IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Tour de France Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-07-2015 12:32 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ochot, diene zever van dat zootje benenscherende tapetten.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-07-2015 12:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En sinds wanneer ligt Utrecht ook in Frankrijk?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-07-2015 12:35 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Met de platenbeurs lag het nog in Holland hoor.


En nu gaan we vegen


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2015 12:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 12:05 schreef Mark Z het volgende:


Morgen dus ja.


ik zit niet op te letten

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-07-2015 12:52]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-07-2015 12:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 12:35 schreef Natural Disaster het volgende:
En sinds wanneer ligt Utrecht ook in Frankrijk?

Niet, maar sinds de jaren '50 is de Tour al vaak zat buiten Frankrijk gestart dus toch wat overdreven om er nu nog zo verbaasd over te doen.




Ben benieuwd hoe het gaat hier, ga niet kijken maar vooral weinig zin in de drukte in de stad


I wish I was a butterfly


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-07-2015 12:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik volg de Tour niet sinds de jaren 50.

Maar als ze daar zo fanatiek in zijn noem het dan geen Tour de France omdat je toevallig in Parijs finisht.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2015 12:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

echt, ga wieberen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-07-2015 12:58 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Commerce hein, commerce.

Dat ze gewoon een stokbrood in hun gat steken, stoeme Fransozen.

Ik rijd nog liever naar Spanje via het noorden dan dat stoem fascistisch land te moeten passieren.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-07-2015 13:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 3 juli 2015 12:52 schreef spectre het volgende:
echt, ga wieberen


Da's precies wat ik dacht toen ik las dat ze alweer in ons land starten.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2015 13:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 12:58 schreef caron het volgende:
Commerce hein, commerce.

Dat ze gewoon een stokbrood in hun gat steken, stoeme Fransozen.

Ik rijd nog liever naar Spanje via het noorden dan dat stoem fascistisch land te moeten passieren.


Maak één topic, waar jij al de dingen neerzet waar jij een hekel aan hebt. Iedereen wint

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-07-2015 13:03]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2015 13:05 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2015 12:35 schreef caron het volgende:
Met de platenbeurs lag het nog in Holland hoor.


Utrecht heeft nog nooit in Holland gelegen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2015 13:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 13:01 schreef Natural Disaster het volgende:
Da's precies wat ik dacht toen ik las dat ze alweer in ons land starten.


5 jaar geleden, daarvoor 16 jaar. Uit mijn hoofd. Valt best mee


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-07-2015 13:10 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 13:03 schreef spectre het volgende:
Maak één topic, waar jij al de dingen neerzet waar jij een hekel aan hebt. Iedereen wint


Barten mogen alles.


En nu gaan we vegen


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-07-2015 13:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 12:42 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik volg de Tour niet sinds de jaren 50.


quote:
Op 3 juli 2015 13:01 schreef Natural Disaster het volgende:
Da's precies wat ik dacht toen ik las dat ze alweer in ons land starten.

Maar je wist dus wel dat ze al eerder in Nederland gestart waren, en je geveinsde verbazing blijft raar


I wish I was a butterfly


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2015 13:14 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2015 13:05 schreef spectre het volgende:
5 jaar geleden, daarvoor 16 jaar. Uit mijn hoofd. Valt best mee


Even opgezocht en dit zijn de starts in Nederland geweest:

Scheveningen 1973
Leiden 1978
Den Bosch 1996
Rotterdam 2010


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-07-2015 13:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ook nog '54 in Amsterdam. (Ook opgezocht )


I wish I was a butterfly


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2015 13:28 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2015 13:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ook nog '54 in Amsterdam. (Ook opgezocht )


Oh ja, dat is waar, de start in 020 even over het hoofd gezien.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-07-2015 13:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

En een paar in België, wat feitelijk een stuk reserve-Nederland is.


I wish I was a butterfly


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2015 13:32 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2015 13:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En een paar in België, wat feitelijk een stuk reserve-Nederland is.


Ook Engeland als eens gestart en volgens mij ook al in Duitsland.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-07-2015 19:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Bij de start in Den Bosch en Rotterdam geweest en ik zat er sterk aan te denken om ook morgen naar Utrecht te gaan, maar 38 graden vind ik toch wat te gortig.

Ik kijk het wel op TV met een biertje erbij


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2015 19:26 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2015 19:18 schreef MetalJan het volgende:
Bij de start in Den Bosch en Rotterdam geweest en ik zat er sterk aan te denken om ook morgen naar Utrecht te gaan, maar 38 graden vind ik toch wat te gortig.




En reken maar dat het in de binnenstad nog een stuk warmer is als de verwachte mensenmassa (ongeveer 1 miljoen) op komt dagen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-07-2015 21:06 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 19:18 schreef MetalJan het volgende:
Bij de start in Den Bosch en Rotterdam geweest en ik zat er sterk aan te denken om ook morgen naar Utrecht te gaan, maar 38 graden vind ik toch wat te gortig.

Ik kijk het wel op TV met een biertje erbij
Wij wilden morgen ook naar Utrecht. Maar de combi van NS, hitte en vooral last van de luchtwegen heeft het plan gewijzigd. Jammer, maar wordt bankhangen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-07-2015 21:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 13:32 schreef Marcel H. het volgende:
Ook Engeland als eens gestart en volgens mij ook al in Duitsland.


En Ierland.

Hier in België is het savonds altijd die show met die emo Karl.
Erger maken ze ze niet.

Al is Mart Smeets ook één behoorlijke kwal, typische Hollander.


En nu gaan we vegen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2015 9:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Neem aan dat iedereen Winner Anacona in zijn tourlijstje heeft opgenomen? Ik bedoel, de beste man heet Winner. Kan gewoon niet mis.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-07-2015 21:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Peter Winnen kon ook al niet stuk


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen