![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
REN and sTIMPY ![]() ![]() |
|
Het is toch niet Nederlands vertaald he? Of weet je dat niet? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Er komen geen heerschende cartoons meer op tv. Ik mis de nostalgische cartoons van vroeger. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: 1 van onze katten heet zelfs stimpy!!! hehheh, de eerste off-topic reactie! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
wil de ouwe he-man serie en thundercats en bravestar was ik als kind echt verslaafd aan:p [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 14-07-2003 0:05] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
quote: O-N-E-E-E-E... alsjeblieft niet, zeg, maar ik weet het niet. heb dat wel eens gezien, om te janken! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
cow & chicken Johny Bravo Ren en Stimpy Tom & Jerry Eek the Cat Dexter ![]() ![]() |
|
cow and chicken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
al het goede wordt gesynchroniseerd, we lijken wel een stel duitsers ![]() cow 'n chicken, I am weasel, spongebob squarepants ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: die zag ik ook in de gids staan bij dezelfde zender! Oud Vuil. ![]() |
|
Johny Bravo rules met z'n uitspraken zoals : Hi Pretty Mamma ![]() ![]() ![]() |
|
jah, ik vind johny bravo ook gaafh, m'n vrouw niet zo. ![]() en de cartoon die eigenlijk het meest de pan uit heerscht: THE SIMPSONS! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Ja, dat komt nog wel elke dag! Dat heerscht zeker. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() D'OH!!! ![]() ![]() ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Eek the Cat heerschte über alles, tot hij ineens in het Nederlands nagesynchroniseerd werd ![]() ![]() ![]() no text supplied ![]() |
|
als ik iets lekker aan het eten ben, zeg ik vaak: mmmmmmh, en dan heel laag! werd me verteld. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
@agamidion quest lijkt me ook wel wat voor jou hehe CUMBAYA, down sharkey, DOWN AAAAAAAAAHHHHHH ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
HE-MAN. was 1 van de weinige "nieuwe" tekenfilms die ik toendertijd ontdekte op, wat was het, sky-channel? net zoals jason and the wheel-warriors. ook zo gaaf. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: als je maar neit j quest bedoeld ![]() heb het neit zo op hedendaagse cartoons Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
quote: oew ja die was ik nog vergeten :D ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
eerst en vooral, al de meeste van de hiervoor geposte tekenfilms vin ik slecht, echt barslecht ![]() ok, zal eens beginnen met mijn listje: - Thundercats - Inspector Gadget - Roadrunner - Tweety - Bugs Bunny - Goofy (oude Goofy) - Heathcliff - De Smurfen natuurlijk ook - Daffy Duck - Poppeye - Dino Riders - Garfield - Teenage Mutant Hero Turtles - Transformers - MASK - Southpark - Droopy (oud) - Ducktales - Donnald Duck (oud) - Tom and Jerry (oud) .... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Beste cartoons ooit: GI Joe Transformers (de oude, niet die nieuwe japanse shit) Thundercats Bravestar The Simpsons Futurama Family Guy Alles van de OUDE Warner Brothers (Bugs, Daffy etc.) Vrij veel van Disney (Donald, Goofy etc) Johnnie Bravo Rocko Spongebob squarepants (als ik gezopen heb, is da best leuk) Spiderman (de oude, niet die nieuwe, met Iceman en hoe-heet-ze-ook-al-weer?) X-men (zie boven) Eek the Cat (in t engels) Mad Jack the Pirate (idem) Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic ![]() |
|
Ed, Edd and Eddy ![]() ![]() |
|
Madjackthe pirat en Is no good ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |