![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Op 13 juli 2003 23:53 schreef webblaster wim het volgende: als er al zo'n topic is, sluiten dan maar, maar ik kon nix in die richting vinden, vandaar. en anders, mods, gaarne een knip en plak aktie uwerzijde. maarrre, even voor de liefhebbers, vanaf morgen op nickeledeon(ofzo) om 22.00... tromgeroffel... REN AND STIMPY en later die avond nog een keer, maar of dat een herhaling is??? staat er niet bij. en dat elke werkdag. iig staat in huize webblaster wim de video al ingesteld en op timer, dat gaan we eens fijn opnemen!!! want ren and stimpy heerscht!!! zou ik bijna vergeten te melden. ----------------------------------- dus. ![]() oja, en de aflevering s'avonds laat is geen, ik herhaal, geen herhaling! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHH. de aflevering die nu begint, was gisteren ook al op. begint dat gelul nou al. ![]() ![]() ![]() is het nou zo moeilijk. ![]() * zet video uit * Oud Vuil. ![]() |
|
alfred jodokus kwak heerschd ![]() grrr ![]() |
|
quote: Hebbie in Belgie niet ![]() Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! ![]() |
|
quote: Jawel gij... ![]() ![]() |
|
quote: Idd, ik was al helemaal blij met twee afleveringen per dag. Stelletje naaiers!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() da's balen. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: heel erg want ik ben verzot op Ren&Stimpy Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! ![]() |
|
X-men tekenfilmserie was altijd wel gaaf ![]() ![]() |
|
Ren & Stimpy heerschte weer! "They robbed from the rich and would give to....the criminally insane!" ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Juist kicken, want zo hoef ik ze nooit te missen ivm met mijn 5 ploegen dienst. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
jamaar ik had zo gehoopt, dat men gewoon eerst aflevering1, dan 2, dan 3 etc. gingen uitzenden. dat ze later zich te pletter gaan herhalen ,okeej. maar waarom nu al meteen. ![]() elke dag met de video in de aanslag. Oud Vuil. ![]() |
|
Futurama is/was geweldig maar ik geloof niet dat dat momenteel nog op tv is. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
- pinky & the brain - southpark - ren & stimpy - dragonball Z/GT ![]() - eek ( vooral Elmo) - boze bevers - spongebob squarepants - shinchan dit zijn de vetste cartoons op tv. Jammer dat Pinky & the brain niet meer komt ![]() ![]() |
|
boze bevers, ren & stimpy, spongebob en alle andere tekenfilms van dat niveau zijn leuk. je hoeft er niet bij na te denken dus kun je zowel in het geval van een kater, dronkenschap en een zeer vroege morgen deze tekenfilms volgen en.....begrijpen ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Eek The Cat in het engels, dat is pas geweldig. Is er helaas niet meer op, behalve in het nederlands. Maar dat is helemaal niks. ![]() |
|
quote: Dat zijn dus cartoons die ik mateloos HAAT Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
helaas... Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Dat heerst wel ja, en de thunderlizards ![]() Simpsons en Ren & Stimpy, ook geweldig! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik vond Ren & Stimpy wel cool, maar wat er grappig is aan Sponge Bob is mij een compleet raadsel... zoiets debiels heb ik in geen tijden gezien, sorry. ![]() |
|
Ja dat is het nou juist. Het is zo debiel dat je er gewoon niet bij kan met je verstand. Het is gewoon grappig maar zo heeft ieder zijn mening Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Troost je Dwaallicht, je bent de enige niet die dat niet weet. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
E-E-N S-T-O-M-M-E S-P-O-N-S!!! hoe kunnen mensen daar naar kijken. ![]() ja, als je 6 bent. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: sponzen zuigen!!!! ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |