|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh, en de Rondemaster uitslagen: 1 Gothtronic - 646 -- €55.260.795 2 Klasbakken - 3539 -- €54.294.683 3 Forza Utreg - 6220 -- €53.770.908 4 Digerdoden - 25767 -- €49.229.699 5 zwaremetalen - 28861 -- €48.052.021 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
McEwen Toch geen derde vanwege hinderlijk sprintgedrag. O'Grady is nu derde. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ZUCHT She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ha, al bijna een miljoen voor Alleen dat andere spel gaat iets minder lekker... 1 MARK Z RENNERS 144 2 MARK 124 3 BURZUM 118 4 LYKLE 118 5 SCHAFFELAER 105 6 DE RAPPE LALBAZEN 89 7 TEAM GEIJSCH 88 8 DE SNELLE HAMSTERS 85 9 AZZY 81 [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 04-07-2005 19:32] no text supplied |
|
quote: Dat spel gaat prima! |
|
Verdomme, ik gokte op McEwen bij de sprints. Verder geen echte grote sprinter in mijn team, eigenlijk niet zo slim, maar ja. Toch jammer dat Dekker op het laatst werd ingehaald, hij was er bijna. |
|
Mijn team is zeker niet optimaal. Ook niet zo vreemd aangezien ik alleen sprinters/ aanvallers heb ingezet en geen tijdrijders/ klassementsrenners. Doordat er dit jaar geen echte proloog inzit doen de sprinters niet mee voor het geel in de eerste week. Daar gaan de punten [Dit bericht is gewijzigd door Geijsch op 05-07-2005 22:25] |
|
quote: En dus ook de tweede Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Toch jammer van Dekker. |
|
Vandaag ploegentijdrit, ik gok op CSC en Gerolsteiner. no text supplied |
|
quote: Aan de tussentijden te zien, rijdt Rabobank een ruk tijd. |
|
quote: Ik had ook niet anders verwacht... Gerolsteiner valt wel vies tegen trouwens. no text supplied |
|
Nah jah... na 61.5 km staan hebben ze op dit moment de 3e tussentijd. Op dit moment zijn er pas 13 teams langs de 61.5 km. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
oh oh oh, die Zabriskie toch... no text supplied |
|
quote:M'n pa volgt de Tour al bijna 30 jaar, en mij kan het ook zeker boeien. Knap van Armstrong in het verleden, maar nu mag een Belg het winnen en het record-breken weer overnemen! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik hoop dat Armstrong wint, want dat zou een ongekende prestatie zijn. Bij Ulrich krijg ik het gevoel dat ie nog beter als Armstrong had kunnen zijn omdat ie na elke winter op een niveau terug weet te komen wat nog onmenselijker is volgens mij... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ulrich werd oud. Armstrong, als ie ditmaal wint, zou inderdaad ontzettend bewonderingswaardig zijn, maar het nieuwe is er nu wel van af. Hup Tom Boonen! [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 05-07-2005 17:54] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Tom Boonen zal dus never nooit de Tour winnen, maar de groene trui zie ik hem dit jaar wel pakken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Nou, da's ook al fijn. Volgend jaar dan vast beter, hoop dat ie geen anti-climax als Tom Steels destijds gaat meemaken.. Hup Tom Boonen! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Hahaha, wie dan? De enige redelijke klassementsrenner die België momenteel heeft is Wim van Huffel, maar die kan niet tijdrijden en zal dus nooit de Tour winnen... no text supplied |
|
quote:Nou, ik sprak op lange termijn... Als Boonen dit jaar de tour wint is ie al goed op weg, hehe. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Zeg nooit nooit! Armstrong was ook "gewoon" een dagprijsrenner. Goed, hij heeft natuurlijk het een en ander meegemaakt wat z'n lijf drastisch heeft aangepast, maar toch. Rennertjes kunnen veranderen, L. Jalabert, nog zo'n voorbeeld: van sprintertje naar bolletjestrui-winaar! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
1 MARK Z RENNERS 154 2 MARK 134 3 BURZUM 130 4 LYKLE 128 5 SCHAFFELAER 115 6 DE SNELLE HAMSTERS 99 7 AZZY 97 8 TEAM GEIJSCH 94 9 DE RAPPE LALBAZEN 89 hehe Azzy we stijgen al. Vind zelf ploegentijdritten minder leuk. Kijken wat het vandaag wordt. |
|
quote: Verschil is dat Armstrong half jaren '90 al een goede tijdrit had en in de bergen mee kon. Tourwinst is afhankelijk van de hele route in de minste tijd afleggen. Dat betekent dus 1) een goede tijdrit kunnen rijden en 2) goed mee kunnen in de bergen. Een sprinter als Boonen zie ik niet ineens grandioos worden in een van deze aspecten, laat staan allebei. Het zijn totaal verschillende disciplines. Dus nee, Tom Boonen zie ik nooit een Tour winnen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |