![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Tering wat spannend! ![]() |
|
Beh! ![]() |
|
quote: Haha! Ja dat was wel erg hilarisch. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Was dat het traditionele beestenmomentje? ![]() |
|
Wat een teleurstelling... dat ze eens samen in de zandbak gaan spelen ofzo ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Eigenlijk zou het enorm spannend moeten zijn, op een dag voor Parijs 8 seconden verschil tussen de nummer één en twee, met een tijdrit te gaan. Nu is Contador de betere tijdrijder, maar hoop toch nog stiekem op een stuntje van Schleck. Heb alleen maar meer respect voor hem gekregen deze Tour: z'n strijdlust, nuchterheid, gedrag tov de pers en mederenners. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
winnen zonder tourzege tja signature ![]() |
|
Het heeft inderdaad minder glans.. Of Contador moet vandaag de tijdrit winnen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
hij kon natuurlijk donderdag gewonnen hebben... maar dan gingen er waarsschijnlijk wel meerdere mensen klagen ![]() |
|
Meh, saaie Tour. De Giro was zoveel mooier! ![]() |
|
ach, Schleck haalt vandaag nog wat in signature ![]() |
|
quote:Andy Schleck momenteel op 2 seconden van het geel ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Haha, Schleck precies die 39 seconden van zijn kettingprobleem achter op Contador ![]() ![]() |
|
Zelden zo genoten van een tijdrit ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Vorig jaar nog tijdens de Giro. Overeenkomst is dat beide keren Menchov fenomenaal was. Nu rijdt hij ook weer alle andere klassementstoppers op 2 tot 7 minuten... ![]() |
|
quote: Je bedoelt etappe zege? ![]() ![]() |
|
Gave tour en Gesink 6e ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Daar moet in de toekomst toch een podiumplek inzitten. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ja dat denk ik ook wel en dan hebben wel Mollema ook nog. Brengt Nederland toch weer een beetje op de kaart in het wielrennen ![]() ![]() |
|
Dan moet hij eerst voorbij Jurgen VDB geraken ![]() ![]() Mooie prestaties van beide renners in ieder geval ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hehe daar heb je een punt. Nouja vind het alleen maar mooi dat er renners uit Nederland en Belgie weer een beetje mee kunnen doen is toch lang anders geweest (afgezien van Boonen dan maar ik doel meer op het klassement in een grote ronde) ![]() ![]() |
|
Idd ja, maakt de Tour ook meteen nog een stuk interessanter ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Vandaag begint het circus weer! ![]() |
|
quote: ![]() Morgen dus ja. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |