|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgde vroeger altijd Transformers, en pas geleden transformers : The movie nog gekocht, briljant gedaan, alleen klote dat m'n favoriet, Starscream, de pijp uitgaat. Damn, die gast was altijd zo lekker fijn gluiperig en achterbaks en had zo'n tof stemmetje, hahaha, een andere fave is Soundwave, die hadden ze echt tof gedaan. |
|
Simpsons, Eek the Cat, Johnny Bravo, ... (Allemaal in t Engels, uiteraard ) Historia was wel es lachen.. Best gaaf getekend, kritiek op de hele geschiedenis :lol: Maar wel informatief ook, eeeek :/ Batman en Spiderman vond ik altijd tof! Die waren tenminste fatsoenlijk getekend :bah: Ooooh die 'nieuwe' tekenfilmpjes met Stitch erin! n_n Welk beest kan nou in zn eigen poten bijten en dan wegrollen als een bolletje? Die tekenfilm is eik best stom, maar Stitch is zo tof Kunnen we trouwens geen poll maken? :err: Masturbation is not the same. |
|
Nog maar een keertje dan: - The Simpsons - Eek the Cat - Futurama - Migraine Boy - The Tick - The Head (mtv nostalgie) |
|
The Tick! Heeeeelemaal vergeten! Maar die's echt gaaf :'D Een beetje zoals Kronk in 'Keizer Kuzco' (of 'the Emperor's new Groove') Masturbation is not the same. |
|
Kent iemand Happy tree friends op MTV? Net als de website. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
Ik ben de dreiging die flappert in de nacht! Ik be de lolly die in je haar blijft plakken! Ik ben Darkwin Duck!!!! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
nu nog DRAGONBALL Z en SUPER SAMURAI CYBER SQUAD |
|
quote: Laten we lekker link gaan doen **wrijft in de handen** Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De beste ooit zijn REN en STIMPY en DUCKMAN!!!!! |
|
quote: NEEN Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ghehe, het blijft heerschen die serie. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Bij mij blijft het The Roadrunner, De Smurfen, Boes, Bugs Bunny,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Boes, heb ik ergens als stripversie. De smurfen zijn nogal 'afgezaagd'. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Die zijn super, die strips quote: Ik blijf het leuk vinden om ernaar te kijken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heb zelf de voorkeur aan Eek the cat, Johnny Bravo, Cow and chicken (vooral the Red guy is geniaal), Beavis and Butt-head, King of the hill, The Simpsons, Transformers, Boes, Roadrunner, Tom and Jerry! Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Die is cool! Vaak gekeken vroeger. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote: Ik nu nog altijd. @Borgia: King of the hill. zalige serie. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: "Ik ga t knulletje helemaal tot paneermeel knijpen..." "IK! Ben de dreiging die flappert in de nacht! IK! Ben de punaise die opdoemt voor de blote voet der misdaad! IK! Ben..."*KNAL!* "rijp...voor de ..sloop...bareeugh..." Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Waar! Kijk nog The teenage mutant hero turtles op BBC. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote: Ketnet. Blackjack: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:ff kijken dan. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
FOOFER!!! en JODY en het HETEJONG en de snorkels |
|
Foofer? Wanneer kwam dat dan? Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
foofer, ergens op een oude aflevering van samson, en de bremer stadsmuzikanten waren er ook en DOMMEL!!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |