IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Tour de France Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-07-2015 21:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Toch gaat er iemand met de naam Stoffel aan de leiding in het GP2 kampioenschap.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-07-2015 21:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Echt mega vet die Tour naast de deur, genoten vandaag. Wat een spektakel, en morgen nog een keer! Al zal het peloton dan wel in 15 seconden voorbij flitsen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 05-07-2015 0:08 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Zoveel op tv, echt jammer dat ik het maar niet leuk ga vinden, dat gedoe.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 05-07-2015 0:09]


VIESPEUK!!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-07-2015 1:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Prachtige rit was dit, ook erg mooi in beeld gebracht


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-07-2015 8:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2015 1:00 schreef cataclysm child het volgende:
Prachtige rit was dit, ook erg mooi in beeld gebracht


Ondanks het teleurstellende optreden van Lotto NL-Jumbo, ook zitten genieten ja!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2015 11:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Een prutsequipe is het, dat Lotto-Jumbo. Maar ja, wat wil je ook met die kutkleuren?

Tom Dumoulin moet de eer dan maar redden voor ons.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2015 11:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-07-2015 12:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2015 11:54 schreef Mark het volgende:
Een prutsequipe is het, dat Lotto-Jumbo. Maar ja, wat wil je ook met die kutkleuren?

Tom Dumoulin moet de eer dan maar redden voor ons.


er is pas 2 dagen gereden Stond Nibali vorig jaar ook niet al niet na een waaier-etappe op achterstand?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2015 13:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Juist niet, toch? Dat was Contador. Nibali kreeg vorig jaar de gele trui al in de tweede rit en raakte hem in de rest van het toernooi slechts een dagje kwijt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-07-2015 13:58]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-07-2015 14:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Die waaieretappe is alweer 2 jaar geleden en Valverde was toen de grote verliezer. Nibali reed de tour toen niet en Contador zat gewoon in de eerste groep.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-07-2015 16:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Godverdomme


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 06-07-2015 16:16 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Tering wat een valpartij.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2015 16:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 6 juli 2015 11:58 schreef Hypnos het volgende:



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 06-07-2015 16:31 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

Godver nou!

"18+" crash:

https://vine.co/v/enbUhAa6D5I


10.10.1942 - 20.11.2011


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2015 16:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En dat was het alweer voor Nederland in de 2015 editie. Dumoulin eruit, Ten Dam schouder uit de kom. Wordt dus weer hopen op een sporadisch dagsuccesje.

Er zijn simpelweg te veel ploegen en te veel rijders per ploeg. Afslanken die zooi.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-07-2015 16:58]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2015 17:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En ieder voor zich ipv één meester en tig slaafjes.

Rijden met je kloten en maar zien waar het schip strand.


Edit:
Was dat knechtengedoe ten tijde van Joop Zuremelk ook al zo, of is dat toch echt iets van de laatste jaren?
Ik volg het bewust niet, maar soms vallen er toch dingen op.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-07-2015 17:32]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 06-07-2015 17:43 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juli 2015 17:30 schreef Natural Disaster het volgende:

Edit:
Was dat knechtengedoe ten tijde van Joop Zuremelk ook al zo, of is dat toch echt iets van de laatste jaren?



Dat was destijds ook al. Zoetemelk had in zijn Ti Raleigh tijd Henk Lubberding als superknecht.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2015 17:45 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ok, werd er destijds zeker minder over gesproken dan tegenwoordig.
Of het is zo lang geleden dat ik het vergeten ben, dat kan ook natuurlijk.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-07-2015 18:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2015 16:57 schreef Mark het volgende:
En dat was het alweer voor Nederland in de 2015 editie. Dumoulin eruit, Ten Dam schouder uit de kom. Wordt dus weer hopen op een sporadisch dagsuccesje.


Nou zeg, het zag er zo leuk uit aan het begin maar het lijkt een mager jaar te worden ja. Mollema en Gesink staan nog op dik anderhalve minuut, maar dat zie ik niet zo blijven.

Echt jammer van & voor Dumoulin. Ik vond het heel knap hoe hij zondag de knop had omgedraaid.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2015 22:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Godskolere, cancellara heeft blijkbaar de race uitgereden met twee gebroken ruggewervels. Tegen de muur van huy op wielrenners zijn echt van ander hout gesneden. En ik dadht dat ten dam al een bikkel was met zijn schouder uit de kom.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 07-07-2015 8:44 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

Vandaag ook weer spektakel: kasseitjes. Beetje regen erbij en het is bal.

Gisteren voor het eerst Chris Froome nog eens goed bekeken bij de beklimming in Huy...tering wat is die mager!




10.10.1942 - 20.11.2011


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2015 21:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juli 2015 22:41 schreef Mark het volgende:
Godskolere, cancellara heeft blijkbaar de race uitgereden met twee gebroken ruggewervels. Tegen de muur van huy op wielrenners zijn echt van ander hout gesneden. En ik dadht dat ten dam al een bikkel was met zijn schouder uit de kom.


Goeie doping dus..



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2015 21:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Bla bla bla.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2015 0:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tony Martin, wat een baas

En Van Avermaet stapelt de ereplaatsen weer op, maar winnen is toch o zo moeilijk voor hem. Jammer, want het is wel een coureur die er altijd staat en durft aan te vallen.


Faustian Spirit of the Earth


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 08-07-2015 9:10 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik vond het gisteren maar een saaie bedoening. Spijtig dat de kasseien niet nat lagen, dan was het een pak interessanter geweest.
Maar al bij al niet te klagen, want de ritten ervoor waren wel de moeite. Nu vermoedelijk wel enkele 'fast forward tot de laatste 5 kilometer'-ritten de komende dagen...



Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen