![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
- beavis en butthead. binnenkort weer op tv jippie! - de prometheaus en bob banden - ren en stimpie - chin chan - jimmie neutron - sponge bob - eek the cat - the tick - angela anaconda pff nou hou ik maar ff op Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Vind je jimmie neutron serieus leuk? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:ik vind het wel leuk hoe het gemaakt is.. en dat vriendje van jimie die dikke vind ik erg grappig... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Stort je in het avontuur met ducktales! ![]() Moomins? klinkt bekend maar weet niet van waar. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ducktales heb ik altijd stom gevonden. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ducktales!! dat was leuk, keek ik vroeger altijd na, me ouders namen het zelfs op. Geloof dat we nog vele banden hebben met Ducktales er op. ![]() |
|
quote: Ja, hier ook. Regelmatig zing ik nog met m'n zus het themaliedje. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Dw Moomins zijn een soort van nijlpaarden. Echt super soft allemaal. Dit--> ![]() Toen ik in Finland was, was het daar nogal een rage. Heb zelf een Moomin mok gekregen. Opzich wel geinig, maar wel voor de kleintjes. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 29-02-2004 17:24] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Oh, nope. komt me niet bekend voor. Pingu heerschte ook, maar dat was geen tekenfilm. ![]() EDIT: dat tweede plaatje komt wel bekend voor. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 29-02-2004 17:25] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ja pingu! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
The simpsons zijn geweldig! Ik ben nu alle Halloween specials aan het downloaden. Transformers de eerste 3 seizoenen zijn geweldig! Dat mogen ze ook wel eens herhalen ipv die Armada shit. Batman en dan die hoekige maar goed geanimeerde tekenstijl vond ik ook erg genietbaar. Tom and Jerry maar dan alleen de series geregisseerd door Fred Quimby. Inspector Gadget en dan vooral door de geweldige Dr Claw. Jason and the wheeled warriors X men itt de films worden hier wel de kostuums aangehouden ![]() Ren & Stimpy alleen zie ik op Nickelodeon tegenwoordig steeds dezelfde afleveringen (vooral 'The littlest giant' & 'Stinky') vroeger ook Bananeman & Rambo. Beavis & Butt-head Dexter's lab and more... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-02-2004 17:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! PINGU!!! ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Vergeet Ovide en zijn vriendjes niet!! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Begint spontaan te zingen 'Kijk uit malloot een kokosnoot! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Shit ja! Droog... iig stukken beter dan die bende die de kinderen nu voorgeschoteld krijgen. Allemaal van die rare japanse tekenfilms als dragon ball Z enzo. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Dat vergeet je ook nooit meer. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Shit, dat ken ik niet... Vond Dommel vroeger ook leuk, was altijd 's ochtends voordat ik naar school ging... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
En de familie Robinson, dat kwam om 7:00 uur op Kindernet in 1993. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ren & Stimpy [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 29-02-2004 17:38] changed to 'ouwe' ![]() |
|
Jaaaa, dat is zeker leuk! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Shit help me out...komt me erg bekend voor. Wat was dat ook al weer? ![]() |
|
ow ja, Boby's World of zo, dat gastje met dat grote hoofd, keek ik vroeger ook altijd. Met zo'n oom, Oom Ted of zo: Aai over de boltijd. hehe, wat een herinneringen ![]() |
|
Albert, nummer 5 van de 4 musketiers. Nog zo een. Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |