![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
...en toen ging die éne harder fietsen, en... ![]() ![]() |
|
quote: Ik zou wel willen, maar ik heb jammer genoeg belangrijkere dingen te doen, zoals kijken hoe het gras groeit, en aan m'n elleboog krabben enzo... ![]() |
|
quote: In het Indurain tijdperk had je de Festina's (al dan niet met epo) die het aandurfden de spanjaard aan te vallen. De laatste jaren was er hooguit 1 poging per tour... Het lukte niet, ze kregen een counter om de oren en ze gaven het op... Nu vallen ze met vier of vijf aan, Armstron zijn ploeg zakt weg en dan blijkt dat hij na aanval tien niet meer onfeilbaar is..... Denk dat als hij dit jaar wint hij blij mag zijn want nummer zes zal heel moeilijk worden volgend jaar ![]() |
|
Ik denk trouwens dat Vinokorov (schrijf je het zo? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Armstrong zal deze tour wel weer winnen met 5+ minuten voorsprong, echt jammer dat Beloki eruit is; hij samen met Ullrich hadden ze Armstrong nog kunnen bedreigen. Vinokourov is een zeer goede renner ik denk alleen niet dat hij de tour kan winnen dit jaar; denk niet dat hij elke dag voorin mee kan zitten zoals Armstrong, daarbij is de tijdrit van Vinokourov niet echt super. Mijn favorieten zijn Ullrich en Hamilton: Ullrich omdat hij de beste is maar dit jaar is voorbereiding op volgend jaar wanneer hij weer gaat winnen. Hamilton omdat hij zo'n geweldig karakter heeft. Je sleutelbeen bijna breken en toch ook in de bergen vollop mee kunnen doen. Petje af ![]() [Dit bericht is gewijzigd door djkrizz op 15-07-2003 13:36] ![]() |
|
Vinokourov en Mayo gaan flink dat inleveren a.s. vrijdag. Vinokourov kan wel een beetje tijdrijden, maar ik denk dat hij blij mag zijn als de schade minder is dan 1,30. Maar van Ullrich verwacht ik nog wel wat en ook Hamilton is een zeer goeie tijdrijder. ![]() |
|
Fijn, de uitzending op Nederland 2 is begonnen. *ploft op de bank neer en gaat er eens goed voor zitten* ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
morgen grote dag! Mayo is overigens helemaal geen slechte tijdrijder, zeker niet nu hij zo gemotiveerd is... ik denk dat hij de schade wel weet te beperken tot minder dan 2 minuten, evenals Vinokurov. favorieten zijn m.i. Armstrong, Millar en Ullrich. Ik durf zelfs wel te gokken op Der Jan ![]() no text supplied ![]() |
|
Ullrich! ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
told ya... en nou de Pyreneeën, ik heb er zin án ![]() (wat is gelijk krijgen toch fijn) no text supplied ![]() |
|
nu hopen dat der jan deze leistung voort kan zetten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door djkrizz op 19-07-2003 0:30] ![]() |
|
Geweldige tijdrit vandaag. Voor het eerst sinds jaren dat de tour weer een beetje spannend is. De komende dagen worden het in ieder geval leuke etappe's ![]() |
|
Yep er zit weer leven in de tour. Met nog een tijdrit op het programma zal Armstrong toch ook eens wat moeten gaan doen. Nu een paar ritten met aankomst bovenop. RaNk ligt voor de TV ![]() ![]() |
|
Wat een prachtige etappe weer!! Ullrich was weer goed vandaag ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Zeker, het wordt steeds spannender. De aanloop naar het klimwerk was wel lang vandaag maar daarna ging het er weer op! ![]() |
|
het was weer geweldig! alleen mag ik die Sastre niet zo, omdat hij vorig jaar bijna Boogerd zijn etappezege had afgepakt ![]() morgen dé Pyreneeënrit, ik denk dat Ullrich de Tour gaat winnen en dat Vinokurov toch een beetje moet afhaken. no text supplied ![]() |
|
en toen won mijn favoriete renner, Gilberto Simoni! ![]() en het is nu nóg spannender, Armstrong 15 seconden voor op Der Jan en 18 op Vino. En dat met de zware etappe naar Luz Ardiden voor de boeg (morgen). Driewerf Woei! no text supplied ![]() |
|
jah, lang geleden dat de Tour nog zo spannend was ! ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
De etappe van morgen gaat echt heel erg spannend worden ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Mooie etappe vandaag. Vinokourov is erg goed bezig. Morgen gaat het in ieder geval een mooie rit worden. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-07-2003 17:37] ![]() |
|
Het was zeker goed vertoeven vandaag voor de tv. Virenque had een hele goede dag voor zijn trui en de strijd in de kopgroep was interessant. Des te interessanter was dat Simoni won, hopelijk kan-ie in de resterende bergritten ook nog wat laten zien. Vinokourov viel weer aan met succes. Ullrich zal morgen ook wel iets gaan proberen maar kan ook gokken op z'n tijdrit. Kortom, de spanning is zinderend! [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 20-07-2003 18:05] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
de ongelukken zijn wel leuk derest ![]() AARGHHH ![]() |
|
quote: Geen liefhebber van de fietssport begrijp ik ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik ga morgen als een bezetene de post rondbrengen zodat ik om 15:00 voor de tv kan neerploffen ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |