![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn. Armstrong heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Rasmussen Führt! wat een freak, I love it. Krabt zelfs de stickertjes van zn fiets om gewicht te sparen en leeft op rijstkoeken. Zwaar heerschend signature ![]() |
|
nu eens hopen dat hij die andere trui ook in de kop krijgt anders wordt het saaie TV ![]() |
|
juust! hopelijk hebben ze wel een maatje kleiner nog , zelfs met een Xsmall lijkt het nog een slobbertrui! ![]() signature ![]() |
|
Oh jee ![]() Daar gaan we dan toch maar lekker zakken... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hoppa Vino en Botero! ![]() ![]() |
|
GVD, gooi ik net Vino mijn team uit, wint-ie de etappe ![]() ![]() no text supplied ![]() |
|
Boonen geeft waarschijnlijk morgen op vanwege last van zijn knie door de valpartij van vandaag... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: hehe. Dat had ik ook. ![]() |
|
damn Rasmussen Heerscht! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
nog niet, als hij gaat aanvallen wel ![]() |
|
maar hij rijdt zo lekker makkelijk mee!!! gewoon zijn punten pakken waar dat kan en op die 30 seconden achter armstrong blijven staan. Zondag in de pyreneeen, dan moet ie aanvallen vind ik. daar is alles te winnen! (en te verliezen!) Rasmussen de nieuwe Riis!!!!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
ik vind het duideijk een andere renner hoor ![]() |
|
Rasmussen heerscht ja. Het is te hopen dat hij in de tijdrit boven zichzelf kan uitstijgen. ![]() |
|
Rasmussen is echt wel de smaakmaker Klote Boonen er uit. best dat hij nog wa jaren meekan. signature ![]() |
|
Hoppa Moncoutie! ![]() Ik zal vanavond wel weer eens een tussenstand posten. ![]() ![]() |
|
Moncoutié CHECK Casar CHECK Vicioso CHECK Ik doe goede zaken in het Rondemaster spel! ![]() sta zelfs op 77 in het algemeen klassement ![]() [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 14-07-2005 17:06] no text supplied ![]() |
|
Ik had Moncoute, Halgand en Merckx. ![]() |
|
Ik had moncoutie, casar, pellizotti en merckx. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
@lykle: ongelooflijke heersch 77e plaats, ik ben onder de indruk ![]() Respect ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik zal proberen in de top-100 te blijven... maar dat zal niet gemakkelijk worden. no text supplied ![]() |
|
Tussenstand van het spel wat er echt toe doet ![]() 1 MARK Z RENNERS 497 2 LYKLE 432 3 MARK 431 4 AZZY 415 5 BURZUM 400 6 DE SNELLE HAMSTERS 367 7 SCHAFFELAER 358 8 DE RAPPE LALBAZEN 350 9 TEAM GEIJSCH 276 Ik sta nu gedeeld 66ste in het algemeen klassement. ![]() ![]() |
|
quote: Alvast gefeliciteerd met de eindzege dan maar... ![]() no text supplied ![]() |
|
Bah. Dag Boonen, dag Belgische hoop op zegen. Balen. ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |