![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
south park the 4th grade sponge bob...dat is wel droog koe en kip... telt manga ook?? dan nomineer ik: Akira!!! en ninja, resurection signature ![]() |
|
quote: The Simpsons zijn wel degelijk eens vertaald in het Nederlands. Die waren een hele tijd geleden op RTL4 te zien. Zelf vind ik de Engelstalige natuurlijk veel beter. Homer zei sodeju i.p.v. DOH!! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:wat dacht je van cow and chicken dan ![]() ![]() |
|
JEM, helaas wordt dat niet meer uitgezonden. Evenals Lucky Luke en Johan en Pierwiet (vrezen de vijand niet!! ![]() ![]() |
|
quote: jack the pirate is ook wel droog ja, maar alleen in het engels uiteraard. Beavis & Butthead iemand? nog niet echt gezien hier, wel super! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: JEM...was dat die meiden rock band cartoon? Die was idd grappig. Beste Cartoons Nu: King Of The Hill Simpsons Beste Cartoons van 'niet zo lang geleden': Dexter's Lab Animaniacs Beste Cartoons 'toen': Alles van Hanna Barbera (Jetsons, Yogi Bear etc.) Looney Tunes (Bugs, Daffy, Wile E. Coyote etc.) Donald Duck en uiteraard: Tom and Jerry ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ja idd, met gitaartjes en al, hun tegenstanders de Misfits waren nog veel gaver. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() edit: Het is trouwens Pierewiet...dacht ik.. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 08-10-2003 23:13] ![]() |
|
ja pierewiet, en sikje zijn geit. mimimimimiiiiiiiiiii ![]() |
|
quote: Inderdaad, heerschcartoon!! ![]() |
|
Alle oude Merry Melodies filmpjes zijn geweldig. Verder heb ik Transformers (de originele eerste serie) altijd cool gevonden en... The CareBears!! (uiteraard in het engels) Dat was zo zoet en melig dat het leuk werd. Maar ja, ik was ook de enige in mijn omgeving die op 28 jarige leeftijd zat te kicken op de teletubbies. (nee, niet de teringtubbies) Vooral Dipsy is geweldig; Hoed, hoed hoed hoed hoed! ![]() Be Patient, Death Will Come Eventually... ![]() |
|
![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
yeah!! ![]() ![]() |
|
Dipsy? Dat was toch die 'homo'? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
*schop* ![]() |
|
King of the Hill! ![]() ![]() |
|
Ren en Stimpy vind ik te gek.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: amen ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Achtelijke kut tekenfilm met een slechte invloed voor de tere kinder zieltjes, maar dat schijnt mode te zijn de laaste tijd. Normale tekenfilms worden bijna niet meer gemaakt geloof ik. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: ik vind dat ook zo'n enorme zeik tekenfilm... er zijn weinig goeie trouwens, Ren $ Stimpy is een van de beste ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: second that motion, heerlijk droge humor en grappige karakters ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
REN & STIMPY zijn de beste ever. Pinky and the brain en Cow and Chicken zijn ook tof ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
P&tB was gewoon geniaal uitgedacht, twee muizen die de wereld willen overnemen ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
helaas niet meer op TV, maar wel übergeniaal: INVADER ZIM!!! ![]() ![]() no text supplied ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |