![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
met de ProTour is het toch wel een beetje anders geworden hoor... in ieder geval heeft Petacchi wat meer concurrentie in de sprints. no text supplied ![]() |
|
Telt elke etappe in de Giro (en de Tour en Vuelta) nou ook mee voor de ProTour? Of gaat het meer om het eindklassement? ![]() |
|
quote: Telt wel mee, maar voor een etappezege krijg je maar 3 puntjes... Eindklassementen zijn een stuk belangrijker geworden dan op de oude UCI wereldranglijst. no text supplied ![]() |
|
Zit nu weer naar de Giro te kijken, maar wat is toch dat onderin beeld met die procenten en cijfertjes? Worden er twee renners vergeleken of zo? ![]() ![]() |
|
quote: die renners dragen hartslag meters zo kun je zien op hoeveel % ze van hun kunnen presteren. elke dag doen ze dat bij andere renners. ![]() |
|
Aha, is me dat ook weer duidelijk, bedankt. ![]() En de commentator had het ook een keer over soort papiertjes met chip of zo bij de achterband? ![]() Ach, al die technische snufjes.. ga gewoon fietsen zonder gezeik. ![]() |
|
TtF gaat mooi worden, Lance zn laatste keer, en ik ben er nog bij ook "HELLO! We're looking for nuclear wessles." ![]() |
|
quote: Gaaf. Een bergetappe? ![]() |
|
quote: Nope dat niet, ik ben aanwezig bij de finish in Parijs.. 1ste keer.. dus het is een echte ervaring voor me. ![]() "HELLO! We're looking for nuclear wessles." ![]() |
|
Is er animo voor een Tour De France spel? no text supplied ![]() |
|
quote: Absoluut ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Altijd. Ik doe sowieso mee met de Rabobank wielerprof dinges. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Daar is zeker animo voor! ![]() ![]() |
|
Ja, lijkt me leuk. ![]() Alleen wanneer is het? Beetje onhandig als het is als ik op vakantie ben namelijk. Edit: ah 2 juli tot 24 juli.. waarschijnlijk dat ik dan op vakantie ben, zo niet: dan doe ik meer. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 09-06-2005 22:01] ![]() |
|
Next question: Weet er iemand een leuk, gratis online Tour spel? [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 09-06-2005 22:26] no text supplied ![]() |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Okay, heb me ingeschreven bij http://www.rondemaster.nl en gelijk een subleague opgericht: Naam van de league: zwaremetalen Wachtwoord: metal no text supplied ![]() |
|
Hmmm, als het dagelijks bijgehouden moet worden heeft het voor mij weinig zin, ik ben namelijk van 8 juli tot 24 juli op vakantie :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
's ochtends voor het onbijt in je hotel even aanmelden. Klaar. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:k ben ook op vakantie... vind ik wel jammer eigenlijk.. maarja om voor de tour thuis te blijven.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: ik heb me ook maar ingeschreven ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Was het maar zo makkelijk. Ik sta, als de 15 jaar oude bus het volhoudt, als het goed is dan op een camping 'ergens'in Kroatiƫ. Mijn verwachtingen betreffende goede internetverbindingen op een doodnormale camping daar zijn niet heel erg hoog ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Elke dag bijhouden... ![]() Zo is het wel moeilijk om een team samen te stellen. ![]() ![]() |
|
quote: Camperen is gay. ![]() Veel plezier. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |