|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn ze bij jullie al een week verder of zo, vandaag wordt er nog helemaal niets beslist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dat wel, maar dat is wel even wat anders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toch jammer dat Der Jan gekneusde ribben heeft Maarja, ik hoop op een wonder Anders moet Vinokourov Armstrong maar kapot rijden |
|
pas maar op voor kloden en mayo signature |
|
Bah, allemaal veel te duur om winst op te maken. Ik ben eens gaan gokken (maakt nou toch niet zoveel meer uit gezien hoe pokke het gaat ) en heb alleen maar kleine goedkope mannetjes. Een leuke klassering en ik maak winst! En zo niet, dan blijft het verlies beperkt... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Mayo hangt nu al achter in het peloton. Ik heb hem wel in mijn team,trouwens |
|
Tot dusverre mag ik nog niet klagen met mijn goedkope team. Rasmussen, Valverde, Piepoli en Popovych pedaleren nog lustig mee. Piepoli kost potdikkie nog geen €100.000 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ehh denk het toch wel. Vino, Ullrich en Kloden zijn er al af... Die gaan echt niet in de volgende etappes ineens terugkomen. Edit: En inderdaad, geen enkele tijdrijder die er nu nog bij zit. Aldus commentator en dat was net ook mijn gedachte.... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-07-2005 17:01] |
|
quote: Ik heb een heel duur team. had dit echt niet verwacht |
|
Basso er ook al af. Nou, Armstrong gaat dus weer de tour winnen... |
|
Team waarde: 8 miljoen. In het ergste geval een paar 100.000 kwijt, maar zolang rasmussen en valverde lekker doortrappen en piepoli kan blijven aanklampen zit het volkgens mij wel snor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Goed dagje voor mijn poultje! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Mag denk ik ook niet klagen Voor de Rondemaster tenminste. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
KUT |
|
bah bah bah, en zeggen dat een freak als Rasmussen nog de smaakmaker is van de tour... tssss. Waar was Vino weer? En Mayo? 66ste in klassement op 1.000 lichtjaar... gvdmljrdnnddj signature |
|
vond et mooie fietstoch dit keer btw! |
|
ja... die landschappen zij ech gaaf en so ... heppie nog u wijnsje fo mij signature |
|
Lekker dagje ook voor mij. Alleen jammer dat ik Rasmussen niet heb. Had nooit verwacht dat hij zo goed zou rijden, hulde! |
|
Ik had Valverde Maar wel kut dat Armstrong de Tour al bijna gewonnen heeft... of zou Valverde nu eens ECHT gaan laten zien hoe goed hij is? no text supplied |
|
Rasmussen staat op minder dan een minuut, dus het wordt weer tijd voor een Rabo'er met geel in Parijs! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Rasmussen wordt in de tijdrit op 5 minuten gereden, dus mag hij er nog 6 gaan pakken op Armstrong in de bergen... no text supplied |
|
nou... 5 minuten is misschien wel overdreven, als je zondag zag hoe hij bij het laatste vlakke stuk ruim 30 km niets op Voigt (en moreau??) weg gaf, dan is er nog een klein beetje hoop dat hij het niet helemaal verpest. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ben benieuwd. We hebben ook weinig van Der Jan gehoort, of zal hij nog op duiken in de bergen. Hoe dan ook ik hoop ook dat hij het vol kan houden op de tijdrit zal hij wel wat verliezen ten opzichte van Armstrong. Maar ik vlak hem nog niet uit. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Der Jan lijkt, net zoals de afgelopen jaren, gewoonweg niet mee te kunnen met de kracht van Armstrong. Ik ben meer benieuwd naar Basso, en wie weet kan Rasmussen nog voor een verassing zorgen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |