kleeft dat natuurlijk nog aan hem.

Wel een fantastische zege


Inderdaad. Vino is altijd een ijzersterke coureur geweest, maar ik hoop dat hij nu echt clean rijdt. Geweldige zege idd


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-07-2010 17:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wat een vreemd gedoe van Schleck en Contador...


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-07-2010 17:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeg es


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2010 0:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ze stonden bijna stil op die slotklim... meer naar elkaar kijkend dan naar wat er in de koers gebeurde. Nogal lame vond ik.


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-07-2010 8:07 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Moeten ze vooral vaker doen, dan wint Menchov de Tour


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-07-2010 11:49 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik vond het wel mooi, die surplace, elkaar beetje afbluffen. Ze kennen elkaar door en door, en weten dat de strijd om het geel toch echt tussen hen zal gaan. Hoezeer ik het Menchov ook zou gunnen.

Vind het een leuke tour tot nu toe, het lijkt in ieder geval weer eens gewoon om wielrennen te gaan. Zin in de komende bergritten

Oh, en dat uitfluiten van Armstrong door de fransen bij de finish..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 19-07-2010 11:49]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-07-2010 11:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 11:49 schreef Daops het volgende:
Ik vond het wel mooi, die surplace, elkaar beetje afbluffen. Ze kennen elkaar door en door, en weten dat de strijd om het geel toch echt tussen hen zal gaan. Hoezeer ik het Menchov ook zou gunnen.

Vind het een leuke tour tot nu toe, het lijkt in ieder geval weer eens gewoon om wielrennen te gaan. Zin in de komende bergritten

Oh, en dat uitfluiten van Armstrong door de fransen bij de finish..


Fransen zijn sowieso kut.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-07-2010 17:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

heftige etappe zo!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2010 18:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ai ai Schleck, nu gaat hij toch serieus uit z'n pijp moeten komen morgen en donderdag...


Faustian Spirit of the Earth


valfar
Usericon van valfar
Posted 19-07-2010 18:23 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Wat zijn Spanjaarden toch een onsportieve winnaars. Dat je de Gele trui pakt ok, maar probeer in ieder geval te doen ALSOF je baalt van de manier waarop het is gegaan.



WMP
Usericon van WMP
Posted 19-07-2010 18:31 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Hoezo? Materiaalpech is toch gewoon onderdeel van het spelletje?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2010 18:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Goh ja, hij had misschien iets minder uitbundig kunnen zijn. Maar idd, materiaalpech hoort erbij en al dat wachten altijd is ook maar gezeik.


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 19-07-2010 19:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Als Contador had gewacht, dan zou dat een teken zijn dat hij Schleck later in de Tour nog wel denkt te kunnen bijhalen. Door te demarreren op zo'n moment laat wel zien dat Contador Schleck hoog heeft zitten als wielrenner.

En inderdaad, materiaalpech hoort ook bij het spelletje.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-07-2010 19:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat wordt wel makkelijk gezegd, dat dat bij het spelletje zou horen. Tourwinnaar word je natuurlijk niet in je eentje en een overwinning is ook een overwinning voor de materiaalmensen -- maar een ketting die eraf loopt, daar valt niet zo veel aan te doen. Ik vind het bepaald niet sjiek om dan te demarreren, erg onsportief. Als je het op zo'n manier moet winnen, nogal armoedig.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-07-2010 19:59]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-07-2010 20:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Op manier wordt het tenminste wel spannend morgen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-07-2010 10:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Uitermate raar dat Contador zo staat te liegen trouwens. Valt me enorm van hem tegen! Ik wordt Schleck fan denk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen