![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daarom hoop ik ook dat Michael Schumacher de GP van Amerika wint zodat het "Deutchland uber alles" weerklinkt op Indianapolis. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Volgend jaar redt Lance het niet, dit jaar ging het al met moeite en volgend jaar zijn Joseba en Jan 30, dus op hun top, en Armstrong al 34... no text supplied ![]() |
|
Zijn overwinning dit jaar ging niet zozeer met moeite als gewoon minder overtuigend dan de jaren ervoor. IMHO Maar of hij de 6de pakt is idd nog maar de vraag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb de metalen league gewonnen ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Thnx, volgende keer mag je het ook tegen me opnemen ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Zal ik zeker doen. Ben me nu voor weer een seizoen Feyenoord Manager aan het voorbereiden. En de nieuwe hattrick.org seizoen gaat ook van start. Ik ben gewoon verslaafd aan online mgmt spelletjes ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Heerscht zeker, maar feyenoord is kut ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Hand in hand... gisteren mijn nieuwe seizoneskaart in de post gekregen!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-07-2003 22:33] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
blij dat het afgelopen is, dat gestresste gefiets. zit je een keer in frankrijk, zie je nog nix van het landschap. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
en nu nog een paar wereldbekerwedstrijden, de ronde van Spanje en het wereldkampioenschap. Ik heb er zin in ![]() no text supplied ![]() |
|
Was nog wel een leuk einde gister ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Jammer dat Armstrong gewonnen heeft, maar het wat tenminste wel weer een spannende tour, sinds jaren ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Volgend jaar misschien. Ullrich, Vinokourov die zich helemaal op de tour gaat richten, Beloki die niet valt enz.. nog meer tegenstand.. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Het is alleen maar te hopen dat Beloki op z'n oude niveau terug komt. Dat weet je maar nooit na zo'n van ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Sluit ook Igor González de Galdeano en Raimondas Rumsas niet uit. Die zullen volgend jaar waarschijnlijk weer meedoen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-07-2003 16:42] ![]() |
|
en als Simoni zich volledig op de Tour richt... en Mayo nog wat sterker is en Hamilton is fit... ![]() Vlak trouwens de nu nog onbekende Spanjaard Pecharroman ook niet uit, die heeft dit seizoen uit het niets met overmacht de Bicicleta Vasca en de ronde van Catalonie gewonnen ![]() no text supplied ![]() |
|
En Perez, die kerel die daar twee ritten won in romandië... bleek achteraf wel iets gepakt te hebben, maar dat hebben er wel meer gedaan die nu ook weer top zijn.... En Aitor Gonzalez die kan het ook ver schoppen in de tour als hij de vorm van de vuelta van 2002 terugvindt [Dit bericht is gewijzigd door Plop op 28-07-2003 14:42] ![]() |
|
Perez kan niet echt tijdrijden geloof ik... no text supplied ![]() |
|
Beetje offtopic. Giro is weer begonnen ![]() Net een gast keihard met zijn harses tegen de vangrail geklapt ![]() ![]() |
|
mooi voer voor 't sportjournaal vannacht vanuit bed als ik niet kan slapen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Dat zijn de leuke dingen. verder ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Dat denk ik ook altijd als ik jouw posts lees ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vind de Giro altijd wel leuk hoor, lekker steile bergen en zo! En Cunego gaat weer winnen. no text supplied ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |