|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
kom op zeg, een sprinter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe. Ik neem ook aan dat ze nog een etappezege bedoelt |
|
als hij al over de bergjes kwam, want dat was ook al kritiek. Ik hoop ook dat die McEwen er aan gaat, een groene trui drager moet ook een beetje de bergjes mee op komen vind ik. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Nee, een Tourzege! Zoals het vroeger ging bij de Belgen! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: droom maar lekker verder.. misschien dat merkx jr. nog voor een verrassing kan zorgen, maar meer dan een etappezege zal het niet worden "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: LOL. Met Boonen? Die komt nog net een viaduct over Edit: dat wil zeggen, als hij niet al afgestapt was. Dacht je nou echt dat hij kans had om de tour te winnen? |
|
quote:Nee hoor. Eigenlijk volstrekt niet. Maar ik blijf optimistisch! Laat me toch trots en hoopvol zijn! McEwen mag ook van mij. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
laten we hopen op een aanval uit het spaanse kamp, Valverde en Mancebo.. en Rasmussen de geadopteerde nederlander Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rasmussen heerscht. Ik blijf hopen. Armstrong moet er gewoon aan. |
|
quote:Zolang 't niet Amerikaans of Frans is. Die grap begint wat oud te worden. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: frans mag ook, als het maar niet die lijer is "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:ja hij bekonkelt iets.. hij moet zowiezo aanvallen in de Pyreneeën om punten te sprokkelen voor de trui, daar gaan we merken of hij bergop Armstrong kan bijhouden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Precies. Niets tegen fransen of amerikanen verder... |
|
quote: Ik denk wel dat hij dat kan. Ik denk zelfs dat hij bergop beter is dan Armstrong. Alleen de tijdrit is een probleem... |
|
ja, daarom moet hij proberen veel seconden te pakken, maargoed.. kleine kans Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wim van Huffel! Misschien dan... reed wel erg sterk in de Giro dit jaar. Boogerd rijdt overigens niet slecht, ik denk dat Rasmussen heel veel aan hem heeft... Laten we hopen dat Rasmussen een paar minuten kan pakken in de bergen, want die heeft hij keihard nodig in de tijdrit. Echt jammer dat hij zo laat begonnen is met fietsen op de weg en nu al 32 is. [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 15-07-2005 0:13] no text supplied |
|
quote: Hehe das ietwat voorbarig. Valverde is bijvoorbeeld vandaag afgestapt... |
|
quote: Aaargh klamp klamp klamp Nou ja, vandaag hopelijk een massasprint. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
daar ziet het wel naar uit ja, hup Hushovd/O'Grady! (die heb ik in een tourspel) Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Godver, Valverde uit de tour...... I Find That I Am Not There... |
|
quote: Dat is erg klote ja, Valverde is mijn favoriete wielrenner... no text supplied |
|
stand Rondemaster: 1 Gothtronic 66.031.021 2 Klasbakken 62.048.042 3 Forza Utreg 59.917.619 4 De Bokkerijders666 53.852.944 5 Digerdoden 46.432.098 6 zwaremetalen 45.560.257 51e in het algemeen klassement, ik ga denk ik maar eens meedoen voor de eindzege! no text supplied |
|
Ik vind het tot nu toe (ondanks de nummer 1) geen saaie tour. Wel moet ik zeggen dat de manier waarop Hincapie gister heeft gewonnen m'n strot uitkomt! |
|
Tja, hij hoefde natuurlijk geen werk te verrichten. Desalniettemin kon hij wel bijblijven waar de rest afhaakte. In een rit als deze zijn er geen slechte winnaars in mijn optiek, Hincapie was erg goed en het was goede ploegentactiek. Al had ik uiteraard liever Boogerd of Pereiro gezien. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |